Seksualiteit
Lollypopje
24-11-2022 om 12:11
BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
Hier vind je deel 2:
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-ii?page=66
Lollypopje
23-04-2023 om 16:52
Nomen, wat een stom gedoe
@Martje slim plan. Desnoods zet je ze friends only, als je het nog eng vind als elke onbekende ze kan lezen of reageren.
nomen-nescio
30-04-2023 om 19:39
De verkering lijkt weer goed te zitten. Emotioneel heb ik wel een knauw gehad en daardoor is er meer afstand. Bijzonder om te merken is dat zij nu juist richting mij beweegt. Ik hou niet van spelletjes en ik vind dit dus ook wel ingewikkeld.
Om in de BDSM te blijven, ik ben wel weer naar een munch geweest vandaag. Heel erg fijn weer. In begin was er eigenlijk niet iemand die ik kende en vooral super jonge meiden. Gelukkig kwamen daarna wat van meer mijn leeftijd en daar had ik direct een leuk gesprek mee ook! Helaas moet ik morgen weer werken en heb oorpijn dus op tijd naar huis gegaan. Misschien in juni weer naar een feest, ff kijken hoe het loopt met mijn liefde en hoe zij er in staat. Niet dat ze me het gaat verbieden maar ik wil ook niets verpesten
Martje80
01-05-2023 om 17:26
Fijn dat het met de verkering weer goed gaat Nomen. Maar idd goed opletten dat het geen aantrekken en afstoten spel wordt. Kun je daar met haar over praten?
Leuk dat je naar een munch bent geweest en leuke mensen hebt gesproken. Oeps dan gaat er nu een lampje branden: ik moet me nog aanmelden voor de munch van zondag!
Bedoel je dat je samen met je lief naar een feest wilt?
nomen-nescio
01-05-2023 om 19:01
Hahaha, het zou wel ultiem zijn dat we samen naar een feest gaan maar ik vrees dat dat nog een brug te ver is. Ik ben blij dat er soms wat geslagen word.
Het is niet dat ze dat definitief afwijst maar een instap workshop lezen en daar een besluit over nemen gebeurd ook niet.
Dat aantrekken en afstoten, ze weet dat ik daarin heel rigoureus kan zijn en aantrekken en afstoten ook kan afkappen door er letterlijk uit te stappen. Maar het is altijd goed om nogmaals te benoemen hoewel ze het misschien ook nodig kan hebben soms wat te duwen. Ik ben er nog niet over uit wat ik wel en niet aankan of wil aankunnen.
Feniks
07-05-2023 om 09:52
Er was een avondje kink dit weekend. En ja, daar was ik allemachtig flink aan toe
.
Ik kreeg de opdracht dat ik hem niet mocht aankijken. Dat vond ik leuk, weer wat geleerd over mijzelf. Want dat blijkt een trigger te zijn waardoor ik mij extra onderdanig voel.
Ik was een paar keer 'meneer' vergeten te zeggen, en ik vertik het nog steeds om te kruipen. Dus hij trok mij uiteindelijk aan de haren mee (auw). Verder was ik best netjes voor mijn doen, en had ik niet al teveel straf.
En oh wat is dat fijn als hij je na het spel knuffelt en uitgebreid vertelt hoe trots hij op je is. Pffff.... ik smelt dan helemaal....
Kelly_xxx
07-05-2023 om 13:14
Lekker Feniks dat het fijn was. Ik heb juist het tegenovergestelde vind het vervelend hem aan te kijken als we spelen en hij maakt daar uitgebreid gebruik van.
Ons spel samen is fijn. Relatie loopt wat minder. Zijn scheiding duurt eeuwig, ik heb twijfel of hij wel echt doorzet en ook over hoe eerlijk hij daar over is (zonder eigenlijk goede aanleiding daar voor). Beetje rottig gevoel over. Vanavond er toch maar naar toe om te praten, niet te spelen.
Feniks
07-05-2023 om 16:09
Hopelijk geeft het gesprek wat duidelijkheid, Kelly. Sterkte en succes vanavond.
Kelly_xxx
07-05-2023 om 16:16
pffft - net hem maar verteld dat ik vanavond niet kom. Geen zin om te spelen, geen zin om er over te praten. Baal van mezelf en van hem.
Martje80
07-05-2023 om 16:39
Feniks, klinkt als een heel fijn spel. En leuk om weer wat nieuws te ontdekken. Ik vind het leuk om dit soort details te lezen, dan denk ik: hé dat wil ik ook eens uitproberen.
Ik merk wel dat er nu direct ook verdriet bij komt kijken, omdat ik het zo mis. En ik ben veel boos op mijn ex, het is zijn schuld dat ik in deze positie zit 😤
Kelly, balen dat de scheiding zo lang duurt. Mijn eerste scheiding heeft ook een jaar geduurd, dus misschien kan ik wat perspectief bieden? Ik weet in ieder geval dat wij de gesprekken om beslissingen te nemen zo heftig vonden dat er meestal meerdere weken tussen de gesprekken zat. Dus met 5 gesprekken ben je dan zo een half jaar verder.
Kelly_xxx
07-05-2023 om 17:24
Hey Martje fijn antwoord.
