Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Is vreemdgaan ok?

Peiling

Is vreemdgaan ok?
226 stemmen
19%
81%

Nee, dat is niet alles wat hij voor me betekent. En natuurlijk heb ik gevoelens voor hem. Tenminste, voor mij spreekt dat voor zich.

blauwevrouw schreef op 20-09-2021 om 17:47:

Nee, dat is niet alles wat hij voor me betekent.

Ben je verliefd aan het worden?

ZowatEndan schreef op 20-09-2021 om 17:48:

[..]

Ben je verliefd aan het worden?

Hahaha… dat ben ik al heel, heel lang.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

20-09-2021 om 17:51

blauwevrouw schreef op 20-09-2021 om 17:50:

[..]

Waarom doe je jezelf dat aan? Hij maakt blijkbaar geen aanstalten om te scheiden en jij eindigt met een gebroken hartje. 

BlueHeart schreef op 20-09-2021 om 17:51:

[..]

Waarom doe je jezelf dat aan? Hij maakt blijkbaar geen aanstalten om te scheiden en jij eindigt met een gebroken hartje.

Met hem zijn is heerlijk. Dat hartje is allang gebroken (ik ben weduwe) en zolang dit duurt, genieten we van elkaar.

blauwevrouw schreef op 20-09-2021 om 17:50:

[..]

En hij al heel erg lang op jou, maar voor jou kiezen en scheiden ... 

Is dit het verhaal? Of ben ik veroordelend?

Hoop je dat hij zijn gezin voor jou verlaat?

Wat denk je te bereiken met je affaire?

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

20-09-2021 om 18:00

blauwevrouw schreef op 20-09-2021 om 17:54:

[..]

Met hem zijn is heerlijk. Dat hartje is allang gebroken (ik ben weduwe) en zolang dit duurt, genieten we van elkaar.

Het kan altijd erger gebroken worden hoor. Maar wil je nog even antwoord geven op mijn eerdere vraag? Vind je het dan wel oke als hij naast jou en zijn vrouw ook nog andere vrouwen doet?

ZowatEndan schreef op 20-09-2021 om 17:58:

[..]

En hij al heel erg lang op jou, maar voor jou kiezen en scheiden ...

Is dit het verhaal? Of ben ik veroordelend?

Hoop je dat hij zijn gezin voor jou verlaat?

Wat denk je te bereiken met je affaire?

Je tekst is vooral vooringenomen.

Hij is inderdaad ook verliefd. Hij gaat niet zijn gezin voor mij verlaten (zijn vrouw dan; hun kinderen zijn volwassen en (zo goed als) het huis uit).

Het zal van tijdelijke aard zijn, en die tijd maken we zo genotvol als mogelijk.

BlueHeart schreef op 20-09-2021 om 18:00:

[..]

Het kan altijd erger gebroken worden hoor. Maar wil je nog even antwoord geven op mijn eerdere vraag? Vind je het dan wel oke als hij naast jou en zijn vrouw ook nog andere vrouwen doet?

Ik vind dat een rare vraag, daarom beantwoord ik hem niet. Wat wil je met het antwoord daarop?

En ik denk niet dat je mij ook maar iets over verdriet hoeft uit te leggen, wat ik zelf niet allang weet. Deze affaire laat me dat verdriet af en toe naar de achtergrond verplaatsen en dat doet me goed.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

20-09-2021 om 18:29

blauwevrouw schreef op 20-09-2021 om 18:22:

[..]

Ik vind dat een rare vraag, daarom beantwoord ik hem niet. Wat wil je met het antwoord daarop?

En ik denk niet dat je mij ook maar iets over verdriet hoeft uit te leggen, wat ik zelf niet allang weet. Deze affaire laat me dat verdriet af en toe naar de achtergrond verplaatsen en dat doet me goed.

Omdat je weet dat die kans er dik in zit? 

BlueHeart schreef op 20-09-2021 om 18:29:

[..]

Omdat je weet dat die kans er dik in zit?

Ik zou niet weten waar hij de tijd vandaan moet halen 😂

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

20-09-2021 om 18:33

blauwevrouw schreef op 20-09-2021 om 18:31:

[..]

Hij maakt voor jou ook tijd weet je nog? Dus dat zal ie voor een ander ook wel kunnen.

Julali

Julali

20-09-2021 om 18:35 Topicstarter

blauwevrouw schreef op 20-09-2021 om 15:26:

Ik kom, geloof ik, tot de conclusie dat ik het gewoon niet zo'n enorm grote fout vind. Het gedrag voortzetten is niet 'omdat ik fouten mag maken', maar 'omdat ik er intens van geniet'. Mijn mening is dat het leven fijner zou worden als mensen daar niet zo krampachtig mee om zouden gaan.

En daar mag iedereen het zijne/hare van vinden.

Jij kent zijn vrouw toch ook? Als het allemaal geen probleem is, dan zou ik het eindelijk eens opengooien naar haar. Dan pas kun je zien of het echt allemaal prima is wat je met haar man uitspookt. 

Iemand in onwetendheid houden doe je niet zomaar als je gelooft dat je niks fout doet, dan zouden jullie het vanaf het begin open hebben besproken en was al dat stiekeme gedoe niet nodig geweest. 

Ik denk alleen dat jullie dondersgoed weten waarom jullie er zo krampachtig over doen. Dat dient namelijk een duidelijk doel. 

Hij is geen 20 meer hè, op onze leeftijd is dat toch allemaal niet meer op te brengen

Julali

Julali

20-09-2021 om 18:36 Topicstarter

blauwevrouw schreef op 20-09-2021 om 18:31:

[..]

Op dezelfde manier als dat hij tijd voor jou vrijmaakt? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.