Seksualiteit
Lollypopje
24-11-2022 om 12:11
BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
Hier vind je deel 2:
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-ii?page=66
Martje80
12-05-2023 om 21:23
Beaunicorn schreef op 10-05-2023 om 16:35:
Ik heb ook geen idee hoe dat werkt hoor
Hopelijk kan ik gewoon goed communiceren. Maar wie weet wat er met me gebeurd als het echt is... Daarom dacht ik, als ik zeg, geen blauwe plekken, dan is dat eigenlijk al iets minder dan dat ik echt bedoel.
Maar goed, wie weet komt hij aanlopen en smeer ik m meteen al, haha.
Nee, qua uiterlijk is hij helemaal mijn match. En in onze gesprekken ook. Het gaat ook wel over andere dingen dan alleen dit.
Eigenlijk te mooi om waar te zijn.... en dan ben ik dus extra op mijn hoede
Ik vind alle tips van Lollypopje ook heel fijn. Dan ga ik voor mezelf nadenken hoe ik er bij een volgende Dom over wil communiceren.
Wat voor mij zou werken is om het als een gezamenlijke ontdekkingsreis te zien. En van de eerste keren weinig spel verwachten, omdat je nog grenzen aan het aftasten bent. In mijn beleving helpt dat om op een later tijdstip meer los te kunnen laten. Dan kom je in een flow en dat is zo lekker.
Heel concreet mbt blauwe plekken zou ik werken met cijfers. Hij slaat jou met een bepaalde intensiteit en vraagt bij jou na, hoe veel is dit op een schaal van 1 tot 10? Tot jouw max van die dag (dit kan echt per dag verschillen!). En dan kan je een dag later bekijken of en waar je blauwe plekken hebt. Ik zou me voor kunnen stellen dat je ze niet op heel zichtbare plekken wilt misschien?
Dank je wel dat jullie me stoer vinden.
Martje80
12-05-2023 om 21:28
@Feniks, nee, het lukt niet zo goed om die boosheid er uit te laten. Misschien moet ik één deze dagen wat gaan boksen of Tae Bo doen....
Gelukkig begint mijn mood weer een beetje te veranderen. Meer acceptatie en zien dat we toch bijna 4 jaar een mooie relatie hebben gehad. Ik kon na de break up geen goede herinneringen meer bedenken aan onze tijd samen.
@Kelly, ik ga jou net zo stoer vinden als je alleen naar een speelfeest gaat! Ik heb niet duidelijk, woon je wel in Nederland? Waarom wil je in Londen naar een speelfeest?
Het is vast ontzettend een vooroordeel, maar het lijkt mij makkelijker, naar een feest met alleen vrouwen.
Lollypopje
15-05-2023 om 18:11
Hebben jullie nog een fijn weekend gehad?
@Beau Hoe gaat het met de dateplannen?
@Nomen en met jouw lief?
@Beertje jij nog leuke dingen aan het doen?
@Martje Wanneer is je feestje trouwens? Dan kan ik er hier met je naartoe leven op afstand 😉
Hoe gaaat het trouwens met die fantasie die je op fl wilde posten. Heb je dat nog gedurft?
En nieuwsgierig vraagje aan de anderen met een fl account, delen jullie daar veel?
Poison
15-05-2023 om 18:42
Ik heb geen fl meer. Maar begint wel te kriebelen weer. Contact met gelijkgestemden. Vind ik hier enorm fijn.
Lollypopje
15-05-2023 om 18:53
Poison schreef op 15-05-2023 om 18:42:
Ik heb geen fl meer. Maar begint wel te kriebelen weer. Contact met gelijkgestemden. Vind ik hier enorm fijn.
Sorry, ik was jou vergeten en vast meer mensen 
Maar hoe gaat het nu met je?
Poison
15-05-2023 om 19:06
Lollypopje schreef op 15-05-2023 om 18:53:
[..]
Sorry, ik was jou vergeten en vast meer mensen
Maar hoe gaat het nu met je?
