Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Leuke berichten, Beaunicorn. Eerst lekker nagenieten en landen .

@Citroentje: leuk, een date! En bij twijfel gewoon vragen. Better safe than sorry?

Mooie verhalen En Beau wat heb jij fijne mensen om je heen. Echt fantastisch.

Ik heb een leuke middag achter de rug, wat eindigde in de slaapkamer. Voor herhaling vatbaar  .

Poison, dat klinkt als een fijne date met fijne bdsm dingen! Nog aan het nagenieten nu?

Cintroentje, date in het vooruitzicht! Leuk!! 1 september is het ook zo!
Beaunicorn, wat klinkt dat allemaal fijn en space! Heerlijk zo om te lezen!! Ik zie mijn d-ate morgen weer! En hij stelde ook voor om zaterdag naar bandjes te gaan kijken, maar dat weet ik nog niet of dat lukt. Mooi zo’n blauwe kaaklijn, kreeg je geen vragen van je vrienden? 
en die rode billen, voel je die vandaag nog? Daar kan ik altijd wel van genieten als ik dat de dag er op nog voel. 😇

Nee  helaas geen rode billen meer..  
Mijn vrienden weten niet beter dan dat ik bont en blauw ben. Ik word niet alleen blauw van spelen, maar van alles he...

Als ik aan mijn koffiedate van vanmiddag denk, dan komt er een grijns tevoorschijn. We hebben nog een wandeling gemaakt, en zijn overrompeld door een hoosbui. Zonder paraplu en schuilplekken is dit wel eentje die ik niet snel zal vergeten  .

Ik heb nog geen idee of dit een vervolg krijgt, en in welke vorm. Maar ik heb wel een leuke date en middag gehad  .

Lollypopje

Lollypopje

28-08-2023 om 17:19 Topicstarter

@Feniks Je hebt zo te lezen in elk geval een leuk weekend gehad

Ik heb het zo verschrikkelijk naar mijn zin. Ik heb de tijd van mijn leven .

Lollypopje

Lollypopje

28-08-2023 om 19:00 Topicstarter

Ahhh heerlijk

Ik bedacht mij gisteren opeens iets. Ik weet nog hoe leuk ik het vond dat in mijn begintijd alles nog nieuw was en er nog zoveel te ontdekken was. Ik vond het toen gewoon al jammer dat dat ooit voorbij zou gaan.

Toen bedacht ik me dus gisteren opeens, dat als ik ooit weer zou kunnen spelen ik weer helemaal opnieuw zal moeten gaan ontdekken wat kan met mijn lichaam en wat fijn voelt. Maar dat dan wel met de zelfkennis van 10 jaar ervaring en stiekem vind ik dat best een leuk idee
Al vind ik het wel jammer dat ik waarschijnlijk nooit meer die keiharde pijnspellen zou kunnen doen. Maar er komen zoveel nieuwe eerste keren, gewoon omdat het dan alweer zo lang geleden is en ik gewoon helemaal opnieuws nieuwsgierig ben naar hoe dat gaat zijn dan. Al zal ik daarvoor vast nog wel heel lang geduld moeten hebben, maar ooit zal het zover zijn 😊

Wat een mooie gedachtegang, @Lollypopje .

Ik ga voorzichtig wat volgen hier. Kleine voorstelrondje, zit tien jaar in relatie. Geen harde bdsm irl maar in de slaapkamer was het altijd wel dat m'n vriend dominant was. Tijd actief mee geweest, maar laatste jaren is het een beetje weggezakt door het gewone leven, corona en van die life events die gebeuren. Sinds begin relatie zijn we al open, regelmatig uitstapjes met andere gehad. Erg plezierig allemaal, laatste keer is wel ook al twee jaar terug. 

Nu heeft mn vriend al jaren een beste vriendin, toen zij elkaar ontmoeten zat ik slecht in m'n vel en heb ik aangegeven dat ik het niet zag zitten als hij met haar wat deed. Werd zn beste vriendin. Laatste jaar heb ik er weer zin in dus heb wat avontuurtjes gehad, meestal eenmalig. Met vriend over gehad, eveb checken of we in de open relatie nog op een lijn zaten gezien hij nu niets heeft lopen. Vriend gaf laatst aan dat hij geen behoefte heeft aan losse contracten maar wel gevoelens heeft voor die vriendin. Inmiddels ken ik haar ook al jaren en ging het gesprek er over dat dan een verder gaat dan 'gewoon' seks. Gun het hem van harte dus sinds kort poly.

En nu waarom ik hier wat meelees. Ik heb ook een leuke man ontmoet! Nu 5 weken terug. Deze man is onderdanig en heb een kant ban mezelf leren kennen waarvan ik niet wist dat ik het in me had maar geniet met volle teugen. Voor ons beide mega nieuw dus zijn nog beetje aan het aftasten en ben mega verliefd dus een hele gekke maar leuke periode! Mogelijk dat ik soms kom meeschrijven of vragen heb. Voelde wel zo aardig om even uit de lurkmodus te komen. 

Edit. Vergat even de helft van het verhaal. 

Welkom Koettie! Leuk dat je uit meeleesstand komt, en je vragen stelt als je die hebt. Altijd blijven doen. En daarvoor hoef je echt niet actief mee te schrijven. Het is al fijn dat je je hier prettig en op je gemak voelt.

Ik heb morgen een 2e date  .

Welkom Koettie!

Feniks  Leuk, wat gaan jullie doen?

Ik heb een dinsdagdip. Heb ik wel vaker na een leuk weekend. Maar ik word er altijd zo Meh van. Aandachttekort ook, terwijl ik rationeel weet, dat ik echt wel aandact genoeg krijg 

Lollypopje

Lollypopje

29-08-2023 om 08:09 Topicstarter

@Beau Je mag wel een weekje met mij ruilen, vind je nooit meer dat je aandacht te kort komt
Sorry ernstig flauw, ik ken die dips/drops en die zijn niet fijn. Ik kon me dan echt heel erg alleen voelen, gewoon door het gevoel dat de speeldate me had gegeven en ik dat gevoel miste

@Koettie Welkom. Wat mooi hoe jij en je man daar een vorm in hebben gevonden
Voel je vrij om hier alle vragen te stellen die je hebt

Ja stom he Lolly, ik weet ook echt wel dat ik niet zielig ben, maar ik voel me gewoon echt zo rottig vandaag. 

En ik vind jouw bericht ook zo confronterend, je schrijft dat je nooit meer die heftige pijnspellen aan zou kunnen, waar je zo van houd. En dan bloed mijn hart voor je...
Kon ik  maar gewoon even een dealtje maken met het universum of zo, ik kan genoeg volk aanleveren wat wel een beetje gezondheid in zou mogen leveren ten faveure van ons Popje.... Maar zo werkt het niet he

Hey, de zon laat zich zien, dat helpt al een beetje  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.