Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat wordt met uiers bedoelt in BDSM verband? Ik kan wel wat bedenken maar of dat klopt, geen idee.
#durftevragen

Lollypopje

Lollypopje

13-07-2022 om 13:34 Topicstarter

febag schreef op 13-07-2022 om 13:32:

Wat wordt met uiers bedoelt in BDSM verband? Ik kan wel wat bedenken maar of dat klopt, geen idee.
#durftevragen

De uiers zijn verder niet relevant voor de reden waarom ik dat topic tip. Zijn niet eens waar het echt over gaat. Maar als je nieuwsgierig bent, zoek het op zou ik zeggen

Intussen erg gave Netflix-serie ontdekt: How to build a sex room, met Melanie Rose. Sprak heel erg tot mijn verbeelding! Een wereld van fantasie. En ook e.e.a. bijgeleerd over bdsm

Hoe het gaat? Heel erg wisselend. Soms een gevoel van vrijheid en bevrijding, waarin mijn nieuwsgierigheid opleeft. Soms verbijstering: waarom heb ik zolang tegen beter weten in doorgeploeterd? Soms: waarom kan hij niet méér zijn gebaande paden verlaten, waarom hebben wij juist in intimiteit geen match? En angst: ga ik dat oooooit nog vinden met iemand? Veel emoties.

Lollypopje

Lollypopje

13-07-2022 om 13:55 Topicstarter

@EV Daar heb ik al goede verhalen over gehoord. Vooral dat bdsm als iets heel normaals wordt behandeld. Dus ga ik zeker kijken

Jouw emoties lijken me niet heel gek na jouw breuk, maar wel moeilijk.

Hee legitiem, de stadia waar je doorheen gaat na een breuk. Verdriet, boosheid, verbijstering. Is er nog contact of is het cold turkey afgekapt? 

Of je het gaat vinden weet ik natuurlijk niet maar ik hoop heel hard van wel!  Het is nu wel even EV tijd hè? 
Ik kan me voorstellen dat je eerst even moet bijkomen van deze relatie en breuk en wie weet wat er daarna op je pad komt! Ik gun je zoveel mooie en spannende ervaringen....

Lollypopje schreef op 13-07-2022 om 13:55:

@EV Daar heb ik al goede verhalen over gehoord. Vooral dat bdsm als iets heel normaals wordt behandeld. Dus ga ik zeker kijken

Ja, klopt. Ik heb heel vaak gedacht tijdens het kijken: dat wil ik ook, dat wil ik ook uitproberen.

Rooss4 schreef op 13-07-2022 om 13:59:

Hee legitiem, de stadia waar je doorheen gaat na een breuk. Verdriet, boosheid, verbijstering. Is er nog contact of is het cold turkey afgekapt?

Er is nog contact, ja. We wonen ook vlakbij elkaar trouwens.
Ja idd, EV-tijd. Ben ook met therapie bezig, met eindelijk de goede plek én diagnose (die voor mij veel duidelijk maakt). Dus ik ben al een poosje bezig met mezelf op nieuwe manieren te leren kennen. Wat IK wil, voel, verlang, mag. Veel aan het voelen. Eindelijk een begin aan het maken met verwerken.

Het voelt nu eigenlijk wel als wéér iets erbij om te verwerken, en als heel veel dus. Echt een rottijd

Heel goede post op Fetlife inderdaad, Lollypopje. (Stuurt hem door naar manlief)

Lollypopje

Lollypopje

13-07-2022 om 14:34 Topicstarter

Martje80 schreef op 13-07-2022 om 14:24:

Heel goede post op Fetlife inderdaad, Lollypopje. (Stuurt hem door naar manlief)

Zitten ook wel wat lompe of kort door de bocht reacties tussen, maar ook veel met tips waar denk ik elke beginner wel iets aan kan hebben. Daarom leek het me wel nuttig hem hier even te tippen.

Lollypopje

Lollypopje

13-07-2022 om 18:52 Topicstarter

Elmervrouw schreef op 13-07-2022 om 14:06:

[..]

Ja, klopt. Ik heb heel vaak gedacht tijdens het kijken: dat wil ik ook, dat wil ik ook uitproberen.

Net de eerste aflevering gezien. Zij is leuk en ook de interactie met de aannemer.

Programma is ook een mooie introductie voor mensen die nieuwsgierig zijn, maar niet meteen hardcore willen. Want dat is toch wat je vaak vooral ziet op tv in het kader van aapjes kijken. Hier zie je wat softere kink en wordt daar ook meteen wat uitleg bijgegeven. 

