Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

18-07-2021 om 15:08

Formule 1 (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ohhhh, ik heb een hekel aan Angela de Jong, maar dit is toch eigenlijk precies zoals het is? Ik heb echt met plaatsvervangende schaamte zitten kijken. Ik vind Ali B best een leuke kerel hoor, maar als ie zo voor mij zou staan, had ik gehoopt dat ik in een gat in de grond kon verdwijnen 

Als dit echt waar is, is dat wel het absolute dieptepunt van het MB team deze week: Lewis Hamilton en Toto Wolff niet aanwezig bij de prijsuitreiking vanavond. https://racingnews365.nl/hamilton-en-wolff-niet-aanwezig-bij-fia-gala-riskeren-straf

En dat terwijl ik dacht dat ze zich na het statement van vanmorgen eindelijk wat sportiever op gingen stellen. 

Kunnen we nog een ballenbak regelen waar we ze in kunnen zetten vanavond? Hebben ze een passend eigen feestje.

Oh wauw. Dat is wel heel triest ja. Wat een kleutergedrag. Zouden ze ook in de supermarkt op de grond gaan liggen als de Haribo kikkertjes zijn uitverkocht?

Wheely schreef op 16-12-2021 om 13:25:

Oh wauw. Dat is wel heel triest ja. Wat een kleutergedrag. Zouden ze ook in de supermarkt op de grond gaan liggen als de Haribo kikkertjes zijn uitverkocht?

Ja,  vast een zeker! Ze gingen toch zondag ook janken dat Max wel nieuwe banden had een Lewis niet terwijl dat een gevolg was van hun eigen keuze om geen pitstop te maken. 

Moxxie schreef op 16-12-2021 om 13:17:

Als dit echt waar is, is dat wel het absolute dieptepunt van het MB team deze week: Lewis Hamilton en Toto Wolff niet aanwezig bij de prijsuitreiking vanavond. https://racingnews365.nl/hamilton-en-wolff-niet-aanwezig-bij-fia-gala-riskeren-straf

En dat terwijl ik dacht dat ze zich na het statement van vanmorgen eindelijk wat sportiever op gingen stellen.

Kunnen we nog een ballenbak regelen waar we ze in kunnen zetten vanavond? Hebben ze een passend eigen feestje.

Tja, ik had het wel verwacht, om eerlijk te zijn. Vooral omdat ze ook al niet aanwezig waren bij het fotomoment. Het zijn gewoon slechte verliezers.

SombraOnline schreef op 16-12-2021 om 14:18:

[..]

Tja, ik had het wel verwacht, om eerlijk te zijn. Vooral omdat ze ook al niet aanwezig waren bij het fotomoment. Het zijn gewoon slechte verliezers.

Ik had steeds het idee dat Toto de regisseur was van alle drama en dat het van Hamilton niet had gehoeven. Wie wil er nu een kampioenschap winnen via de rechter?

Maar nu staat er in dit artikel dat Toto niet gaat omdat hij loyaal is aan Hamilton en lijkt het Hamilton's keuze te zijn om niet te gaan. Dat valt me tegen, ik had 'm sportiever ingeschat dan Toto.

Moxxie schreef op 16-12-2021 om 14:45:

[..]

Ik had steeds het idee dat Toto de regisseur was van alle drama en dat het van Hamilton niet had gehoeven. Wie wil er nu een kampioenschap winnen via de rechter?

Maar nu staat er in dit artikel dat Toto niet gaat omdat hij loyaal is aan Hamilton en lijkt het Hamilton's keuze te zijn om niet te gaan. Dat valt me tegen, ik had 'm sportiever ingeschat dan Toto.

Stalorders? Doen wat de grote baas zegt en de baas verdraait de boel een beetje om zijn eigen imago op te poetsen? 

Bakblik schreef op 16-12-2021 om 14:52:

[..]

Stalorders? Doen wat de grote baas zegt en de baas verdraait de boel een beetje om zijn eigen imago op te poetsen?

Zou het? Dat zou wel heel erg zijn maar ik sluit het niet uit.

Moxxie schreef op 16-12-2021 om 15:10:

[..]

Zou het? Dat zou wel heel erg zijn maar ik sluit het niet uit.

Natuurlijk, die Toto is tot alles in staat.

oh wat een enorm slechte verliezers zeg, vreselijk. 

Ysenda schreef op 16-12-2021 om 11:10:

Mercedes gaat toch maar niet verder met het beroep.
Vanavond krijgt Max zijn beker!!!!!!

Formule 1-team Mercedes ziet af van beroepszaak, Verstappen definitief wereldkampioen | Formule 1 | AD.nl

Yeaaahj!

Voor degenen die zich ook ergerden aan al die bekende Nederlanders....


https://youtu.be/F-vYJMBa2Lw

Zijdus schreef op 19-12-2021 om 01:07:

Voor degenen die zich ook ergerden aan al die bekende Nederlanders....


https://youtu.be/F-vYJMBa2Lw

Hahahaha heerlijk. Die vind ik wel heel leuk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.