Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach Martje... Wat heftig! 

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

14-01-2023 om 09:32

Ow lieve Martje  
Wat enorm naar en onzeker voor je 

Fijn dat relatietherapie een mogelijkheid is voor jullie, even van alles op een rijtje zetten

Wel goed te horen dat je je zo prettig voelt op die discord! Kan je er ook een beetje je verhaal kwijt? 
Lingerie kopen is overigens altijd een reden voor te vinden hoor
Bijvoorbeeld omdat het maandag is! Of dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag
En zelfs zaterdag en zondag zijn ook echt hele goede redenen om lingerie te kopen! 😁👏
Ik hoop dan ook dat je jezelf dat geluksmomentje even hebt gegund  

Veel sterkte gewenst de komende tijd🌹

Beertjelief schreef op 14-01-2023 om 09:32:

Ow lieve Martje
Wat enorm naar en onzeker voor je

Fijn dat relatietherapie een mogelijkheid is voor jullie, even van alles op een rijtje zetten

Wel goed te horen dat je je zo prettig voelt op die discord! Kan je er ook een beetje je verhaal kwijt?
Lingerie kopen is overigens altijd een reden voor te vinden hoor
Bijvoorbeeld omdat het maandag is! Of dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag
En zelfs zaterdag en zondag zijn ook echt hele goede redenen om lingerie te kopen! 😁👏
Ik hoop dan ook dat je jezelf dat geluksmomentje even hebt gegund

Veel sterkte gewenst de komende tijd🌹

Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichten.

Haha, ik moet lachen om je bericht. Ik heb nog niks gekocht, want ik kan niet kiezen! Ik ga er zsm voor zitten.

We hebben morgen al een afspraak met een relatietherapeut. Ik ben heel blij dat we zo snel terecht kunnen!

Op en af meelezer hier. Al meer dan 15 jaar ervaring met kink seks/spel, waarin ik altijd de sub ben geweest, en waar ik me ook altijd meer dan happy in heb gevoeld. 

Op verzoek heb ik enkele keren als dominant gespeeld. En waar ik verwacht had dat dit voor mij echt als ‘spel/nep’ zou voelen, was het zo natuurlijk, zo geil, en vond ik het echt fijn om pijn te doen, de reactie te zien, de macht te hebben om zelf het spel te bepalen. En niet onbelangrijk, de sub was ook happy, wat mij ook weer heel blij maakt.
En nu ben ik flink in de war. Ik had niet verwacht dat dit in mij zou zitten en dat ik er zo ontzettend van zou kunnen genieten. Mijn fantasieën zijn 100% gedraaid, ik zou nog zoveel meer willen proberen, zoveel verder willen gaan. Het voelt zo aanwezig, maar neem bewust even een stap terug.
Wat ik er hier mee wil? Ik ben eigenlijk benieuwd of hier mensen zijn die switch gemaakt hebben (of switch zijn?) en dit verwarrende gevoel herkennen. Het voelt een beetje alsof ik nog niet kan accepteren dat ik ook een dominante kant heb, terwijl aan de andere kant elke vezel in mijn lijf vraagt om meer…

Martje80 schreef op 17-01-2023 om 09:45:

[..]

Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichten.

Haha, ik moet lachen om je bericht. Ik heb nog niks gekocht, want ik kan niet kiezen! Ik ga er zsm voor zitten.

We hebben morgen al een afspraak met een relatietherapeut. Ik ben heel blij dat we zo snel terecht kunnen!

Ik ben er idd vanmiddag voor gaan zitten. Heel veel sexy dingen gekocht. Waaronder deze:

https://www.hunkemoller.nl/slip-open-kruis-effie-198826004.html?utm_source=transactional&utm_medium=email

Dat had ik niet bij Hunkemöller verwacht (is geen waardeoordeel over het setje, hooguit over Hunkemöller  ).

Kijk dan maar eens bij de secret collection op hun site 😉 In mijn stad hebben we maar 1 kleine hunkemoller en die hebben dus maar een heel beperkt deel van de collectie.

Hunkemoller heeft hele mooie sexy dingen, ik heb er ook een waanzinnig mooie rode kanten body van 

Welkom StarX! Geen ervaring, maar ik kan me je verwarrende gevoel enorm voorstellen.

Lollypopje

Lollypopje

18-01-2023 om 07:50 Topicstarter

@Febag ze hebben zelfs zweeples en blinddoeken 😂 Al vermoed ik dat ik zo'n zweepje zou stukslaan

@StarX als eerste heel erg hartelijk welkom hier. Leuk dat je mee komt schrijven
Ik kan me voorstellen dat dit heel erg wennen is voor je, als je deze kant van jezelf nog niet kende.

