Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

20-03-2023 om 10:13 Topicstarter

@Nomen ach het is nog lang niet zo lang als de zeven jaar tussen mijn eerste en tweede keer seks 😂

Maar bij mijn eerste keer was ik er nog niet aan toe en toen miste ik het niet echt. Nu ik weet hoe leuk het kan zijn is het wel jammer
Ik word wel echt heel blij van jouw posts. Het is je zo gegund 😊 Zijn jullie ook al een beetje aan het experimenteren?

Iemand trouwens wat vergeten in de trein?
https://twitter.com/CBacola/status/1637619873542012928?t=t-KQiBvwFyy3Bv1sV8xkdg&s=19

haha Lolly. Wel echt balen dat je al zolang niks meer hebt kunnen doen. Ik snap wel dat het naar is mijn laatste keer seks/bdsm was 6-1-22…. En ik mis het gruwelijk, maar… voor nu nog steeds alleen met hem.

We hadden enkel afgesproken nog een keer contact te hebben voor een datum voor afscheid. Daarover wilde ik hem appen en dat kan dus ineens niet meer  

Lollypopje schreef op 20-03-2023 om 10:13:

@Nomen ach het is nog lang niet zo lang als de zeven jaar tussen mijn eerste en tweede keer seks 😂

Maar bij mijn eerste keer was ik er nog niet aan toe en toen miste ik het niet echt. Nu ik weet hoe leuk het kan zijn is het wel jammer
Ik word wel echt heel blij van jouw posts. Het is je zo gegund 😊 Zijn jullie ook al een beetje aan het experimenteren?

Iemand trouwens wat vergeten in de trein?
https://twitter.com/CBacola/status/1637619873542012928?t=t-KQiBvwFyy3Bv1sV8xkdg&s=19

Helaas, de link werkt (niet?) meer.

Poison schreef op 20-03-2023 om 10:59:

haha Lolly. Wel echt balen dat je al zolang niks meer hebt kunnen doen. Ik snap wel dat het naar is mijn laatste keer seks/bdsm was 6-1-22…. En ik mis het gruwelijk, maar… voor nu nog steeds alleen met hem.

We hadden enkel afgesproken nog een keer contact te hebben voor een datum voor afscheid. Daarover wilde ik hem appen en dat kan dus ineens niet meer

Ow wat pijnlijk Poison!

Ik herken het gevoel, dat je het liefst nog met hem BDSM wilt hebben.

Ik had mijn ex een aflevering van Meet the Kinksters gestuurd, over het afronden van een BDSM relatie. Hij zou er nog op terugkomen, maar heeft dat niet gedaan. Ik probeer het maar als nog een negatieve karaktereigenschap te zien. Misschien moet ik het lijstje uitschrijven, het helpt vast om over hem heen te komen.

@Nomen, oh heerlijk, jullie zijn on a roll 

Lollypopje

Lollypopje

22-03-2023 om 13:32 Topicstarter

Martje80 schreef op 22-03-2023 om 13:20:

[..]

Helaas, de link werkt (niet?) meer.

Het bericht is verwijderd. Zij poste daarna ook een foto waar ze met de zwepen uit de koffer speelde. Super "lollig" natuurlijk, maar dat kan natuurlijk echt niet. Is ze op twitter ook op terecht geweze. Is ook een klacht over ingediend. Zaten namelijk ook echt hele dure zwepen bij.
Ze zijn nu gelukkig wel weer bij de eigenaar

@Poison Ik snap wat je bedoeld bdsm missen, maar dan vooral met hem. Na mijn laatste D/s had ik dat ook heel sterk. Heb weleens huilend op mijn keuken vloer gezegen, omdat ik op mijn knieën was gaan zitten om iets uit de vriezer te halen en die houding triggerde meteen het gemis.
Ik wilde zo graag weer, maar met een ander dat kon ik me niet voorstellen. Dat heeft ook wel een tijdje geduurd. Na een maand of 4/5 stond ik wel weer open voor spelen, maar zonder echte onderdanigheid. Gewoon om mijn behoefte aan pijnspel te vervullen. Voordat ik weer echt open stond voor een ander was ik bijna een jaar verder.

Lollypopje

Lollypopje

24-03-2023 om 17:40 Topicstarter

Hebben jullie nog fijne weekend plannen?

