Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ScatteredStars schreef op 24-07-2022 om 18:15:

@Martje: Hoe was jullie feest?

Zo, ik kom weer boven water....

We hebben een fantastische ceremonie en een fantastisch feest gehad! Zoveel lieve familie, gezellige vrienden. We hebben het echt met elkaar gemaakt. 

We hebben nog geen huwelijksnacht gehad, we gaan binnenkort lekker tijd nemen om uitgebreid te spelen 

@Stars, ja de baby sushi munch klinkt heel leuk. Alleen voor mij ook ver rijden. En zelf zou ik helemaal overprikkeld raken als ik steeds naast andere mensen moet zitten.

Lollypopje

Lollypopje

26-07-2022 om 18:55 Topicstarter

Gefeliciteerd Martje, klinkt als een fijne dag.

Dat jullie maar snel mogen genieten van die huwelijksnacht 😉😁

Ik kom uit de meeleesstand.. ik lees al dik een jaar mee, nog van voor de verhuizing, en nu wordt het wellicht toch eens tijd om mee te gaan schrijven. Veel te beleven valt er op dit moment niet maar wellicht kan het ook geen kwaad om mijn gedachten hier eens te ordenen. Gisteren ook een FL account aangemaakt. Dat had ik al eens eerder gedaan maar toen was ik iets te overweldigd denk ik. Nu dus toch de stap gemaakt. 

Lollypopje

Lollypopje

02-08-2022 om 19:30 Topicstarter

Welkom Milala leuk dat je mee komt schrijven

Voel je vrij om hier je gedachten en je vragen te delen

Waar ligt jouw interesse op bdsm gebied als ik vragen mag?

En hoe gaat het met de rest hier?
@Warhoofd ik hoop dat je nog wat kon met onze adviezen.

@Nomen jou al een tijdje niet gezien, hoe gaat het met je? Nog plannen om verder te gaan verkennen?

Natuurlijk mag je dat vragen.. ik weet alleen nog niet of ik een duidelijk antwoord heb. Zo Newbie voel ik me.. Wat ik wel weet? Vanille is niet genoeg, het mag harder, ongemakkelijker, het mag pijn doen, ik wil geen keuzes tijdens de seks.. doe maar gewoon wat je met me wil denk ik dan. En ik weet wel dat ik dat eigenlijk niet kan zeggen, die vrijbrief geven om alles maar te doen maar dat deed ik dan wetende dat de ander mijn grenzen nooit zou overschrijden. Bij lange na niet.. 

Lollypopje

Lollypopje

02-08-2022 om 20:03 Topicstarter

@Milala in elk geval interesse als de ontvangende partij en daarbinnen dus nog een hele wereld vol mogelijkheden om te ontdekken. Leuk hoor

En klopt een vrijbrief geven zou ik in de meeste situaties altijd afraden, tenzij iemand echt super vanilla is of je elkaar al heel erg goed kent en dus weet waar elkaars wensen en grenzen liggen. Vaak als zoiets groeit met iemand, weet je daardoor al veel van elkaar op dat vlak.

@milala, welkom in dit topic. Leuk om nog een newbie te hebben, dat voel ik me ook nog.
Heb je een relatie of ben je single of een andere vorm?

Ik weet niet of je de term al kent, maar wat jij wilt, heet (geloof ik) consentual non consent. Dan kun je daar op googlen.

Het is rustig hier, is iedereen op vakantie? Behalve Lollypopje, die is al geweest weet ik.

Het duurt nog even, want mijn lief is de komende twee weken van huis, maar daarna staat toch echt ons eerste speelfeest op de planning! Ik vind het heel leuk en spannend. Nu bedenken wat lief aan gaat trekken, dat is een leuk project

Lollypopje

Lollypopje

02-08-2022 om 20:28 Topicstarter

Wat leuk Martje, dus hij is inmiddels ook om
Veel plezier vast, en geniet van de voorpret

@Lollypopje.. Ik kijk wel uit om in de toekomst nog te zeggen: doe maar wat je wilt.. Nou ja, laten we het hopen want anders zou het betekenen dat ik weer in een vanille relatie terechtkom en ik hoop eigenlijk op wat anders..

@Martje.. consentual non consent, ik weet dat die term bestaat in de bdsm wereld maar daar zal denk ik geen haar op mijn hoofd eraan denken om dat te zeggen.. er zijn ook wel zaken die ik zeker weten niet wil. Ik heb dit eerder gezegd (Doe maar met me wat je wilt) tijdens vanille contact, zeker wetend dat het geen kwaad kon. 
Geniet lekker van de voorpret!