Ik vond net ook positief dat toen ze die flogger introductie kregen de Top nog even bij haar checkte of het okee was, wat hij wilde gaan doen toen hij twijfelde over haar reactie. En die metalic floggers 🤤

@EV, wat komt er veel op je af. Maar wat weet je het ook goed te herkennen. Dat is al het halve werk. Dikke knuffel voor jou. 

Gisteravond heel fijn met manlief gepraat over die post over "uiers".

@Martje, dank je wel.
@Popje: ja, leuke vrouw, en mooie interactie met die aannemer (ziet er ook niet verkeerd uit trouwens). De manier waarop zij het brengt komt op mij uitnodigend over, zo van: kijk eens, en probeer maar. Het hardcore gebeuren, zoals jij dat noemt, zou mij ook eerder afschrikken dan dat het mij nieuwsgierig maakt, terwijl dit juist nieuwsgierig maakt zodat ik denk: oh, dat zou ik best eens willen proberen. Met stip op 1: zo'n meesteressen-outfit in leer ;-( 

Lollypopje

Lollypopje

14-07-2022 om 09:52 Topicstarter

@Martje mooi dat dat topic jullie gespreksstof gaf

@EV Ja dat doet ze echt goed. En ook toen ze iets heftigers toonde aan een stel, dat dat to mutch vond, keek ze meteen wat daar wel iets was waar ze wat aan hadden.
En ik vind het wel leuk dat wat je ziet wel echt echt is en dat er aandacht is voor dingen als consent en afspraken maken. 

Ik hoop dat dit programma een mooi begin punt is voor mensen die nieuwsgierig zijn, maar het tot nu toe te eng vonden. Of alleen al als gespreksstof binnen een relatie om samen te bespreken wat je wel en niet aanspreekt van wat je ziet. Want dat valt me wel op, dat lang niet al die stellen die meedoen veel er over praten. Zoals dat stel waarvan ze niet eens wisten of die vrouw een orgasme heeft gehad. 

@EV: Wauw wat een heftige, maar knappe beslissing EV dat je nu voor jezelf hebt gekozen! Ik denk dat je gevoelens heel normaal zijn en dat je ook door een proces heen moet. Maar ik wens je toe dat je er uiteindelijk voor je zelf uit komt wat je precies wil en geschikt iemand daarvoor vindt om het mee te ontdekken! Ben je wel op goede voet uit elkaar met je ex uiteindelijk? Sterkte!   

@Lolly: Wat een goede post. Zo kan je wel zien hoe het mis kan gaan met vernedering en hoe het niet hoort... Ik vind het wel echt sneu voor haar dat je echt op die manier behandeld word en denkt dat het oke is. Hoe grote klap is dit wel niet voor jezelf beeld. 

Ik zit beetje kut situatie, ik ben misschien beide D's kwijt. Of vanmiddag valt de nieuwste nog te redden met een aparte constructie die ik heb voorgesteld. Ik weet niet wat ik moet voelen. Ik voel me kut, verdrietig en in de war. We gaan vanmiddag erover bellen.. Hij kan me niet geven wat ik nu precies zoek. Maar ik wil eigenlijk niet stoppen want ik zag met hem iets serieus voor me. Hij vindt het ook jammer als het stuk loopt, dus wie weet gaat hij akkoord met constructie. Het gaat alsnog teleurstelling opleveren en kut gevoelens af en toe. Maar als we daarmee uiteindelijk het doel kunnen bereiken in de toekomst.. Wil ik de gok wagen. Kort gezegd, hij gaat proberen zoveel mogelijk tijd vrij te maken voor me, maar we weten beide dat hij het niet vaak genoeg kan. Tot die tijd geeft hij mij vrijheid om met een vast iemand te experimenteren in overleg. Dus geen random mannen in de stad, wel bdsm gericht. Alleen hij zou het dan niet 'mogen' omdat hij ook al geen tijd voor mij heeft.... Maar dat kan alleen als hij weet dat hij binnen ong. jaar wel tijd krijgt en mij vrijheid geeft. In tussentijd bouwen we wel relatie op, maar is mijn focus niet alleen op hem gericht. Dus eerst D/s opbouwen en uiteindelijk ook normale relatie. 

Mijn 1e D liegt tegen me en ik ben echt boos. Als mn andere D akkoord gaat, dan stop ik sowieso met de 1e. Omdat het anders niet eerlijk is. Maar ook, ik verdien beter. Ik heb nooit drama gemaakt, echt nooit. Alleen ik heb mijn grens wel bereikt. Niemand is fan van hem.. terecht ook wel. Ik weet dat ik meer waard ben dan dit. Alleen ik moet nu de stap "durven" zetten. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.