Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Is vreemdgaan ok?

Peiling

Is vreemdgaan ok?
226 stemmen
19%
81%

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

23-08-2021 om 21:55

Single vrouwen die "alleen voor de sex" een man zoeken en dan kennelijk een voorkeur hebben voor een gebonden man boven een single man, doen dat in veel gevallen echt niet alleen voor de sex. Er komt toch meer bij kijken.

In het topic Minnaar wordt door de minnaressen van getrouwde mannen regelmatig geklaagd dat ze veel minder met hun minnaar kunnen afspreken dan ze eigenlijk zouden willen. Dit omdat de betreffende getrouwde man naast zijn verplichtingen tegenover zijn gezin maar weinig vrije tijd in zijn agenda heeft, en het dan ook nog op zo'n manier moet doen dat het niet opvalt.

En dan komt de vraag, waarom zou je een getrouwde man, die alleen maar zo nu en dan kan afspreken, als minnaar prefereren boven een single man die bij wijze van spreken dagelijks beschikbaar is?

febag schreef op 23-08-2021 om 21:44:

Julali, wie haat jij nu meer: andere vrouwen in het algemeen of mannen in het algemeen?

KYU6.gif

Julali

Julali

23-08-2021 om 21:56 Topicstarter

BeertjeColargol schreef op 23-08-2021 om 21:55:

Single vrouwen die "alleen voor de sex" een man zoeken en dan kennelijk een voorkeur hebben voor een gebonden man boven een single man, doen dat in veel gevallen echt niet alleen voor de sex. Er komt toch meer bij kijken.

In het topic Minnaar wordt door de minnaressen van getrouwde mannen regelmatig geklaagd dat ze veel minder met hun minnaar kunnen afspreken dan ze eigenlijk zouden willen. Dit omdat de betreffende getrouwde man naast zijn verplichtingen tegenover zijn gezin maar weinig vrije tijd in zijn agenda heeft, en het dan ook nog op zo'n manier moet doen dat het niet opvalt.

En dan komt de vraag, waarom zou je een getrouwde man, die alleen maar zo nu en dan kan afspreken, als minnaar prefereren boven een single man die bij wijze van spreken dagelijks beschikbaar is?

Dat is wel een goede vraag, want heel handig is het allemaal niet. 

ik kon het niet laten. Zou hilarisch zijn als dat het antw was🤣🤣zag t al helemaal voor me. 

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

23-08-2021 om 21:57

Rachel. schreef op 23-08-2021 om 21:55:

[..]

KYU6.gif

Theresa! Off topic: is dit op tv?

Chupito schreef op 23-08-2021 om 21:57:

[..]

Theresa! Off topic: is dit op tv?

Geen idee of het nu wordt uitgezonden maar had toevallig gif van haar vond haar hoofd geweldig uitdrukken wat de toon achter i hate everyone was.

SportySpice schreef op 23-08-2021 om 21:42:

[..]

Ik vind het bijna lachwekkend dat dit beeld (nog steeds) bestaat. Dat bevestigt maar weer dat alleen uit wordt gegaan van stereotypering en eigen gemaakte beelden.

Totaal niet herkenbaar...

Komisch hè, vind het hilarisch zelfs. 

Rachel. schreef op 23-08-2021 om 21:52:

[..]

Ahw zo, nee goed dat je me correct

Wel zo eerlijk toch?

BeertjeColargol schreef op 23-08-2021 om 21:55:

Julali schreef op 23-08-2021 om 21:35:

[..]

Als ik de berichten op het minnaressen- topic lees, dan kun je zo'n sfeertje wel tussen de regels door lezen.

Het is een soort triomfantelijkheid, want hij kiest op dat ene momentje wel helemaal voor jou in die hotelkamer en daarover wordt gedaan alsof het een hele eer is, want hij is zo bijzonder en zo leuk en lekker.

Vaak wordt het ego nog extra gestreeld omdat hij vertelt dat jij de meest bijzondere vrouw bent in het universum en dat het de beste seks ooit is en jij de meest sexy vrouw (nu ik het zo neertyp is het allemaal zo doorzichtig ), daar komt vaak het verhaaltje bij dat het met zijn vrouw niet meer zo lekker loopt.

Het zijn types die precies weten hoe ze een vrouw het gevoel kunnen geven dat ze bijzonder gewild en sexy is. Terwijl ze in feite dezelfde avond nog met hun vrouw in bed liggen en er vaak nog een paar andere scharrels op na houden.

Vaak staat het gedrag niet op zich, elke vrouw die toehapt op de gladde praatjes mag zich bij de harem aansluiten, zonder dat de vrouwen van elkaars bestaan weten. Je kunt het zien als een wederzijdse egostreling.

Echt, is er nog een minnaressen topic waarin ik niet meelees- of schrijf? Waaaaar lezen jullie dit? 

ik denk... maar weet het nog niet zeker... dat ik me maar terugtrek uit deze discussie. Het is een herhaling van zetten alleen de argumenten worden steeds ridiculer. Er worden van allerlei aannames gemaakt die echt kant noch wal raken.

Let's agree to disagree. 

DizzyGorilla85

DizzyGorilla85

23-08-2021 om 22:06

Nou, Julali, alles wat jij schets over minnaressen herken ik bij mezelf niet. Nooit is mij voorgehouden dat ik je-van-het ben. Ja, de seks was goed (understatement) maar dat was vast met zijn ex ook en die daarvoor ook. In dit geval was de relatie echt ten einde maar speelde ik er geen rol in. Was er ook niet naar op zoek. Ik was verbaasd dat het ineens over was daar. Ik was niet hevig verliefd maar wilde hem wel beter leren kennen, daarna. Nee, niks triomfantelijks aan.

Lot_ schreef op 23-08-2021 om 22:05:

[..]

[..]

[..]

Echt, is er nog een minnaressen topic waarin ik niet meelees- of schrijf? Waaaaar lezen jullie dit?

Tussen de regels door natuurlijk! 

DizzyGorilla85

DizzyGorilla85

23-08-2021 om 22:07

Miraval schreef op 23-08-2021 om 22:06:

ik denk... maar weet het nog niet zeker... dat ik me maar terugtrek uit deze discussie. Het is een herhaling van zetten alleen de argumenten worden steeds ridiculer. Er worden van allerlei aannames gemaakt die echt kant noch wal raken.

Let's agree to disagree.

Goed idee, ik doe mee.

Rooss4 schreef op 23-08-2021 om 22:07:

[..]

Tussen de regels door natuurlijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.