Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

04-06-2023 om 13:51 Topicstarter

Martje80 schreef op 04-06-2023 om 13:32:

[..]

Dat wist ik niet Lollypopje, dat je al overprikkeld raakt van een orgasme. En dan is een hoorspel ook nog te druk. Ik vind het echt zo naar voor jou.

Ik ga de filmpjes van Spuiten en Slikken op zoeken!

Het filmpje is nu niet bepaald opwindend, dus het laat niet zien hoe een spel echt kan zijn. Maar het is wel tof dat ze er mensen met echt kennis bij betrekken.

Op zich is het niet gek dat ik overprikkeld raak van een orgasme, zeker als je bedenkt dat iets als douchen als vermoeiend is. Bij een orgasme heb je heel veel prikkels, ook de weg er naartoe, en gaat je hartslag flink omhoog. En zeker dat laatste is nogal funest.

Lollypopje schreef op 04-06-2023 om 13:51:

[..]

Het filmpje is nu niet bepaald opwindend, dus het laat niet zien hoe een spel echt kan zijn. Maar het is wel tof dat ze er mensen met echt kennis bij betrekken.

Op zich is het niet gek dat ik overprikkeld raak van een orgasme, zeker als je bedenkt dat iets als douchen als vermoeiend is. Bij een orgasme heb je heel veel prikkels, ook de weg er naartoe, en gaat je hartslag flink omhoog. En zeker dat laatste is nogal funest.

Oh ja, dat je last hebt van de hoge hartslag kan ik me indenken.

Hoe is dat als iemand anders jou aanraakt? Is dat ook overprikkelend? Een vriendin van mij heeft dat en ik zou zo graag voor haar een oplossing weten. Zodat ze er niet tegenop hoeft te zien om weer seks te hebben.

Lollypopje

Lollypopje

04-06-2023 om 14:37 Topicstarter

@Martje aanrakingen zoals knuffels en Thaise massages gaan gelukkig wel. Dus dat is heel fijn, al krijg ik wel veel te weinig knuffels omdat alle leuke mensen ver weg wonen 😒

Maar seks lijkt me ook ondoenlijk. Zelfs als je er als een zeester bij ligt, vraagt het toch een bepaalde inspanning van je en ook zonder orgasme gaat je hartslag omhoog.

Maar helemaal geen aanraking kunnen hebben lijkt me wel echt kut.

Lollypopje schreef op 04-06-2023 om 14:37:

@Martje aanrakingen zoals knuffels en Thaise massages gaan gelukkig wel. Dus dat is heel fijn, al krijg ik wel veel te weinig knuffels omdat alle leuke mensen ver weg wonen 😒

Maar seks lijkt me ook ondoenlijk. Zelfs als je er als een zeester bij ligt, vraagt het toch een bepaalde inspanning van je en ook zonder orgasme gaat je hartslag omhoog.

Maar helemaal geen aanraking kunnen hebben lijkt me wel echt kut.

Ah fijn dat je nog wel knuffels kunt verdragen. Alle leuke mensen ver weg

Ik zit serieus te denken of ik bij je langs kan om een knuffel te geven als ik in Almere ben. 

Ik hoop voor mijn vriendin dat ze 'gewoon' een hork van een vent getroffen heeft voor haar eerste seksuele ervaring. En volgens mij helpt het dat ik haar vertel over mijn BDSM belevenissen en hoe belangrijk consent daar in is.

Lollypopje

Lollypopje

05-06-2023 om 16:18 Topicstarter

@Martje Ik hoop voor haar dat ze daar ook in de toekomst van zal kunnen genieten. Want horken zijn zo kut.

En ik pb je

Hier stuiter ik ondertussen, ook van de hormoonwisseling. Ik zou deze week niet thuis zijn en Dom zien was even op de lange baan geschoven vanwege de poging tot draagmoederschap maar dat gaat deze cyclus niet door omdat er eerst een nieuwe scan van mijn baarmoeder moet komen. 

Ondertussen heb ik dus wel vrij, vakantie was al aangevraagd, en wil ik eigenlijk alleen maar naar Dom toe maar die heeft het veel te druk, had deze week expres vol gepland. 

Pffft. Hopelijk kan hij het weekend alsnog vrijmaken. 

En het is mij weeeeeer niet gegund... De meneer is een vast contact aangegaan. 
Dus heb ik weer mooi pech. 

Ik ben even niet blij. 

Ah, wat naar Beaunicorn! Had je dit zien aankomen? Zo ben ik trouwens meerdere speelpartners kwijtgeraakt, leuke dates totdat er een vaste relatie komt die poly niet ziet zitten. Herkenbaar dus!

Nee, dat zag ik niet aankomen, maar ik vond het wel oke om te horen.
Betekend dat hij in ieder geval serieus met zijn sub omgaat en dat vind ik fijn ( voor haar, niet voor mij, haha )

Lollypopje

Lollypopje

06-06-2023 om 18:27 Topicstarter

Helaas is daten met bdsm'ers niet veel anders dan met vanilla's. Veel miskluinen en mismatches voordat er überhaupt kans op dat het wat kan worden en dan moet je dus ook nog hopen dat je ook nog op bdsm gebied matcht.
Want een vanilla klik, is niet meteen ook een bdsm-klik. En zelfs als je die voelt, moet je qua beleving en interesses ook nog eens een beetje op dezelfde lijn zitten. Super ingewikkeld en een hoop gedoe

He getsie, balen Kelly dat net nu jij vrij hebt, hij z'n agenda vol gepland heeft.

En ook voor jou balen Beaunicorn. Wel fijn dat hij het eerlijk zegt.

Dubbel

En vandaag alweer 2 mannen die illegaal buiten de deur willen gaan spanken  Daar werk ik niet aan mee hoor, ik wil geen geheimpje zijn. 

Hahaha, ik heb vandaag de eerste mannelijke Dominant te pakken, die mij wel wil gaan inwijden in de BDSM. 
Ik vind het fijn om bij mezelf te merken dat ik direct al denk: maar dat is helemaal niet mijn bedoeling. 
Hij stuurde maar liefst drie berichten achter elkaar, met steeds meer creepy vibes.
Een klein deeltje van mij heeft zin om een verontwaardigd bericht te sturen. Maar hij is de energie niet waard, gewoon blokken en doorgaan.

@Martje80 - oh wat zou ik graag af en toe zo’n man willen verleiden om dan op het moment dat ik ingewijd word iets verrassends te doen! Zo irritant dat soort geklets in je inbox.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.