Seksualiteit
Lollypopje
24-11-2022 om 12:11
BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
Hier vind je deel 2:
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-ii?page=66
Martje80
25-06-2023 om 21:02
Beaunicorn schreef op 25-06-2023 om 14:56:
Nee, geen fetlife hier. Ik vind die datingapps op zich wel oke. Feestjes ga ik niet naartoe. Ik ben een beetje een loner, doe dit graag in mijn eentje. Jullie zijn mijn "vriendinnen" hierin.
Al die profiel plaatjes zie ik een beetje als "de sfeer" om iemand heen.
Dickpicks moet ik altijd om lachen, maar ik vind het niet erg om ze te zien of te krijgen. Helemaal als ik de Dick in het verhaal al eens heb gehad, haha, dan herken ik m wel 😂
Hij voelt voor mij tegenstrijdig, dus hoe bedoel je dit? Je bent een loner en doet het graag in je eentje. Maar je wilt wel graag kinksters "in het wild" tegenkomen.
Die vind ik wel heel grappig, jij herkent alle piemels die je gehad hebt 😅
Martje80
25-06-2023 om 21:04
Kelly_xxx schreef op 25-06-2023 om 16:04:
Gezellig is het hier!
Van de week was het thema BDSM in de caravan. Gooi daarbij in de mix twee honden die niet wilden slapen, 28 graden dus ramen open en ik die de opgeklapte bench van de hond tegen de caravan had gezet zodat elke keer als ik een stap zette die bench herrie maakte (was pas de volgende dag dat ik me realiseerde wat de herrie was) en het was niet heel actief 🙄
Wel heel veel geknuffeld en Dom heeft fijn met mijn frustratie gespeeld. Hij wordt echt bijna per week beter in heel rustig kalm Dom te zijn en daar wordt het echt elke keer lekkerder van. Toch genoten dus.
We hebben dus maar afgesproken binnenkort een weekend weg te gaan zonder honden caravan of vliegtuigen want ik wil graag weer wat dieper gaan. Ben aan het zoeken naar een dungeon om te huren tijdens een weekend weg. Maar een lekker anoniem hotel zou ook fijn zijn.
Geweldige beschrijving Kelly!
En fijn om te lezen dat je Dom per week rustiger wordt. Er zijn ook wel huisjes die verhuurd worden met allerlei attributen, is misschien ook een goeie optie.
Martje80
25-06-2023 om 21:07
Lollypopje schreef op 25-06-2023 om 16:13:
[..]
Dat hangt voor mij heel erg van de context af. Riggers knopen vaak bijvoorbeeld ook voor de kunst en dan willen ze die kunst delen. Een foto van henzelf schiet dan weinig op. En zeker riggers die het doen vanuit artistiek oogpunt en bijvoorbeeld ook workshops geven hebben vaak meerdere/wisselende modellen.
Hetzelfde geld voor andere spelfoto's. Over het algemeen maakt de D die en staat die daar niet zelf op. Een spelfoto is dan een vorm van diens beleving laten zien.
Maar iemand die 25 foto's van andere vrouwen, maar wel in steeds dezelfde slecht gemaakte bondage hebben, daar zou ik ook mijn vraagtekens bij hebben.
Hmmm ik ben er nog eens over na aan het denken. Ik geloof dat het ook te maken heeft met weinig context bij de foto zelf. Als iemand er bij zou schrijven: zo genoten van x knopen, dan zegt de foto toch nog wat over de Dom.
En misschien speelt ook mee dat van sommige mensen het spel niet mijn ding is. Dan mag ik ook besluiten: nee, deze persoon zou waarschijnlijk niet bij mij passen.
Nou ja, ik ben nog zoekende en al schrijvend hier krijg ik nieuwe inzichten 😁
Beaunicorn
25-06-2023 om 21:09
Martje80 schreef op 25-06-2023 om 21:02:
[..]
Hij voelt voor mij tegenstrijdig, dus hoe bedoel je dit? Je bent een loner en doet het graag in je eentje. Maar je wilt wel graag kinksters "in het wild" tegenkomen.
Ja, die zou ik in het wild tegen willen komen. Maar ik ben dus niet zo outgoing naar feestjes en zo. Ik zoek het liever rustig uit in mijn eentje online. Iets willen is wat anders dan het kunnen en doen he.
