Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

18-07-2021 om 15:08

Formule 1 (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Die poes  !

Hahaha! Ik heb echt een bloedhekel aan Hans Teeuwen, maar deze is wel leuk 

Die Max van der Stap 

Wheely schreef op 19-12-2021 om 09:22:

Hahaha! Ik heb echt een bloedhekel aan Hans Teeuwen, maar deze is wel leuk

dit idd. 

Ja jongens, vandaag is Super Max alweer een week wereldkampioen 😁, en wat een week vol drama. Het verschil tussen de twee teams is afgelopen week wel heel pijnlijk duidelijk geworden.

Bij Red Bull gaan ze voor elkaar door het vuur. Op de baan heeft Checo gevochten als een pitbull voor Max, en in ieder interview wordt ook hij door Max genoemd. Mooi is dat. Ook Horner en Max' engineer, er straalt zo'n goede sfeer van dat team af.

Bij Mercedes gaat het anders, daar draait het alleen om de golden boy. Als die niet wint is de baas boos. Er was nauwelijks aandacht voor het constructeurskampioenschap en die arme ontwerper moest de prijs in ontvangst nemen terwijl Toto en Hamilton schitterden door afwezigheid. Leuk ook voor Bottas, die afscheid nam. Echt wat heeft die Toto dat team voor schut gezet, te gênant voor woorden.

Klopt Moxxie. Het statement wat Toto deze week nog maakte, dat ze hier nog lang last van zouden hebben, was ook opgedragen door Mercedes denk ik. Die hebben te veel schade van zijn gedrag.

Friezinnetje schreef op 19-12-2021 om 09:59:

Klopt Moxxie. Het statement wat Toto deze week nog maakte, dat ze hier nog lang last van zouden hebben, was ook opgedragen door Mercedes denk ik. Die hebben te veel schade van zijn gedrag.

Ik hoop wel dat Hamilton volgend jaar nog meedoet, want dan juichen wij bij iedere inhaalactie van Max 10x zo hard 🤪.

BTK

BTK

19-12-2021 om 10:14

Nu kunnen zowel Horner, Marko als Wolff lekker stoken en zeuren, maar de onsportiviteit van Wolff viel me toch vies tegen.

Ik denk eerlijk gezegd dat Sir Lewis zijn ogen uit zijn hoofd schaamt om het gedrag van Toto en daarom wijselijk zijn mond houdt. Zowel hij als zijn vader feliciteerden Max en zijn team gelijk na de wedstrijd. Die extra vrije dagen zijn ook wel fijn na zo'n lang seizoen.

Ik vond het filmpje na de finish van het rondje van Lewis indrukwekkend. Het was stil, heel stil op de boordradio. Je zag ook de minuten die hij even nodig had om zijn tranen te drogen nog in zijn helm, daarna liep hij naar Max. 

https://www.gpblog.com/nl/videos/101244/hamilton-vol-ongeloof-over-de-finishlijn-zegt-niets-over-de-radio.html

Ik hoop echt dat hij volgend jaar gewoon weer racet en dat we dan net zo'n spannend kampioenschap krijgen als dit jaar want dat is leuker om te kijken dan 2 auto's van het zelfde team vooraan die een paar rondjes aan het cruisen zijn op hoge snelheid.

Ik zit op ziggo sport een samenvatting te kijken. Dit jaar heeft het enorm gerommeld bij Mercedes, en je hoort veel communicatie misverstanden terug. 

Poezie schreef op 19-12-2021 om 10:31:

Ik zit op ziggo sport een samenvatting te kijken. Dit jaar heeft het enorm gerommeld bij Mercedes, en je hoort veel communicatie misverstanden terug.

ik kijk ook. En idd er is veel gedoe vooral met bandenstrategie en pitstops

Ik zou een gridstraf eigenlijk niet terecht vinden. Dit heeft niets met het racen of beslissingen tijdens een race te maken. Net als bij kinderen vind ik dat de straf wel bij het vergrijp moet passen. Net als Max een boete kreeg voor het bepotelen van de vleugel van Lewis.  

Seizoen zonder reclame rijden of zo. Geen reclame op je thuisbaan. 

het zijn gewoon regels, en daar heb je je aan te houden. Als ie nou in het ziekenhuis had gelegen oid, prima, dan niet. Maar nu had hij er gewoon kunnen zijn. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.