Hier heeft het hele gezin corona. Ik ben snotterig, aan het hoesten en een beetje benauwd. Dus ik vermoed dat ik veel ga haken en breien dit weekend. Wel jammer van de plannen die ik had, 25 kilometer fietsen en dan een lang heet bad.

Jij nog dingen op de planning Lollypopje?

😱 Echt, pijn aan diegene die zomaar zonder toestemming (m’n koffer opent!) aan m’n lieve spulletjes gaat zitten  

Wat ondoordacht om dat op social media te zetten 

Ik lees vanavond eventjes goed bij 😊
Maar nomen, wat klink je heerlijk verliefd! Lekker hoor! ❤️
Ik herken je krampen wel overigens, ik heb er ook last van 
Lukt het je een beetje om ze links te laten liggen en te negeren? 
Beter wel over blijven praten hoor, hoe stom het ook lijkt
Ik geef dan aan dat ik wil duwen, dan weet hij dat ik mij ergens niet prettig voel met de relatie, maar dat ‘t niet per se aan hem ligt 
Misschien kan je er wat mee 😊

Qua plannen, ik ga naar school!
En krijg daar best wat over me heen vermoed ik
Huiswerk (munches, ontmoeting, nieuwe date en een leuk online Fet plakboek) is niet gelukt
Boek uit krijgen is ook niet gelukt 
En ik weet verdomd weinig over Jupiter 😟🙁😩

Echter, muziek en danslessen gaan dit weekeinde wel lukken
Maar ik gok op een redelijk blauw Beertje na dit weekend 🤷‍♀️🥰

Oh! En ik ben bezig met 2 advertenties te schrijven! 
Maar jeutje, wat ben ik daar slecht in zeg 😱

Iemand die die taak over wilt nemen? 😁
Ah toeeee?

En nog een vraagje: 
Mijn avatar, wat voor sokken moet ze aantrekken? 
Kneesocks met jarretel gordel? Zonder? 
Kleine ruche sokjes? Sportsokken? 🤷‍♀️
Het is daadwerkelijk voor een foto projectje 😋

Witte Kniekousen, zonde jarretel. Evt met ruche aan de bovenrand. Zou ik stemmen.

wat een gezanik in het vreemde maar leuke complimententopic zeg. Kan daar zo slecht tegen. Bah

Beertjelief schreef op 24-03-2023 om 19:02:

Oh! En ik ben bezig met 2 advertenties te schrijven!
Maar jeutje, wat ben ik daar slecht in zeg 😱

Iemand die die taak over wilt nemen? 😁
Ah toeeee?

Ik wil best meedenken trouwens als je wil? 

Lollypopje

Lollypopje

25-03-2023 om 10:59 Topicstarter

Poison schreef op 25-03-2023 om 10:48:

Witte Kniekousen, zonde jarretel. Evt met ruche aan de bovenrand. Zou ik stemmen.

wat een gezanik in het vreemde maar leuke complimententopic zeg. Kan daar zo slecht tegen. Bah

Pffff, ja ik ook. Mijn beleving is dat ook niet, maar dan kun je er toch nog wel respect voor hebben. Of gewoon negeren als het niet je ding is. Zo wordt een lollig topic een commentaar topic en dat is gewoon stom.
en inderdaad wat jij schrijft over carnaval? Hoeveel mensen lopen daar niet in sexy kinderoutfitjes? Vooral schoolmeisjes zijn erg populair. Maarja dat is carnaval, dat is cultuur, dan mag het 🤦

Ik wil het topic niet dichtgooien, maar als mensen door blijven gaan ga ik staffen. Want daarmee verpest je gewoon een leuk topic.

Lollypopje

Lollypopje

25-03-2023 om 11:00 Topicstarter

Hier trouwens een rustig weekend. Erg slechte week gehad. Al ga ik wel kijken of ik last minute vandaag nog een massage kan boeken. Al is mijn lijf een beetje van slag, dus ga ik als er plek is zowaar vragen of ze zich in wil houden 😂

precies, mijn kink is t ook niet, maar hier doe je toch helemaal niemand kwaad mee. Heeft echt niks met pedofilie of kindermisbruik of babymisbruik te maken hoor. Irritant en niet leuk voor Beertje ook nog eens

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.