Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Is vreemdgaan ok?

Peiling

Is vreemdgaan ok?
226 stemmen
19%
81%

Chupito schreef op 23-08-2021 om 20:30:

Of anders Blue Heart?

That makes 2

BeertjeColargol schreef op 23-08-2021 om 20:24:

[..]

Het idee dat die getrouwde man bereid is om zijn huwelijk op het spel te zetten voor af en toe een geile date met zijn minnares, is voor de minnares onderdeel van het plezier. Ze voelt zich dan extra geliefd en begeerd. Dat gevoel zal ze niet hebben als ze met een single man gaat scharrelen.

Praat je hier nu voor alle minnaressen? Of een gedeelte... een groot gedeelte of een klein gedeelte? Ben je minnares geweest dat je het zo mooi weet te vertellen?

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

23-08-2021 om 21:10

Miraval schreef op 23-08-2021 om 21:04:

[..]

Praat je hier nu voor alle minnaressen? Of een gedeelte... een groot gedeelte of een klein gedeelte? Ben je minnares geweest dat je het zo mooi weet te vertellen?

Ik denk dat het voor een groot deel van de minnaressen van getrouwde mannen geldt. En nee, ik ben geen minnares geweest, en ik heb ook nooit een minnares gehad.

Julali schreef op 23-08-2021 om 20:16:

[..]

Dat je alleen seks met iemand wil hebben en geen relatie wil, dat kan ik prima begrijpen. Maar dat dat dan per se met een getrouwde vent moet zijn, die al een vrouw heeft en dat het allemaal stiekem moet, dat snap ik niet.

Genoeg single mannen die graag je scharrel willen zijn, daarvoor hoeft hij niet getrouwd te zijn.

Ik geloof niet date kersje per se achter getrouwde mannen gaat aanrennen omdat ze per se een getrouwde man wil.. ik denk dat dat toevallig zo is gelopen. 

Correct me if i'm wrong hoor kersje.

BeertjeColargol schreef op 23-08-2021 om 21:10:

[..]

Ik denk dat het voor een groot deel van de minnaressen van getrouwde mannen geldt. En nee, ik ben geen minnares geweest, en ik heb ook nooit een minnares gehad.

Het lijkt mij heel sterk. Ik heb het nog nooit van iemand gehoord dat het gedaan wordt om een ego te strelen... maar okee er zal misschien een klein percentage zo denken maar zeker niet een groot deel. 

Mijn reden om met een gebonden minnaar iets te beginnen was omdat het dan gekaderd was. Het was duidelijk wat de afspraken waren en waar de grenzen lagen. Op die manier was het een soort van veilig. 

Ik denk persoonlijk ook niet dat minnaressen er bewust voor kiezen om lekker een potje aan te pappen met een gebonden man. Dit zal dan eerder voorkomen uit gevoelens die ontstaan op bijvoorbeeld de werkvloer of sportclub. 

Een site zoals second love geeft ook maar een gedeelte van de maatschappij weer. Waar mensen bewust kiezen voor een eventueel gebonden minnaar of minnares. Maar niet omdat ze zich zo fijn  voelen dat minnaar zoveel voor hen op het spel zet en kijk mij eens gewild zijn. Ik heb er nog nooit van gehoord tenminste.

Rachel. schreef op 23-08-2021 om 21:11:

[..]

Ik geloof niet date kersje per se achter getrouwde mannen gaat aanrennen omdat ze per se een getrouwde man wil.. ik denk dat dat toevallig zo is gelopen.

Correct me if i'm wrong hoor kersje.

Dan ben ik bang dat ik je moet ‘correcten’ 

Ik heb in 1e instantie een single fwb gezocht en gevonden, maar door eerdere ervaringen en ook met deze bleek dat zij op den duur tóch meer van mij verwachtten en wilden. Ik heb daarna een profiel aangemaakt op Second Love, zodat het uitgangspunt nóg duidelijker dan duidelijk was en wat mij betreft had daar ook een man op mogen reageren die in een open relatie zat. Echter kreeg ik ook reacties van gebonden mannen in een niet open relatie, dus wat dat betreft zou je kunnen stellen dat ik bewust een gebonden man heb gezocht ja. 

In eerste instantie leek het mij veilig, want voor mij was het ‘ernaast’ (ik had een open relatie). Dat duurde niet lang, het werkte niet.
Inmiddels ben ik weduwe, hij nog steeds getrouwd en wij verliefd op elkaar. Niet goed, wel fijn én verdrietig tegelijk.
Mijn ego zou veel liever willen dat hij openlijk de mijne kon zijn.

Julali

Julali

23-08-2021 om 21:35 Topicstarter

Miraval schreef op 23-08-2021 om 21:15:

[..]

Het lijkt mij heel sterk. Ik heb het nog nooit van iemand gehoord dat het gedaan wordt om een ego te strelen... maar okee er zal misschien een klein percentage zo denken maar zeker niet een groot deel.

Mijn reden om met een gebonden minnaar iets te beginnen was omdat het dan gekaderd was. Het was duidelijk wat de afspraken waren en waar de grenzen lagen. Op die manier was het een soort van veilig.

Ik denk persoonlijk ook niet dat minnaressen er bewust voor kiezen om lekker een potje aan te pappen met een gebonden man. Dit zal dan eerder voorkomen uit gevoelens die ontstaan op bijvoorbeeld de werkvloer of sportclub.

