Seksualiteit
Lollypopje
24-11-2022 om 12:11
BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
Hier vind je deel 2:
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-ii?page=66
Lollypopje
12-07-2023 om 13:05
@Christian net gezien. Ik kan je niet helpen
Maar weer ontopic, vanwaar jouw interesse in dit topic?
Christian88
12-07-2023 om 13:08
Haha ik wist niet wat het was, dus heb me er net eens in verdiept moet eerlijk zeggen dat het me best opwindend lijkt
Christian88
12-07-2023 om 13:12
Maar zal me eerst even voorstellen dan.
Ik ben Christian Ex militair ben bijna 35.
Heb me in het onderwerp verdiept, en het lijkt me best opwindend.
Ik heb ook even gegoogled het schijnt dat je gewoon meesteressen kunt opzoeken via internet haha.
Lollypopje
12-07-2023 om 13:21
Als het echt zo nieuw voor je is. Dan is het beste advies dat ik je kan geven, vooral eerst lekker rustig te lezen. Kennis is de basis van bdsm.
febag
12-07-2023 om 14:15
Sorry, maar met jouw leeftijd nog nooit van BDSM gehoord hebben (terwijl je ook actief was op een ander forum totdat je een ban kreeg) en dan na een rondje Google al op zoek zijn naar een meesteres, doet bij mij alarmbellen afgaan.
Lollypopje
12-07-2023 om 14:26
febag schreef op 12-07-2023 om 14:15:
Sorry, maar met jouw leeftijd nog nooit van BDSM gehoord hebben (terwijl je ook actief was op een ander forum totdat je een ban kreeg) en dan na een rondje Google al op zoek zijn naar een meesteres, doet bij mij alarmbellen afgaan.
Die komt duidelijk uit een andere wereld en zo te zien is hij daar ook weer naar terug, want volgens zijn profiel heeft hij een ban.
Beaunicorn
12-07-2023 om 16:48
Martje, stuur maar een PB hoor 
Ik ben op het moment samen met een meneer even een hoop theorie onder de loep aan het nemen. Geen idee waar het op uit gaat lopen, maar voor nu, vind ik het fijn, dat die meneer de tijd voor mij neemt en me helpt in mijn zoektocht.
Overig daten is gewoon vanilla, uiteraard wel met een kinky randje.
Anders ga ik me maar vervelen tijdens de sex.
Leuke opdrachten: Een string aan laten doen naar zijn werk. En daar dan een opstel over laten maken. Als jullie wat verder daarmee zijn, string vervangen door een butplug. Laat hem verplicht een boek lezen, jij zoekt het boek uit, kies iets leuks! Laat hem een tekst op zichzelf schrijven op een, voor derden, onzichtbare plek, waarvan hij op gewenste ( mogelijke momenten) een foto aan jou moet sturen ( die tekst brand de hele dag op zijn huid hoor )
En voor wie niet weet wat BDSM betekend: Boeiende Documantaires met Spannende Momenten. Kan over van alles gaan, van punniken, tot de ontwikkeling van een salamander, of over het ontstaan van een duin, doe er je voordeel mee en ga lekker spannende documantaires kijken
.
Martje80
12-07-2023 om 16:59
Dank je wel Beaunicorn, ik duik je inbox in.
Is die meneer meer ervaren? Of is het vooral uitwisselen wat jullie kinks zijn? Klinkt fijn idd dat hij de tijd neemt.
Beaunicorn
12-07-2023 om 17:06
Hij is een ervaren Dom en zag dat ik niet echt lekker ging. Grotendeels, omdat ik nog helemaal niks weet over mijzelf en mijn behoeftes en grenzen en alles...
Dus we bellen, en hij laat me dingen uit- en opzoeken, lezen, soms ook doen, maar niet op een vervelende manier. Echt ontdekken zeg maar, zodat ik beter weet, wat ik zoek. Ipv gewoon maar zonder houvast op zoek.
Lollypopje
12-07-2023 om 17:18
Beaunicorn schreef op 12-07-2023 om 16:48:
En voor wie niet weet wat BDSM betekend: Boeiende Documantaires met Spannende Momenten. Kan over van alles gaan, van punniken, tot de ontwikkeling van een salamander, of over het ontstaan van een duin, doe er je voordeel mee en ga lekker spannende documantaires kijken.
😂😂😂
Beaunicorn schreef op 12-07-2023 om 17:06:
Hij is een ervaren Dom en zag dat ik niet echt lekker ging. Grotendeels, omdat ik nog helemaal niks weet over mijzelf en mijn behoeftes en grenzen en alles...
![]()
Dus we bellen, en hij laat me dingen uit- en opzoeken, lezen, soms ook doen, maar niet op een vervelende manier. Echt ontdekken zeg maar, zodat ik beter weet, wat ik zoek. Ipv gewoon maar zonder houvast op zoek.
Klinkt fijn en inderdaad heel belangrijk die dingen.
Heel veel leer je uiteindelijk echt pas door het te ervaren, maar vooraf jezelf al die vragen stellen geeft een goede basis. Het helpt je te bepalen waar je je zoektocht qua ervaring wilt beginnen en wat vooe D daarbij past.
Martje80
13-07-2023 om 12:36
Klinkt heel fijn idd Beaunicorn!
Mag ik vragen waar je hem ontmoet hebt, virtueel/irl?
Beaunicorn
13-07-2023 om 14:05
Op een datingapp, als een match, toen liep ons gesprek niet echt lekker. Toen begon hij een heel andersoortig gesprek met me, over mij. Omdat hij merkte, dat ik op veel vragen geen antwoord had. En daar wou hij me wel bij helpen. En van het een kwam het ander en hebben we gebeld en ge-appt. Ik leer er heel veel van 
Thora
13-07-2023 om 15:15
Beaunicorn schreef op 12-07-2023 om 17:06:
![]()
Wat heerlijk Beaunicorn. Ik hoop dat het goed gaat uitpakken maar wat ik zo lees komt dat wel goed.
Beaunicorn
13-07-2023 om 15:47
Heb je mijn voorbeelden voor opdrachten ook gelezen Thora?
Kon je daar iets mee? ![]()
Thora
13-07-2023 om 16:16
Beaunicorn schreef op 13-07-2023 om 15:47:
Heb je mijn voorbeelden voor opdrachten ook gelezen Thora?
Kon je daar iets mee?
Haha ja. Echt leuke. En ook dat schrijven erover. En niemand merkt het tenzij het hem erg opwindt natuurlijk. Binnenkort gaan we trouwens afspreken. Even kennismaken, en wie weet vanilla + de eerste avond. Want ik ga hem natuurlijk niet direct rondsmijten.