Vakantie en reizen
Auwereel
21-08-2025 om 10:55
Top & Flop zomervakantie 2025
Mijn zomervakantie-reis is weer achter de rug, tijd om terug te kijken en na te genieten, en vooruit te kijken met alvast een voorpret voor een volgende vakantie.
Wat beviel goed in de vakantie en is aan te bevelen voor anderen, wat kan je beter laten?
Schrijf hier de tops & flops van je vakantie. De top "Ik ben heerlijk thuisgebleven" mag ook!
kenfan
01-09-2025 om 00:39
Fietsvakantie op Ruegen en drie Hanzesteden bezocht. Bewust een noordelijke bestemming gekozen om de hitte hier te ontlopen.
Tegenvaller: de slechte fietspaden (veel gravel) en de straffe tegenwind de eerste paar dagen + dat we een na laatste dag er pas achter kwamen dat het tandwiel van z'n twee versleten was, waardoor ik me werkelijk onnodig het leplazerus heb getrapt. Af en toe jaloers gekeken naar voorbijzoevende e-bikers, maar toch trots op eigen kracht 300 km te hebben gereden.
Top: de uitstekende ontbijtbuffetten in de hotels, met veel hartige etenswaren (zalm, jammie) in plaats van zoete meuk, waardoor ik in elk geval een goede bodem kon leggen om me dat leplazerus te kunnen trappen.
Happyapple
01-09-2025 om 07:14
Auwereel schreef op 31-08-2025 om 12:25:
[..]
Het zou fijn zijn als muggen nuttig konden zijn zonder ons lastig te vallen!
oh ja die muggen. Wat een ellende mijn arme kind zat compleet onder de bulten. Verder hebben we het erg leuk gehad
Netherfield
19-09-2025 om 15:38
Top:
De camping aan Lac Leman was heerlijk, goed weer en er werd veel georganiseerd met muziek op de camping. Strand was ook prima.
Flop:
Het huisje stond zo onder de bomen dat het er gewoon koud was als het buiten 25 graden was.
Bakblik
19-09-2025 om 16:11
Wij zijn nog even een weekje samen weg geweest. Absolute top was eten zonder gezeur van de studenten dus ik kon van alles maken/halen.
Absolute flop was de dag dat man terug moest voor werk en dat het toen de hele dag geregend heeft. Daar ik niet meer op de fiets naar het museum ben geweest wat ik eigenlijk die dag had willen doen tussen de buien door. Het was gewoon 1 grote bui van 07.00 tot 17.30.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.