Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lollypopje, hele fijne tips. Ik wil echt niet ergens vastgebonden in het bos liggen nee. 😁 We gaan eerst even wat drinken. Ik weet niet waar dat op uit gaat lopen. Het is ook best wel een beetje eng allemaal. 

Niet dat ik bang ben, helemaal niet. Maar dat maakt het juist ook wel gevaarlijk. Dat "in de ban zijn" van hem, dat is best al wel een beetje zo. 

Ik zet sowieso mijn locatiemelder aan bij een vriend. En ik stuur even het kenteken van mijn "date" door. Ik dacht zelf, dat ik even 1 keer in het uur een telefoontje pleeg? 

Alleen denkt die vriend dat het een gewone date is. Die weet niks van het spannende stuk af.... wel dat ik misschien sex ga hebben, maar niet wat voor een soort sex. 

Beaunicorn schreef op 09-05-2023 om 16:15:

Hoi Allemaal,

Sinds een week of 3 heb ik contact met een meneer die dominant is. Ik heb mijn hele leven al onderdanige gevoelens en nu kan ik daar eindelijk wat mee. We hebben elkaar nog niet in het echt gezien, wel foto's. Met appen maakt hij me al helemaal gek.... Ik wist niet, dat dat alleen al zo heftig kon zijn.

Dus ik heb hier even meegelezen en ik begin mezelf nu steeds meer te snappen.

Geen idee wat ik met mijn post wil, maar ik moet het gewoon even kwijt of zo

Ik heb bijna net zoiets. Zit sinds kort weer in het datingcircuit en heb een heel goed contact met een man die zegt dominant te zijn. Het mooie is dat we het niet alleen daarover hebben maar over van alles en nog wat. En we lachen ook veel samen. Zowel op de chat als aan de telefoon. Ik merk ook dat ik het nog altijd een beetje eng vind om alleen al over te praten. Laat staan het doen. Maar het trekt mij wel aan. Best wel dubbel allemaal. Ik blijf hier mee lezen en Beaunicorn, ik ben benieuwd naar je ervaringen straks.

Welkom Beaunicorn en Thora.

Wat leuk en spannend voor jullie! Ik wens jullie heel veel plezier, en we lezen graag jullie avonturen.

@Beaunicorn: 'in de ban zijn van' is herkenbaar hoor. Probeer een nuchtere blik te houden, wees kritisch en vergeet je eigen behoeftes en verlangens niet.
Een telefoontje plegen is prima, maar wees ook realistisch en vooral praktisch. Even heel erg kort door de bocht: ga jij tijdens de seks elk uur netjes bellen?

@Lollypopje:    .

Hey Feniks

Ehm, nee, maar ergens weet ik dus niet zo goed hoe ik het veilig moet houden.
Als ik tegen mijn achtervang zeg dat het oke is.... en het gaat daarna toch niet oke? 

Heb je een tip? 

@Kelly, ja dat snap ik helemaal dat je je zo een cliche minnares voelt. Verstandig om wat afstand te bewaren en rust in te bouwen. Heb je een idee wat je wel hem wilt? Misschien toch contact met zijn bijna-ex? Openheid daarin?

@Feniks, ik vind het idd lastig om die boosheid er te laten zijn. Tussen denken en doen zitten bij mij vaak twintig stappen. Dus ik verwacht dat tussen dit verlangen en het uitvoeren ook een paar maanden zit, dan kan ik de situatie weer wat evenwichtiger overzien.

@Beaunicorn, welkom, leuk dat je hier komt schrijven. Ik sluit me aan bij Lollypopje en lees je in over sub frenzy. In je enthousiasme in het begin ligt op de loer dat je over je grenzen heen gaat.

@Lollypopje, hè wat balen dat je weer meer vermoeid bent. 

Ik heb gisteren weer een stap uit m'n comfortzone gezet. Ik heb een kaartje gekocht voor een speelfeest. Ik ben nog nooit alleen naar een speelfeest geweest. Maar hier organiseren ze zulke leuke workshops, dat wil ik meemaken. En Tesstest ik ook aanwezig 😁

Superspannend zo'n speelfeest. Leuk, die voorpret.

Ik heb subfrenzy even gegoogeld en ik herken wel een paar dingen.... Goed om over na te denken dus. En ondertussen ben ik zooooo ongeduldig  maar, nadenken MOET

Lollypopje

Lollypopje

10-05-2023 om 15:12 Topicstarter

@Beaunicorn weet je zeker dat je open staat voor spelen op een eerste date? Als dat zo is, vraag dan in elk geval naar zijn ervaringen en kennis. En check dan gerust hier wat hij je daarover verteld. Spreek af dat jij zegt wat kan en niet wat niet kan. Uiteraard is het nog steeds goed om je grenzen te benoemen, maar als je nieuw bent heb je vaak geen idee wat er allemaal mogelijk is en op die manier voorkom je, mits hij okee is, dat hij iets doet wat jij eigenlijk helemaal niet wilt. spreek ook zeker nog een stopwoord af.