O zo bedoelde ik het niet joh! Hoe gaat het met me? Tsja ik mis hem enorm. Kom nog niet aan verwerking toe. Het is zo moeilijk te accepteren dat we elkaar niet meer gaan zien. Het blijft zo’n zeer doen.
Lollypopje
15-05-2023 om 19:15
Poison schreef op 15-05-2023 om 19:06:
[..]
O zo bedoelde ik het niet joh! Hoe gaat het met me? Tsja ik mis hem enorm. Kom nog niet aan verwerking toe. Het is zo moeilijk te accepteren dat we elkaar niet meer gaan zien. Het blijft zo’n zeer doen.
Weet ik hoor, maar vond het wel netjes voor alle andere die ik ben vergeten 😂
Wat naar zeg Poison, dat het zo'n zeer doet. Waarom kom je niet aan verwerking toe? Zit er iets in de weg of ben je er gewoon nog niet klaar voor?
Poison
15-05-2023 om 20:41
Lollypopje schreef op 15-05-2023 om 19:15:
[..]
Weet ik hoor, maar vond het wel netjes voor alle andere die ik ben vergeten 😂
Wat naar zeg Poison, dat het zo'n zeer doet. Waarom kom je niet aan verwerking toe? Zit er iets in de weg of ben je er gewoon nog niet klaar voor?
Letterlijk geen tijd en ruimte voor. Ik werk fulltime, ben daarnaast aan het afstuderen en heb mijn gezin nog met een chronisch ziek kind. Ik heb echt niet de ruimte nu om in te storten nu. Helaas zou ik bijna zeggen, want ik denk dat het lucht geeft als ik dat wel zou kunnen.
Ik heb wel behoefte aan bdsm, maar zie het mezelf echt nog steeds niet met iemand anders aangaan. Maar dat verlangen zit er enorm wel
Hoe gaat het met jou Lolly?
Martje80
15-05-2023 om 21:11
Lollypopje schreef op 15-05-2023 om 18:11:
Hebben jullie nog een fijn weekend gehad?
@Beau Hoe gaat het met de dateplannen?
@Nomen en met jouw lief?
@Beertje jij nog leuke dingen aan het doen?
@Martje Wanneer is je feestje trouwens? Dan kan ik er hier met je naartoe leven op afstand 😉
Hoe gaaat het trouwens met die fantasie die je op fl wilde posten. Heb je dat nog gedurft?
En nieuwsgierig vraagje aan de anderen met een fl account, delen jullie daar veel?
Het feest is op zondag 16 juli. Ik heb net geregeld dat ik van zaterdag tot en met maandag vlakbij kan overnachten. Dat is denk ik wel fijn. Autorijden kost mij ook behoorlijk veel energie.
Ik heb de helft van de fantasie uitgetikt op de laptop. Ik lijk er steeds maar geen tijd voor te hebben om hem af te schrijven. Maar zal voor een deel ook liggen aan dat ik het retespannend vind. Ergens komt het wel.
Pfff ja, wat een druk leven zeg Poison. Instorten kan idd ook heel goed zijn. Spanning uit je lijf. En de vele verdrietige uren hebben me ook al veel inzichten opgeleverd.
Ik ben ook wel benieuwd Lollypopje, het laatste dat ik weet is dat je energie weer wat minder was.
Lollypopje
16-05-2023 om 09:30
@Poison dat lijkt me moeilijk 
Ik weet nog toen het uit ging met mijn eerste D, ik woonde nog bij mijn ouders en die hebben nooit van hem geweten. Toen begon ik ook nog aan een nieuwe super drukke baan. Dus ook ik had amper tijd om te rouwen, al was hij het in mijn geval niet eens waard.
Ik plande toen serieus wekelijks op een rustig moment dat ik niet gestoord zou worden een huil half uur. Klinkt suf, maar dat hielp mij toen wel.
@Martje dat duurt dus nog even. Wel leuke voorpret in elk geval 
Vind je het wel leuk om die fantasie op te schrijven?
