Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

29-08-2023 om 09:34 Topicstarter

@Beau niet stom dus, maar een heel normale emotie. Zeker bij bdsm. Subdrops zijn niet voor niks een bekend fenomeen.

En lief wat je schrijft, maar helaas is het leven gewoon niet eerlijk. We kunnen er alleen maar het beste van maken met de hoeveelheid pech of geluk die op ons pad komt. En ondanks al mijn pech, gun ik jullie al het geluk in jullie mooie avonturen

@Beaunicorn: wij gaan vanavond samen koken, en een film kijken. Het zal helemaal vanille blijven dus, en de kleren blijven ook aan. Alhoewel ik wel hoop op een zoen. Maar die kom ik zelf wel halen, als het mij te lang duurt  .

Klinkt als een uitdaging Feniks  Vooral, dat kleren aanhouden.

Lolly, ik sta er net zo in als jij hoor, altijd het beste ervan maken. 
En toch is het niet eerlijk en moet dat soms ook even hardop geschreven worden.

Ik kreeg net gelukkig nog een lief appje. Niet genoeg natuurlijk, ik wil 100 appjes en handboeien om en...!! Maar voor nu ( ik ben ook gewoon aan het werk, haha ) is het weer even wat beter. 

Lollypopje

Lollypopje

29-08-2023 om 10:14 Topicstarter

@Feniks Klinkt erg fijn

@Beau misschien voor je Frenzy wel even goed dat je dat niet krijgt

Schreeuwen doe ik niet, gehorig huis , maar ik laat er zeker af en toe flinke tranen om. Want het beste er van maken, betekent niet dat mijn site niet gewoon zwaar kut is.

@Beaunicorn: haha nee hoor. Voor een 2e date vind ik dit meer dan genoeg. Zo snel gaan de kleren ook niet uit bij mij. Ik heb daar wel iets meer voor nodig. Een ONS is ook niet aan mij besteedt.

Maar het bovenstaande schuurt ook wel tegen iets anders aan, en dat is dat ik wat aan het inlezen ben over demiseksueel. Dat labeltje herken ik bij mijzelf. 

@Lollypopje:  .

Lollypopje

Lollypopje

29-08-2023 om 16:11 Topicstarter

@Feniks lijkr me fijn om zo die herkenning te vinden

Zeker. Nu ben ik al even onderweg in de BDSM wereld, maar ik heb veel meer de rust nu. En ik begin steeds meer mijzelf te begrijpen, en daar ervaar ik ook weer rust van. En acceptatie.

Mijn date is later  .

Lollypopje

Lollypopje

29-08-2023 om 17:09 Topicstarter

@Feniks Dat ik vind ook zo fijn aan de bdsmwereld. Er word zo open over dat soort dingen gepraat, dat je ook eerder in aanraking komt met andere relatievormen en seksuele geaardheden.

Hoi, hoi, ik kom ook binnen stuiteren

Ik lees al jullie positieve verhalen. 
Ik heb ook een heerlijk weekend gehad. Verschillende (pijn) prikkels uitproberen was heel erg leuk. Hij had een simpel blauw riempje gekocht dat mocht ik als halsband dragen
En ik mag een permanente collar gaan verdienen 😍
We hadden afgesproken het uitproberen niet in full on D/s modus te doen. Maar toen we daar mee klaar waren, gingen we nog wel er 100% in. En dat was zo ontzettend leuk en lekker. Fijn om een goede ervaring te hebben. Hier kunnen we weer op bouwen

Koettie, welkom. Lees lekker mee, heb ik ook zeker een jaar gedaan voordat ik iets ging schrijven. En vragen staat ook altijd vrij, niets is hier te gek.

Leuk jullie welkom! 

Vind de verschillende dynamieken heel grappig. Met vriend stabiel, veilig en vertrouwd, met nieuwe date spannend en nog heel erg aftasten. Ook nieuw, maar leuk, dat date in het dagelijks leven heel 'dienerig' is. Rolt soort van natuurlijk in een female led relationship. Dacht dat ik dat niets zou vinden maar leer elke keer weer nieuwe dingen. Blijft leuk!! Ook goed weekend mee gehad haha. Hangt in de lucht. 

Lollypopje

Lollypopje

29-08-2023 om 18:38 Topicstarter

@Martje en Koettie ik word echt helemaal blij van jullie💜

Lollypopje

Lollypopje

29-08-2023 om 18:47 Topicstarter

@Martje Ik las je post in het lepeltopic. Zou het ook kunnen dat alle prikkeld harder binnen kwamen, doordat je door spel met je hoofd in een ander gevoel kwam?

@Martje: hadden jullie voor het pijnspel nu de 1 - 10 versie gehanteerd? En werkte dat? 
Fijne berichten hoor, heerlijk genieten.
@Koettie: wat een leuke ontdekkingstocht, en wat interessant dat zoiets dan toch heel natuurlijk kan voelen  .

Ik heb er een leuke date opzitten. Het samen koken is gelukt. De film heeft de 3 minuten gehaald. De kleren zijn aangebleven, en het is ook bij zoenen gebleven. 

Was het zo'n slechte film Feniks? 

Afgelopen vrijdag, kwam mijn date zelf trouwens met de 1-10 schaal toen hij mijn billen ging bewerken. Hij is tot de 8.5 gegaan en vond het erg leuk dat ik zo ontzettend snel rode billen krijg. Moest er daarna zelf in de spiegel naar gaan kijken   

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.