Als je lid bent van ferlife, kan ik je ook aanraden om lid te worden van de groep Netherlands Newbies, daar vind je echt een berg informatie.

@Thora jij ook welkom

@Martje Ik vind je echt super stoer. Heel erg veel plezier vast gewenst

@Lollypopje, Ik heb hem al laten weten dat er de 1e niks gebeurd qua vastbinden en blinddoeken, knevelen. Dat er gemept mag worden, maar niet tot bloedens en blauwe plekken aan toe. Dat ik wel sex wil, maar alleen rustig aan en niet meteen extreme dingen. Verder wel aan de ruige kant, dat vind ik allemaal niet erg, juist leuk.... 

Dat stopwoord begon hij zelf over, dat ik zelf echt moet proberen om niet stoerder te doen dan ik ben, want dat hij niet graag iets zou willen doen waar ik achteraf spijt van krijg.    

Lollypopje

Lollypopje

10-05-2023 om 15:52 Topicstarter

Beaunicorn schreef op 10-05-2023 om 15:42:

@Lollypopje, Ik heb hem al laten weten dat er de 1e niks gebeurd qua vastbinden en blinddoeken, knevelen. Dat er gemept mag worden, maar niet tot bloedens en blauwe plekken aan toe. Dat ik wel sex wil, maar alleen rustig aan en niet meteen extreme dingen. Verder wel aan de ruige kant, dat vind ik allemaal niet erg, juist leuk....

Dat stopwoord begon hij zelf over, dat ik zelf echt moet proberen om niet stoerder te doen dan ik ben, want dat hij niet graag iets zou willen doen waar ik achteraf spijt van krijg.

Wat versta jij onder extreme dingen? Wat de een extreem vind is dat voor een ander totaal niet.

En hoe mag hij jou meppen? Alleen met zijn handen of ook met attributen? Zijn er plekken waar het wel of niet mag. Daarnaast is het goed om je te beseffen dat 'geen blauwe' plekken een super lastige grens is. In de eerste plaats omdat de één super snel blauw wordt en de ander amper. Daarnaast zie je blauwe plekken soms pas later naar boven komen. Dat zijn dus dingen om rekening mee te houden.

En let er dus op bij communicatie dat dus niet iedereen hetzelfde bedoeld met dezelfde woorden, zoals extreem dus. Daarom is het belangrijk om zo concreet mogelijk te zijn.

Wel heel goed van je dat je hebt aangegeven niet vastgebonden of gekneveld te willen worden. Zeker een eerste keer is het belangrijk dat je blijft communiceren.

Hou er overigens ook rekening mee dat ondanks dat communicatie tijdens een spel soms opeens lastig kan worden. Bijvoorbeeld omdat je dichtklapt, je niet meer helder kunt denken omdat bijvoorbeeld in subspace raakt, of dat je in de praktijk gewoon heel slecht blijkt in het uitspreken van je stopwoord.

Ik zeg dit niet om je bang te maken, maar dit soort dingen kunnen gebeuren. Dus het is belangrijk dat hij regelmatig bij je blijft checken.

Ik ben juist blij met je adviezen lollypopje

tegen hem heb ik veel expliciter beschreven wat er tijden de sex wel en niet mag. Dat vind ik een beetje TMI om op het forum te zetten, want dat is echt van mij. Maar goed dat je het benoemd hoor! 

Inderdaad geen atributen eerste keer, helemaal niks. Alleen vlakke hand. En ik vind blauwe plekker dus helemaal niet erg, maar de eerste keer moet ie niet meteen zo los gaan dat ik ze zeker krijg. Was dus een voorzichtigheidje dat hij niet meteen denkt dat hij helemaal los kan.

Hij zegt aan te gaan voelen wat ik wel en niet trek, en dat hij geen genoegdoening haalt uit over mijn grenzen te gaan, maar dat hij ze samen wil ontdekken. 

Lollypopje

Lollypopje

10-05-2023 om 16:18 Topicstarter

Beaunicorn schreef op 10-05-2023 om 16:03:

Ik ben juist blij met je adviezen lollypopje

tegen hem heb ik veel expliciter beschreven wat er tijden de sex wel en niet mag. Dat vind ik een beetje TMI om op het forum te zetten, want dat is echt van mij. Maar goed dat je het benoemd hoor!

Inderdaad geen atributen eerste keer, helemaal niks. Alleen vlakke hand. En ik vind blauwe plekker dus helemaal niet erg, maar de eerste keer moet ie niet meteen zo los gaan dat ik ze zeker krijg. Was dus een voorzichtigheidje dat hij niet meteen denkt dat hij helemaal los kan.