Zoals sommigen weten heb ik zelf veel geschreven op fl, nu minder. Vroeger ook veel verhalen, maar vooral over mijn persoonlijke beleving en informatieve stukken. Maar ik schreef nooit bij iets dat het mijn fantasie was en dat ik dat graag eens wilde meemaken dat voelde te kwetsbaar 😂 Al was het natuurlijk ook zonder die tekst vaak wel duidelijk waar ik inspiratie vandaan haalde 
Verslagen heb ik trouwens vrij zelden gedeeld. Dat voelde te persoonlijk en te veel van mij en de persoon met wie ik het meemaakte. Dat deed ik alleen in opdracht en koos ik er vaak voor om het als een verhaal te benaderen. Al had dat meer met de leesbaarheid te maken en ik door verhaaltechnieken te gebruiken ik mensen echt in het verhaal trek. Maar ondanks mijn hele grote berg writings heb ik dat dus weinig gedaan.
Alleen voor mijzelf schreef ik ze en deelde ze dan met de D.
Hier gaat het nog steeds bluhhh en veel meer zinnigs valt er eigenlijk niet over te zeggen. Wordt vast vanzelf beter.
Beaunicorn
16-05-2023 om 19:57
@Poison, natuurlijk doet dat pijn. Ik voel het gewoon dwars door het scherm heen. Ik hoop dat de scherpe randjes er gauw afgaan.... en dat het wat zachter voor je word.
Mijn date schiet nog niet op. Ik heb een nogal druk leven en hij ook. En ik wil niet zo even tussendoor. Ik heb geen haast ( en tegelijkertijd wel, haha! ) Hij heeft ook nog eens jonge kinderen waar hij natuurlijk ook veel tijd aan besteed.
Ik merkte wel dat als we heel intens appen, ik een beetje gek in mijn hoofd word of zo. En als het dan even minder is, het contact, dan sta ik weer met beide benen op de grond en kan ik wat logischer nadenken.
Ik vlieg zo heen en weer tussen de dagelijkse Beaunicorn en de avontuurlijke... maar het is wel allemaal leuk en spannend.
Lollypopje
17-05-2023 om 10:06
even kort, anders vergeet ik het waarschijnlijk weer. Binnenkort geeft een psycholoog een lezing over wetenschap en bdsm. De persoon die het geeft is zelf ook kinki.
Je vind het event op fl 
Of pb me even als je hem niet kunt vinden 
Martje80
17-05-2023 om 12:50
Ja, ik heb zeker al voorpret. En het helpt ook om mezelf een beetje minder zielig te vinden. Dan kan ik me weer onderdompelen in BDSM sfeer. Ik mis het zo.
Ja, ik vind het zeker leuk om de fantasie op te schrijven. Ik moet er wel voor in een "vrije" mood/flow zijn. Dat heb ik weinig de laatste weken, er spelen nogal wat zorgen in mijn leven.
Ik kan het me helemaal voorstellen, speelverslagen zou ik ook alleen willen delen met degene waarmee ik gespeeld heb. Dat is zo intiem en kwetsbaar en persoonlijk.
Klote dat het zo bluh gaat....
Lollypopje
17-05-2023 om 14:21
@Beau Jammer dat afspreken lastig is. Wel fijn dat je zo geniet van de voorpret, maar wel heel goed dat je voeten ook nog af en toe de grond raken 
@Martje Ik snap dat je het mist. Dus ik hoop dat je dan heel erg gaat genieten.
Heb je ook weer een ropejam op de planning?
Niet gek dat schrijven dan niet lukt hoor. Als ik te vol zit, ben ik ook geblokkeerd op dat gebied.
Lollypopje
20-05-2023 om 17:54
Voor de geïnteresseerden die willen shoppen of gewoon lekker snuffelen, de 4e is er weer een Kinki warehouse Sale in Zuid-Holland.
Verwacht overigens geen duister bdsm-sfeertje, het is eerder een braderie in een gymzaal met kinki spullen 😂 Maar wel heel leuk. Vooral omdat er ook veel mensen staan die zelf dingen maken, daar zit vaak veel moois tussen.