Ik ben zelf geen switch, maar een onderdanige die het wel leuk vind om te Toppen. Hoewel dat voor mij meer een hobby is, waar mijn onderdanigheid meer voelt als onderdeel van wie ik ben. Dominant ben ik ook echt niet.
Maar de ontdekking dat ik ook wel sadistisch kon zijn, daar moest ik toch ook echt wel aan wennen. De nieuwe fantasieën die in mijn hoofd kwamen voelde leuk, maar heel erg raar. 
Het is dus niet helemaal hetzelfde als bij jou, maar ik herken wel wat

Ik had me opgegeven voor lesbisch kinky speeddaten. Er waren 26 plekken en 55 aanmeldingen. Uiteraard zit ik niet bij die 26. Ik win eigenlijk nooit iets   Super jammer dus.
Hopelijk vallen er nog mensen af want ik stond wel op de reservelijst.

nomen-nescio schreef op 18-01-2023 om 08:29:

Ik had me opgegeven voor lesbisch kinky speeddaten. Er waren 26 plekken en 55 aanmeldingen. Uiteraard zit ik niet bij die 26. Ik win eigenlijk nooit iets Super jammer dus.
Hopelijk vallen er nog mensen af want ik stond wel op de reservelijst.

Wat stom - zou het nou zo moeilijk zijn om zo'n groep wat groter te maken! Overigens heb ik een keertje gespeeddate en vond er niets aan - helpt dat met de teleurstelling?

Lollypopje

Lollypopje

18-01-2023 om 10:00 Topicstarter

Kelly_xxx schreef op 18-01-2023 om 09:52:

[..]

Wat stom - zou het nou zo moeilijk zijn om zo'n groep wat groter te maken! Overigens heb ik een keertje gespeeddate en vond er niets aan - helpt dat met de teleurstelling?

Het zal wel te maken hebben met de grote van de locatie en en zullen ook letten op de juiste mix van mensen. Dat ze niet allen maar Dominanten uitnodigen

Maar er zullen altijd wel wat uitvallers zijn, dus het zou me niks verbazen dat Nomen alsnog gaat kunnen. En ik denk dat zelf dat kinkispeeddating vooral ook een leuke manier is om nieuwe mensen te leren kennen. Natuurlijk doe je het ook met de hoop op iets meer, maar anders leer je in elk geval wel weer wat leuke mensen in de scene kennen en dat is nooit verkeerd naar mijn mening

Dus ik hoop dat het nog bestaat tegen de tijd dat ik beter ben

Haha, ja. Het zou inderdaad kunnen tegenvallen. Ik heb het nooit eerder gedaan dus geen idee. Ik was er graag achter gekomen.
Ze hebben wel gekeken naar dom/sub verhouding. Op zich wel logisch natuurlijk. Het is pas half februari dus misschien tegen die tijd wel wat afvallers. 

Ik heb het idee dat er (veel) meer mannen D zijn en vrouwen sub. Klopt dat naar jullie beleving? En hoe zit dat dan in de homo- en lesbische scène?

Lollypopje

Lollypopje

18-01-2023 om 12:42 Topicstarter

febag schreef op 18-01-2023 om 12:23:

Ik heb het idee dat er (veel) meer mannen D zijn en vrouwen sub. Klopt dat naar jullie beleving? En hoe zit dat dan in de homo- en lesbische scène?

Wat is je definitie van D en s? Dominant en onderdanig of lijdende vs ondergaande partij?

Sowieso als ik kijk naar mijn omgeving zie ik een mix van alle belevingen. Ja ik zie wat meer onderdanige vrouwen en Dominante mannen, maar dat zal ook komen omdat ik niet in de FemDom scene actief ben. Daarnaast ken ik veel mensen voor wie het niet of/of is, maar voor wie het ook een vorm van en/en is.

Daarmee doel ik niet enkel op pure switches, en daar zijn er overigens ook best veel van, maar ook saditische subs en masochistische Dominanten. Mensen die sowieso niet Dominant of onderdanig zijn het gewoon leuk vinden iemand te knopen of iemand te slaan en die alles door elkaar laten lopen net afhankelijk van de chemie die ze met iemand hebben.

Mijn persoonlijke ervaring is dat hoe actiever ik werd in de bdsm scene hoe meer ik zag hoe breed en divers die is qua beleving en dat slechts onderscheid in Doms en subs veel mensen te niet doen of de nuance mist. 

Niet echt een antwoord op je vraag, meer een reden waarom de vraag lastig is om te beantwoorden voor mij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.