Een site zoals second love geeft ook maar een gedeelte van de maatschappij weer. Waar mensen bewust kiezen voor een eventueel gebonden minnaar of minnares. Maar niet omdat ze zich zo fijn voelen dat minnaar zoveel voor hen op het spel zet en kijk mij eens gewild zijn. Ik heb er nog nooit van gehoord tenminste.

Als ik de berichten op het minnaressen- topic lees, dan kun je zo'n sfeertje wel tussen de regels door lezen. 

Het is een soort triomfantelijkheid, want hij kiest op dat ene momentje wel helemaal voor jou in die hotelkamer en daarover wordt gedaan alsof het een hele eer is, want hij is zo bijzonder en zo leuk en lekker. 

Vaak wordt het ego nog extra gestreeld omdat hij vertelt dat jij de meest bijzondere vrouw bent in het universum en dat het de beste seks ooit is en jij de meest sexy vrouw (nu ik het zo neertyp is het allemaal zo doorzichtig ), daar komt vaak het verhaaltje bij dat het met zijn vrouw niet meer zo lekker loopt. 

Het zijn types die precies weten hoe ze een vrouw het gevoel kunnen geven dat ze bijzonder gewild en sexy is. Terwijl ze in feite dezelfde avond nog met hun vrouw in bed liggen en er vaak nog een paar andere scharrels op na houden.

Vaak staat het gedrag niet op zich, elke vrouw die toehapt op de gladde praatjes mag zich bij de harem aansluiten, zonder dat de vrouwen van elkaars bestaan weten. Je kunt het zien als een wederzijdse egostreling. 

Julali schreef op 23-08-2021 om 21:35:

Vaak wordt het ego nog extra gestreeld omdat hij vertelt dat jij de meest bijzondere vrouw bent in het universum en dat het de beste seks ooit is en jij de meest sexy vrouw (nu ik het zo neertyp is het allemaal zo doorzichtig ), daar komt vaak het verhaaltje bij dat het met zijn vrouw niet meer zo lekker loopt.

Ik vind het bijna lachwekkend dat dit beeld (nog steeds) bestaat. Dat bevestigt maar weer dat alleen uit wordt gegaan van stereotypering en eigen gemaakte beelden. 

Totaal niet herkenbaar... 

Julali, wie haat jij nu meer: andere vrouwen in het algemeen of mannen in het algemeen? 

Julali schreef op 23-08-2021 om 21:35:

[..]

Als ik de berichten op het minnaressen- topic lees, dan kun je zo'n sfeertje wel tussen de regels door lezen.

Het is een soort triomfantelijkheid, want hij kiest op dat ene momentje wel helemaal voor jou in die hotelkamer en daarover wordt gedaan alsof het een hele eer is, want hij is zo bijzonder en zo leuk en lekker.

Het zijn types die precies weten hoe ze een vrouw het gevoel kunnen geven dat ze bijzonder gewild en sexy is. Terwijl ze in feite dezelfde avond nog met hun vrouw in bed liggen en er vaak nog een paar andere scharrels op na houden.

Vaak staat het gedrag niet op zich, elke vrouw die toehapt op de gladde praatjes mag zich bij de harem aansluiten, zonder dat de vrouwen van elkaars bestaan weten. Je kunt het zien als een wederzijdse egostreling.

Nou dan lees jij wel iets anders dan ik tussen de regels. 

En je zet vrouwen nu ook wel heel erg jaren '50 neer. Alsof die geen eigen wil hebben, alsof die alleen maar aandacht en waardering nodig hebben van mannen maar het kan natuurlijk ook gewoon helemaal andersom zijn hé? 

Mijn minnaar heeft nooit, maar dan ook nooit, die woorden gebruikt bij mij. Dus het geldt zeker niet voor iedereen. En ik geloof echt wel dat er oprechte gevoelens kunnen zijn tussen een minnaar en minnares alleen wanneer het neerkomt op kiezen dan trekt minnaar/minnares vaak aan het kortste eind met al het verdriet wat er bij kan komen kijken. 

febag schreef op 23-08-2021 om 21:44:

Julali, wie haat jij nu meer: andere vrouwen in het algemeen of mannen in het algemeen?

Of haat je alleen mannen en voel jij je verheven ten opzichte van andere vrouwen?

Julali

Julali

23-08-2021 om 21:46 Topicstarter

febag schreef op 23-08-2021 om 21:44:

Ik haat niemand? En zeker geen hele bevolkingsgroepen. 

Mensen die anderen bewust pijn doen hou ik liever uit mijn buurt, maar haat is een te groot woord. Ik hoop dat ze tot bezinning komen, maar meestal gebeurt dat vanzelf wel. Vroeg of laat komt karma om de hoek kijken. 

Julali schreef op 23-08-2021 om 21:46:

Vroeg of laat komt karma om de hoek kijken.

Right back at ya!

Kersje schreef op 23-08-2021 om 21:33:

[..]

Dan ben ik bang dat ik je moet ‘correcten’

Ik heb in 1e instantie een single fwb gezocht en gevonden, maar door eerdere ervaringen en ook met deze bleek dat zij op den duur tóch meer van mij verwachtten en wilden. Ik heb daarna een profiel aangemaakt op Second Love, zodat het uitgangspunt nóg duidelijker dan duidelijk was en wat mij betreft had daar ook een man op mogen reageren die in een open relatie zat. Echter kreeg ik ook reacties van gebonden mannen in een niet open relatie, dus wat dat betreft zou je kunnen stellen dat ik bewust een gebonden man heb gezocht ja.

Ahw zo, nee goed dat je me correct  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.