Welkom Milala. Leuk dat je uit de meeleesstand komt. 

Ik heb gewoon niks te melden qua kink. Er gebeurt niks. Geen tijd of ruimte voor. Wel een date met misschien D in het verschiet, maar dat is pas over twee weken. En er kan nog van alles tussenkomen haha.

@milala: Welkom! Als je eenmaal iemand hebt gevonden met wie je kan spelen, kom je er vaak vanzelf ook achter wat je leuk vindt. Soms zijn het misschien dingen waarvan je dacht dat je ze niet eens leuk zou vinden. Of dingen die je leuk lijken die tegenvallen. 

@martje: Jammer dat je hem nu 2 weken moet missen, maar je hebt iig wel wat leuks om naar uit te kijken! 

@feniks: Wel leuk vooruitzicht dat er misschien een date zit aan te komen! 

Milala schreef op 02-08-2022 om 20:36:

@Martje.. consentual non consent, ik weet dat die term bestaat in de bdsm wereld maar daar zal denk ik geen haar op mijn hoofd eraan denken om dat te zeggen.. er zijn ook wel zaken die ik zeker weten niet wil. 

Hoi Milala!

CNC, klinkt als een vreselijk heftige term, zeker voor iemand die beginnend is maar zélfs in een CNC constructie zijn (harde) grenzen aan te geven. Het mooiste is als zoiets heel naturel ontstaat, als je met zn tweeën groeit naar zo'n constructie. 

Het is al heel mooi dat je een klein beetje in je hoofd hebt hoe het eruit mag zien. 

Of fet zijn de loves niet meer zichtbaar, op zich wel lekker rustig in mijn feet maar ik mis toch ook wel een stukje! Jammer.

Kink staat hier ook laag, zelfs de ruigere seks is even naar de achtergrond verdwenen. Ons kennende komt dat wel weer terug, het is altijd een golfbeweging hier.  Wel binnenkort een touwtjesmiddag/avond op een plek waar ik heel nieuwsgierig naar ben. Ik ga er stiekem wel voor zorgen dat er voor die dag ook even een flogger/cane-tje in de koffer meekomt.....

Ik vind het echt jammer dat de love functie op fet even niet zichtbaar is. Het is echt dood op mijn tijdlijn en zo kom ik ook niet bij andere mooie foto's of nieuwe profielen. Dus ik kijk er echt veel minder. 

@roosz: heeft het reden dat het wat minder is? Of is het gewoon echt iets wat komt en gaat zonder reden? Vind je het vervelend of is dit ook oke? 

Eigenlijk vinden wij elkaar vanilla gewoon veel te lekker, Stars. En dan "vergeten" we de ruigheid. 
Het is heel vaak een samenspel, schijnbaar voelen we elkaar daar gewoon heel goed in aan. Het is niet zo dat ik het vreselijk mis en als ik behoefte heb aan gekker dan kan ik er altijd om vragen.  

Trouwens... ik heb anderhalve week geleden collar en boeien nog gedragen, het valt dus eigenlijk behoorlijk mee.   

Hoe gaat het met jou en nieuwe Dom?

Lollypopje

Lollypopje

03-08-2022 om 10:47 Topicstarter

@Milala Ik doe aan cnc en heb ook zeker grenzen, maar dat zijn er niet veel. Voor mij persoonlijk zou het geen cnc zijn als ik veel grenzen had en/of bijvoorbeeld invloed wilde hebben op het spel.
Mijn harde grenzen zijn bij cnc op één hand te tellen en allemaal gebaseerd op mijn mentale en/of fysieke gezondheid. Iets niet leuk vinden is voor mij geen grens, want bij cnc gaat het niet om mij. 

Maar dat is slechts mijn interptetatie er van.

Ik las laatst een amerikaans artikel waarbij cnc werd gelijk gesteld aan rapeplay en het spel van te voren volledig werd doorgesproken en uitonderhandeld, zodat ze binnen het spel kunnen loslaten. Maar die interpratie ligt weer mijlenver van de mijne.

Dat is ook het ding met bdsm, begrippen geven je een idee van waar je de betekenis moet zoeken, maar je moet vaak nog doorvragen om te weten wat de ander er exact mee bedoeld.

@Feniks ik duim voor je dat het doorgaat nu

@Stars het verdwijnen van de loves in de feed is gelukkig maar tijdelijk. Het is een noodoplossing tot de belastbaarheid van de servers is vergroot.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.