Vakantie en reizen
Kampeerder
06-06-2026 om 18:50
Ga jij terug naar een bestemming van eerder?
Ik zat even te lezen bij de buren. Daar een topic over je meest vreselijke vakantie. Daar kwam voorbij dat mensen het vreselijk vonden om naar een bestemming te gaan waar ze eerder waren. En het vreselijk vonden dan dezelfde mensen te ontmoeten die ook elk jaar terug gaan. Hoe denk jij hierover?
Peiling
Ga jij (ooit) terug?
MIDA
09-06-2026 om 13:32
Beterlaat2021! schreef op 08-06-2026 om 10:19:
Ik kén iemand die al 40 jaar (ofzo) naar het zélfde bungalowpark gaat.... Dat gaat mij wel te ver.
Een collega van mij gaat al ruim 25 jaar, ieder jaar naar de Center Parcs in haar eigen woonplaats. Daar begrijp ik dan echt helemaal niets van. Ik ga op vakantie om even in een andere omgeving te zijn.
Broodjebrie
09-06-2026 om 14:50
MIDA schreef op 09-06-2026 om 13:32:
[..]
Een collega van mij gaat al ruim 25 jaar, ieder jaar naar de Center Parcs in haar eigen woonplaats. Daar begrijp ik dan echt helemaal niets van. Ik ga op vakantie om even in een andere omgeving te zijn.
Oh dat is wel heel bijzonder.. ik ga juist in een andere omgeving. Hier zitten ook meerdere parken in de omgeving maar daar ga ik echt niet heen.
Kampeerder
09-06-2026 om 18:35
MIDA schreef op 09-06-2026 om 13:32:
[..]
Oh echt?
Als vakantie met het gezin of juist voor een vrienden/familieweekend? Wij gingen wel vaker naar de camping op 15 minuten van huis, maar dat was dan een kort verblijf, en kwamen dan de camping nauwelijks af.
Kinderen in het zwembad, wij bij de tent, vrienden die meegingen of langskwamen of opa en oma die niet meer mobiel waren kwamen eens kijken op de camping. Met elke nieuwe tent wel gedaan om uit te proberen. wisten we gelijk wat er nog geregeld of gekocht moest worden.