Beauty en fashion
Marleen83
24-10-2025 om 11:22
Tweedehands kleding
Hallo, Ik hou erg van tweedehands kleding. Lijkt me leuk om hier ervaringen over uit te wisselen. Groet marleen
Broadway
24-10-2025 om 12:35
Ik heb bijna alleen tweedehands of zelfgemaakt. ik vind het leuk om in kringlopen of op vinted te struinen of ze zelf te maken.
Euphoria
24-10-2025 om 13:30
ook dol op second hand.
Kringloop, Vinted, marktjes. Mijn puberdochter ook.
Poezenmeisje
24-10-2025 om 13:38
Geen enkel probleem mee. Ik scoor soms de leukste dingen.
Mijn laatste supertopper was een paar plateauzolen. Passen en lopen, supergoed, HEBBEN!!
"Echt vintage" 145 euro.
Sorry, dat gaat in 145 jaar niet gebeuren, maar even goede vriendinnen.
Een week later stond er iemand anders in de winkel. Nonchalant erlangs gelopen. Oh, wat een grappige schoenen. Hé, ze passen óók nog.
50 euro? Hmmm... Ze zijn natuurlijk wel tweedehands. Kan
er wat van de prijs af vanwege die (onopvallende) vlekjes? We kwamen uit op 35 euro.
👍🏼🤩
bieb1963
24-10-2025 om 17:35
Sinds ik veel bij Vinted koop, koop ik heel weinig nieuw meer. Vind dat ineens idioot duur. Waarom zou ik, denk ik dan….
Euphoria
24-10-2025 om 19:52
hier ook Vinted. Vinted is my best friend. Tuurlijk ook wel eens een miskoop, maar daarvoor tig andere aankopen die dan wel super zijn.
Ik maak er een sport van om spulletjes te vinden tegen fijne prijsjes.
dochter heeft kast vol met merkkleding die in de winkel het 10-voudige zou kosten. Wat kies je dan? 1 shirt of 10?
Lisabette
24-10-2025 om 20:26
Ik ben dol op tweedehands. Mijn man, kinderen en ik dragen alles tweedehands. Inclusief ondergoed. Het liefste kleding die ik daarna ook weer door kan geven. Ik vind het milieu erg belangrijk namelijk.
Euphoria
24-10-2025 om 20:40
ondergoed koop ik niet tweedehands. Sokken ook niet. Beddengoed en pyjama’s ook niet. Verder eigenlijk zowat alles. Schoenen, broeken, truien, jassen. Wel in zeer goede staat graag.
ik vind duurzaamheid ook belangrijk.
Biebel
24-10-2025 om 20:48
Omdat ik momenteel best afval, wil ik niet te dure kleding kopen. Vinted gebruik ik voor de merken waarvan ik zeker weet dat ze een stabiele maatvoering hebben.
Ik gebruik dan wel heel vaak zalando pre-owned (kleding die kopers van zalando na dragen terugverkopen) en Sellpy. De laatste heeft erg veel keus, en je moet weten hoe te zoeken, maar zo heb ik al echt een aantal goede spijkerbroeken voor weinig kunnen scoren.
Zelf verkoop ik ook; merkkleding op Vinted, de rest ook weer via Sellpy.
En nee, ik heb geen aandelen
Envelop
24-10-2025 om 20:49
Is het een onderzoek dat je een pb stuurt?
Ik hoef geen pb maar ben wel voorstander van tweedehands. Man koopt zelf zn kleding en doet dat nog wel nieuw. Zelf koop ik alleen mn ondergoed nieuw en soms sokken, verder komt alles uit de kledingruiltas, Vinted, tweedehands winkels of de kringloop.
Nu moet ik een nieuwe sportbroek en heb ik er al 4 via Vinted besteld waarvan er maar 1 goed zit. Helaas is daar niet nog een van te vinden. De drie die mij niet goed passen gaan in de kledingruiltas. Omdat ik nog een sportbroek nodig heb ben ik vandaag naar een outlet sportzaak geweest en schrok me echt roy van de prijzen. Als je lang alles gratis of voor relatief weinig doet is een merk sportbroek voor €50 echt ineens bizar veel.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.