Hij zegt aan te gaan voelen wat ik wel en niet trek, en dat hij geen genoegdoening haalt uit over mijn grenzen te gaan, maar dat hij ze samen wil ontdekken.

Daar ben ik zelf altijd sceptisch over als je elkaar nog niet kent. Dus ik zou dit niet zomaar aannemen.

Sommige mensen zijn heel duidelijk in hun communicatie, anderen worden stil. In het tweede geval kun je als D niet altijd weten of dat komt omdat die persoon in de zone is of dat het een copingmechanisme is omdat die het niet meer trekt. En ook huilen, schreeuwen of jammeren zijn geen duidelijke signalen. Ik schreeuw en beweeg bijvoorbeeld zodat ik de pijn kan verwerken zodat ik het goed trek. Huilen is voor mij een ontlading en juist super fijn en ook zeker geen grens.

Als iemand zoiets zegt ben ik dus altijd wel benieuwd hoe die dat denkt te gaan doen, want zelfs iemand de je super goed kent en met wie je al heel vaak hebt gespeeld kan het een keer verkeerd inschatten. Dus van iemand die je totaal niet kent, vind ik het dan erg knap als hij dit met zekerheid durft te zeggen.

Ik heb ook geen idee hoe dat werkt hoor

Hopelijk kan ik gewoon goed communiceren. Maar wie weet wat er met me gebeurd als het echt is... Daarom dacht ik, als ik zeg, geen blauwe plekken, dan is dat eigenlijk al iets minder dan dat ik echt bedoel. 

Maar goed, wie weet komt hij aanlopen en smeer ik m meteen al, haha. 
Nee, qua uiterlijk is hij helemaal mijn match. En in onze gesprekken ook. Het gaat ook wel over andere dingen dan alleen dit. 

Eigenlijk te mooi om waar te zijn.... en dan ben ik dus extra op mijn hoede

Lollypopje

Lollypopje

10-05-2023 om 16:44 Topicstarter

Beaunicorn schreef op 10-05-2023 om 16:35:

Ik heb ook geen idee hoe dat werkt hoor

Hopelijk kan ik gewoon goed communiceren. Maar wie weet wat er met me gebeurd als het echt is... Daarom dacht ik, als ik zeg, geen blauwe plekken, dan is dat eigenlijk al iets minder dan dat ik echt bedoel.

Maar goed, wie weet komt hij aanlopen en smeer ik m meteen al, haha.
Nee, qua uiterlijk is hij helemaal mijn match. En in onze gesprekken ook. Het gaat ook wel over andere dingen dan alleen dit.

Eigenlijk te mooi om waar te zijn.... en dan ben ik dus extra op mijn hoede

Zelfs ik met 10 jaar ervaring dus niet. Dus dat zegt wat over die uitspraak

Dat maakt hem overigens niet fout hoor, misschien heeft hij zelf nog te weinig ervaring om dat te zien.

En zeker goed om op je hoeden te zijn, helaas heeft niet iedereen het altijd goed voor of weer wat die doet.

@Martje: dat is zeker heel lastig. Kan je de boosheid kwijt? Heb je een uitlaatklep? 
Gaaf hoor dat je een kaartje hebt gekocht. Ontzettend stoer! Dat wordt vast een geweldig feestje. 

@Beaunicorn. Nou, tips... eigenlijk wat Lollypopje al een beetje zegt. Gebruik je boerenverstand, zou ik zeggen.
Veel valt en staat met duidelijke communicatie, daar ben ik het mee eens. Je hebt zo een misverstand te pakken, als je het niet duidelijk onder woorden brengt. 

En weet je... je kan alles nog zo goed van tevoren bedenken en plannen. Maar 'live' is het vaak/altijd anders. Top dat het online klikt, maar dat zorgt nog niet voor succes. Ik proef een beetje dat je bepaalde verwachtingen hebt (hoi subfrenzy ), maar houd ergens in je achterhoofd dat het wellicht ook kan tegenvallen om welke reden(en) dan ook, en weet dat je altijd en op elk moment kan en mag zeggen dat er geen klik is etc.

@Martje - oh wat vind ik jou stoer! Hier van de zomer wil in Londen misschien een keer naar Skirt Club - is alleen voor vrouwen maar hangt een beetje van omstandigheden dan af. 

@Beaunicorn en iedereen die voor het eerst gaat daten - ik had niet verschrikkelijk veel last van sub frenzy toen ik voor het eerste dates had met een Dominant, werd ook erg indedamd door hem en zijn primary dus wat dat betreft heel veilig. Wel wat geschrokken van hoe makkelijk ik verliefd werd. De endorfines die rond racen helpen daar wel mee! Eerste Dom waar ik mee speelde is wat ouder, een ver weg collega en heel doordacht dus dat is allemaal goed gegaan maar ik was wel heel verbaasd van de vyerliefderigheid  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.