Vakantie en reizen
Netherfield
14-07-2025 om 13:39
Maken jullie een vakantiebudget?
De buurvrouw vertelde dat ze een vakantiebudget maakt, met een maximaal te gebruiken bedrag per dag. Als ze op een dag minder gebruikt, schuift het overgebleven budget door naar een andere dag.
Zelf doen wij dat niet. Als we iets gaan boeken kijken we wel naar wat het kost (€5000 voor twee weken stacaravan in buitenland aan een meer vonden we teveel, hebben nu eentje voor €2300) maar echt een budget voor de vakantie zelf hebben we niet. Bij uit eten doen we hetzelfde budget als thuis, bij uitjes kijken we wat het kost en of het uitje leuk genoeg is voor dat bedrag.
Wat doen jullie?
Peiling
Vakantiebudget
Poezenmeisje
16-07-2025 om 16:58
Morgen de rest van mijn vakantie betalen op het reisbureau (de aanbetaling is al eerder gedaan).
Ik snuffelde nog even op de website van mijn appartementencomplex en lees dat ze een gratis transfer verzorgen van/naar het vliegveld bij verblijf langer dan twee weken.
Daar moet ik ze morgen dan maar even naar vragen nadat ik de definitieve papieren van het reisbureau heb gekregen.
Gemakkelijker én goedkoper dan de bus.
Plus praktischer dan zo'n propmaarvolorganisatie voor heel veel hotels, die me de vorige keer niet kon vinden.
De conciërge van mijn appartement vertrouwde het niet toen de bus voor de tweede keer langs reed, sprong op zijn scootertje en racete er achteraan om de chauffeur terug te sturen. 😄
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.