Net zoals mijn hele speurtocht op het moment 😅
Lollypopje
26-06-2023 om 16:36
@Kelly ik ben heel blij om te lezen hoe het nu gaat met je Dom
@Beau er zijn in de scene ook kleine evenementen, waar niet hele grote groepen op afkomen en ook niet alleen feestjes of munches. Er zijn bijvoorbeeld ook meets waarbij mensen gaan wandelen of naar het museum gaan of spelletjes doen.
Maar qua datingapps is Feeld volgens mij wel een goede om serieuze kinksters tegen te komen. Waar ik vroeger vaak OKCupid voorbij hoorde komen op fl, lees ik nu vaak dat mensen Feeld gebruiken omdat dat redelijk kinkvriendelijk is.
Kelly_xxx
26-06-2023 om 18:00
Ik vind dat je hier in Engeland op OkCupid goed kan filteren op ethical non-monogamy, kink iets minder. Feeld is goed voor alles waar je zin in hebt in Engeland maar moet wel door heel veel onzin heen vind ik.
Zal denk ik wel heel lokaal zijn.
Ik vind het trouwens veel te heet om aangeraakt te worden. Ook niet met ijsblokjes!
Beaunicorn
27-06-2023 om 10:30
Ja, Feeld is heel kink-vriendelijk. En ik haal er ook vanilla-dates vandaan.
Nu klink ik als een mega sloerie, maar dat valt best mee, hahah.
Er is voor vrouwen echt een enorm aanbod. Daardoor helaas wel wat gefrustreerderige en claimerige mannen, maar een unmatch is dan de oplossing.
Wel altijd netjes met een afscheidsberichtje hoor. Ik werd laatst zelf geghost, dat is zo bot...
Lollypopje
08-07-2023 om 13:33

Hoe gaat het hier met iedereen?
Zijn er nog leuke dateverhalen om mij mee te vermaken 
En jullie nog fijne weekend plannen?
citroentje
08-07-2023 om 15:08
Niet kinky, wel heel veel lieve alternatievelingen. We zijn naar de Tomofair geweest. Mijn man vond het wel heel lastig geen vossestaart met bijpassende oren voor me te kopen. Onze tiener vond het erg leuk, goede manier om hem zijn kamer uit te krijgen.
Lollypopje
09-07-2023 om 10:50
citroentje schreef op 08-07-2023 om 15:08:
Niet kinky, wel heel veel lieve alternatievelingen. We zijn naar de Tomofair geweest. Mijn man vond het wel heel lastig geen vossestaart met bijpassende oren voor me te kopen. Onze tiener vond het erg leuk, goede manier om hem zijn kamer uit te krijgen.
Dat moest ik even googlen, maar ziet er echt heel leuk uit. Volgens mij echt een paradijs voor roleplay outfits 😂
Leuk ook dat het iets is dat jullie als gezin konden doen.
Wel nog andere dingen gekocht?
EnchantingChamois89
09-07-2023 om 11:23
OMG 😱
Tomofair!!!
Dat moet volgend jaar echt gebeuren!
Ik ben ook superrr benieuwd of je er wat leuks gevonden hebt
Overigens had ik mezelf voor die dag een naam gegeven, bijvoorbeeld Eva
En als we dan iets willen kopen voor onze slaapkamer, dan kopen we dat voor Eva! “Jeweetwel, die dochter van die vage vriendin, die is helemaal into vosjes en verkleden 😃”
Leuk dat het zo gezellig was 😊
citroentje
09-07-2023 om 11:48
Er was opvallend weinig kleding, terwijl 80 procent (geschat) in cosplay was. Kind legde uit dat dat komt omdat zelfmaken echt een hype is. Dus vooral accessoires en veel kunst en knuffels. En mooie zwaarden. De hapjes waren ook erg lekker, maar wachttijden heel lang.
Thora
09-07-2023 om 22:07
citroentje schreef op 09-07-2023 om 11:50:
ot: zijn lieve alternatievelingen alternatievelievelingen?
Haha. Geweldig. Dit wordt het woord van 2023.
Poison
09-07-2023 om 22:38
Klinkt leuk citroentje! Mooi om
Samen zo te doen.
Hier helaas geen nieuws, behalve dat ik mijn examens heb gehaald🥳
Helaas is zoonlief weer ziek, wat een ellende.
Op bdsmgebied niets op het moment. Ik verlang enorm naar vastgebonden worden, geslagen worden, gechoket worden, orgasmeontzegging of -controle. Maar… wel alleen met mijn geëmigreerde Dom. een oude ex fwb wil graag een afspreken voor een speeldate, wie weet doe ik dat wel…