Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

18-07-2021 om 15:08

Formule 1 (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

19-12-2021 om 11:38

Ysenda schreef op 19-12-2021 om 11:35:

Ik zou een gridstraf eigenlijk niet terecht vinden. Dit heeft niets met het racen of beslissingen tijdens een race te maken. Net als bij kinderen vind ik dat de straf wel bij het vergrijp moet passen. Net als Max een boete kreeg voor het bepotelen van de vleugel van Lewis.

Het is een verplichting voor de top 3 om naar dat gala te komen. Op straffe van een gridstraf. Het zou raar zijn als ze het door de vingers zien, aangezien het protest van Mercedes was afgewezen. Als FIA zul je paal en perk moeten stellen aan dit gedrag. De regels worden niet bepaald door meneer Toto. Punt.

Beterlaat2021! schreef op 19-12-2021 om 12:22:

[..]

In elke race, of alleen de eerste?

eerste natuurlijk

VoLgens mij is helemaal nog niet duidelijk welke straf er eigenlijk op staat.  Althans ik heb het nergens kunnen vinden behalve in allerlei speculaties.
Ook de nieuwe voorzitter weet het volgens een bericht op nu.nl niet.

Friezinnetje schreef op 19-12-2021 om 12:22:

[..]

eerste natuurlijk

't Was een grapje hoor....

ik heb inmiddels bijna alle regulations van de FIA mbt F1 en algemeen doorgeworsteld maar tot nog toe alleen de verplichting tot aanwezigheid direct na de race gevonden. Ik kan niets vinden over aanwezigheidsplicht bij het gala. 

Gridstraf zou ik echt ongepast vinden. Stel dat Max die race zou winnen en Lewis wordt tweede, en Max wint het kampioenschap met maar 5 puntjes verschil...

Lewis geen kampioen omdat hij niet naar een feestje is gekomen. Nou, dan schiet Toto in een tantrum die niet meer grappig is hoor.

Beterlaat2021! schreef op 19-12-2021 om 13:04:

[..]

't Was een grapje hoor....

Was wel heel optimistisch haha

Moxxie schreef op 19-12-2021 om 13:33:

Gridstraf zou ik echt ongepast vinden. Stel dat Max die race zou winnen en Lewis wordt tweede, en Max wint het kampioenschap met maar 5 puntjes verschil...

Lewis geen kampioen omdat hij niet naar een feestje is gekomen. Nou, dan schiet Toto in een tantrum die niet meer grappig is hoor.

En deze, ook mooi:

FHJbsifWQAIeMvS?format=jpg

Hahaha fantastisch. Ik mis Toto, it's called a motor race - Michael M

Hahaha!!

En sportman van het jaar voor de 2e keer.
Niet verrassend al had ik het Harrie Lavrysen ook gegund. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

24-12-2021 om 14:30

Oud-Formule 1-baas Ecclestone: ‘Ik denk dat Hamilton stopt’
https://www.ad.nl/formule-1/oud-formule-1-baas-ecclestone-ik-denk-dat-hamilton-stopt~accbcb9f2/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.