Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Het grote 'wij worden en blijven fit' topic

Dit topic is een spinn off van het 'Fit blijven tijdens de lockdown' topic op het Viva Forum.

Hier schrijven we verder en kunnen nieuwe mensen zich aansluiten die fit willen worden en/of willen blijven.

Schrijf gezellig mee in dit motivatie topic!

Ligt er aan wat je doet in zee. Ik heb een tijdje aan zee gewoond en dan ging ik 20 minuten zwemmen. Dat was zwaarder dan in een zwembad omdat je meer last hebt van de golven en de wind én geen kant om aan af te zetten.
En serieus bewegen is serieus bewegen. Ik zwem in het zwembad 'maar' 40 minuten. Dan ben ik wel 2 km onderweg geweest, in afwisselende slagen. Dan ben ik wel moe genoeg. Maar 20 minuten in het binnenzwembad zwemmen vind ik minder zwaar dan 20 minuten buiten, laat staan in open water.

Ik ben ook zo'n 20 min in de zee geweest. Deels zwemmen, deels tegen de golven in duiken. Het waren gisteren hoge sterke golven, heel gaaf. Nee echt koud is het niet, maar het meer bij ons ook niet. 
Als ik in de zee er in en er uit ga in 3 min telt het niet idd. Maar zoals gisteren dat was wel inspanning/beweging voor mij. 

Vandaag alleen een stuk gefietst. Morgen wil ik weer in het zwembad gaan zwemmen. Wel even mijn tijdvak reserveren... dat vergeet ik elke keer. 

Lekker een duik in zee nemen, heerlijk!
Gistermiddag ouderwets zwaar lesje gehad van m’n favoriete trainer die gelukkig weer terug is van vakantie.
Jammer genoeg zijn er nu 2 weken geen lesjes meer maar ik kan wel lekker zelf komen trainen en ik ga lekker 3 keer pt per week met hem doen. Nu al zin in bang voor 😉

Gaat hier niet zo lekker. Vrijdagavond veel te laat in bed door een late dienst die veel later klaar was dan gepland dus niet op tijd op voor Park Run. Plan van vandaag om voor de late dienst een lang stuk te hardlopen loopt mis omdat ik bij de KwikFit sta met twee platte banden en die moeten toch echt gemaakt voor ik vanavond/vannacht naar mijn werk ga.

Uurtje paardgereden. Toch weer voor het bos gekozen ipv de ponyclub. Vanmiddag heel even in de zee gezwommen. Minder golven dan gister helaas. Jammer, want ik kwam voor de golven haha. 

SugaryPanther19

SugaryPanther19

15-08-2021 om 21:05

Klinkt allemaal heerlijk, Trail!!

Vandaag weer een sessie rekken gedaan. Voelde goed.

Vandaag 6,5km hardgelopen en verder eigenlijk vooral in de zon gelegen. Ook lekker! 

Boogschieten gedaan, man man man als blazoen ontwijken een skill was dan was ik meester.

En paardgereden, lekker door het bos gesjeest.

MelMel schreef op 15-08-2021 om 12:55:

Gaat hier niet zo lekker. Vrijdagavond veel te laat in bed door een late dienst die veel later klaar was dan gepland dus niet op tijd op voor Park Run. Plan van vandaag om voor de late dienst een lang stuk te hardlopen loopt mis omdat ik bij de KwikFit sta met twee platte banden en die moeten toch echt gemaakt voor ik vanavond/vannacht naar mijn werk ga.

Balen 

Rockstar schreef op 15-08-2021 om 21:50:

Boogschieten gedaan, man man man als blazoen ontwijken een skill was dan was ik meester.

En paardgereden, lekker door het bos gesjeest.

Watte? 

DanGun schreef op 15-08-2021 om 21:52:

[..]

Watte?

Dat ding waar je op schiet. Die kan ik heel goed heel consistent missen.

O, de bulls eye zeg maar. 

DanGun schreef op 15-08-2021 om 22:01:

O, de bulls eye zeg maar.

Nou gewoon die cirkel an sich, dat is het blazoen. De bulls eye is volgens mij enkel een dart term en geeft het midden van het dartbord aan.

Ooo dan schoot je wel erg mis 

Maar balen als het niet gaat zoals je wilt hè. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.