Ik weet niet of er perspectief is. We zijn twee jaar geleden begonnen met af en toe een date. Ik had toen al een tijdje twee andere ethically non monogamous relaties. Eentje Dom, eentje kinky maar meer vanilla - met beide nog steeds bevriend maar even geen actie. Hij was toen we begonnen naar eigen zeggen gelukkig getrouwd, double income no kids stel, maar ze waren allebei maar iets anders op zoek in hun sex leven en ze stonden dus ook allebei op FET en op Feeld; ENM volgens beide profielen. Haar heb ik itt primaries van mijn andere relaties nooit ontmoet.
Na een maand of zes bleken er flink wat rare financiele dingen van haar kant te gebeuren waar ze niet over wilde praten. Ging over bijna een half ton Euros. Tweede huis van hun nu verkocht en zaak failliet laten verklaren heeft het meeste van de problemen opgelost. In eerste instantie wilde zij scheiden toen het geldprobleem duidelijk werd, wat ze nu wil is niet duidelijk. Nu heeft hij al meerdere keren gezegd dat hij wil scheiden maar ondertussen gebeurt er niets. Ze wonen nog steeds in één huis samen etc. Hij zegt dat ze weet als wij samen op pad gaan maar zij weet niet dat ik daar wel eens slaap als zij er niet is. En vooral dat wil ik nu acuut niet meer! Ik voel me echt zo’n cliche minnares ipv een gezonde polyamorie relatie. Geen zin meer in dus ga vanavond niet. Eerst maar eens kijken hoe de week nu verder gaat. Moet erg veel diensten draaien de volgende twee weken dus met een beetje pech pas volgende maand weer tijd voor elkaar.
Feniks
08-05-2023 om 08:40
@Kelly: wat een lastige situatie, en het is ergens heel herkenbaar ook. Ik snap je gedachtegang volledig, dat jij je nu als een (cliché) minnares voelt en dat is geen fijn gevoel. Het lijkt mij juist nu niet verkeerd om eerst wat afstand en rust van elkaar te nemen, hoe lastig dit ook is. Denk eerst om jezelf, kaat alle gevoelens er even zijn, vind je balans, en ga dan pas het gesprek aan.
@Martje: natuurlijk mis je het en ben je boos op je ex. Dit heeft tijd nodig, en soms is het heel moeilijk om die tijd ook te nemen voor jezelf want je wil zo graag. Maar als je het nu zou doen, zou het ook bevredigend zijn? Of is het 'even' een quick fix? En hoe bevredigend is dat?
Beaunicorn
09-05-2023 om 16:15
Hoi Allemaal,
Sinds een week of 3 heb ik contact met een meneer die dominant is. Ik heb mijn hele leven al onderdanige gevoelens en nu kan ik daar eindelijk wat mee. We hebben elkaar nog niet in het echt gezien, wel foto's. Met appen maakt hij me al helemaal gek.... Ik wist niet, dat dat alleen al zo heftig kon zijn.
Dus ik heb hier even meegelezen en ik begin mezelf nu steeds meer te snappen.
Geen idee wat ik met mijn post wil, maar ik moet het gewoon even kwijt of zo
Lollypopje
09-05-2023 om 16:29
Hoi Beaunicorn,
Welkom hier en voel je vrij om alle vragen te stellen die in je opkomen 
En even een
voor de rest hier.
Ik ben helaas weer veel moe, dus daarom wat stiller
Beaunicorn
09-05-2023 om 16:39
Dank je lollypopje 
Ik ga binnenkort voor het eerst met hem afspreken. Heel erg spannend.
Tot nu toe, drukt ie precies op alle goeie knopjes.... Ik wil dit zo graag.
Wel even een veiligheidje inbouwen dat iemand weet waar ik ben en met wie.
Ik heb afgelopen dagen wat opdrachten gekregen om uit te voeren en ik verbaas mezelf over hoe graag ik wil gehoorzamen.
Echt heel spannend allemaal.
Ik ben blij 
Lollypopje
09-05-2023 om 17:26
Hierom kun je het beste voorzichtig zijn met spelen op een eerste date 
https://www.nu.nl/opmerkelijk/6262892/vastgebonden-duitser-uit-bos-gered-na-uit-de-hand-gelopen-seksspel.html
@Beaunicorn Vraag ook of die persoon je even belt tijdens de date, als je je dan niet fijn voelt kan het makkelijker zijn om weg te gaan en als je niet op neemt kan dat voor de beller ook een signaal zijn.
Wat hebben jullie afgesproken voor de eerste date? Gewoon ergens wat drinken om kennis te maken?
Hou er ook rekening mee dat hoe leuk hij nu ook lijkt, dat niet wil zeggen dat hij in het echt ook een match voor je is. Durf kritisch te zijn. Online op iemands knopjes drukken is niet moeilijk, dat vervolgens offline ook doen ook niet als je al in zijn ban bent. Dus durf dat gevoel ook los te laten zodat je met een nuchtere blik kunt onderzoeken of hij niet alleen okee is, maar ook de juiste persoon voor jou is en past bij wie jij bent, wat je wilt en zoekt.