Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

11-07-2022 om 12:28 Topicstarter

EV, klinkt als een moeilijke maar juiste beslissing. Zeker als je niet eens echt verbinding voelt als je seks hebt. Daar wil je toch niet de rest van je leven zonder?

Wat een naar nieuws Elmervrouw.  Voor mij klinkt het alsof dit een heel goed besluit is maar dat neemt niet weg dat het pijnlijk en verdrietig is.
Zoals je het omschrijft snap ik ontzettend goed dat elke vorm van intieme verbinding mist... hoe kun je zoveel kwetsbaarheid van je partner negeren. Ik bedoel, ik vind het uitspreken van fantasieën behoorlijk intiem.

Hoe voel je je nu? Ben je ook opgelucht?  Voelt het vrij, dwars door je verdriet heen, gaan de deuren weer open?
Denk je dat het een definitief besluit is nu? 

Sterkte EV. Dat is een pijnlijke beslissing. Succes met de dag doorkomen. Slaapgebrek is killing.

@Stars: eens met wat Roos schrijft. Het is inderdaad raar dat een organisator van een munch, je op deze wijze benadert. Het is eigenlijk 'not done'. Zo hoort (en gaat) het zeker niet. 

hoi allemaal, ik ben warhoofd. Post hier niet echt vaak maar lees wel veel mee. 
Ik ben sinds een aantal maanden uit de kast en ben altijd al wel submissive geweest, maar met relaties die ik met mannen had was het nooit echt precies wat ik zocht, vandaar dat ik ook uit de kast ben inmiddels natuurlijk. 
ik ben een beetje gaan experimenteren en ben er wel achter dat ik het heel fijn vind om vernederd te worden, niet mogen klaar komen/orgasm denial, gewoon het meeste voor me bepaald word wat ik wel en niet mag. Zelfs om iets simpels als naar de wc gaan of zo, tot je het bijna niet meer kan op houden. Zulk soort dingen. En als je niet goed geluisterd dan vernederd worden.  Maar het is heel lastig om een gelijkgestemde te vinden die ook echt dominant is, waardoor je echt alleen maar hoeft te volgen. Ik merk gewoon dat ik het heel erg frustrerend vind, zou gewoon graag hier een leuke relatie in vinden maar weet gewoon niet waar ik ‘het zoeken moet’? 
hopelijk hebben jullie wat tips voor me, want nu ik eenmaal uit de kast ben wil ik gewoon eigenlijk alleen nog maar de dingen doen waar ik al jaren naar verlang en die ik tot nu toe alleen maar half bakken mee gemaakt heb 

Rooss4 schreef op 11-07-2022 om 12:30:

Zoals je het omschrijft snap ik ontzettend goed dat elke vorm van intieme verbinding mist... hoe kun je zoveel kwetsbaarheid van je partner negeren. Ik bedoel, ik vind het uitspreken van fantasieën behoorlijk intiem.

Hoe voel je je nu? Ben je ook opgelucht? Voelt het vrij, dwars door je verdriet heen, gaan de deuren weer open?
Denk je dat het een definitief besluit is nu?

Ja, dat vind ik ook heel intiem. Daarom zei ik op het laatst ook dat ik dacht dat hij nog nooit echt intieme seks had gehad. Seks genoeg, dat kan, maar echt intiem... dat zit voor mij in zooooveel dingen en dat mis ik al zolang. Het komt gewoon niet over, het zit niet in zijn wereld. Dat hij het, zonder dat hij zich ervan bewust is denk ik (al zeg ik dingen nog zo duidelijk) negeert, voelt als zo pijnlijk en ik kon het ineens niet meer verdragen. Ik kon er niet nog ook maar iets meer bij hebben, het was ineens klaar.

Ik voel zeker ook opluchting. Alsof er ramen en deuren opgaan. Het heeft mij zo ontzettend veel energie gekost, zolang ook. Ik miste zoveel en dat steeds weer. En zat de rest dan wel zo goed? Mijn speelse (laat staan ondeugend of stout of wat voor woord je dan ook maar wil gebruiken) kant vond sowieso geen aansluiting bij hem.

Ik worstel me vandaag dan maar door de dag heen, met al deze verwarrende gevoelens. Het moet definitief zijn, ik heb genoeg geprobeerd. We hebben genoeg geprobeerd. Ik kan dit niet meer.

Warhoofd schreef op 11-07-2022 om 13:19:

Ik ben sinds een aantal maanden uit de kast en ben altijd al wel submissive geweest, maar met relaties die ik met mannen had was het nooit echt precies wat ik zocht, vandaar dat ik ook uit de kast ben inmiddels natuurlijk.

Hai Warhoofd. Wat bedoel je met "uit de kast"?  Gaat dat om je bdsm gevoelens of heb je ontdekt dat je op het andere geslacht valt?  Gewoon even voor mijn beeldvorming hoor.

Fijn dat je duidelijk in kaart hebt wat je zoekt, dat maakt je zoektocht in elk geval heel omlijnd.
Hoe ga je je zoektocht aanpakken?

Elmervrouw, ik krijg het gevoel dat je je echt verlost voelt! Niet omdat deze man een naar persoon is maar omdat je een hele tijd hebt vastgezeten in iets dat het niet was maar je ook niet 123 zag hoe je krachtig genoeg moest zijn om eruit te stappen. En nu ben je dat wel!
En dan kunnen de deuren weer open inderdaad. Enne, stapje voor stapje hè!  Verdriet en boosheid en alles dat erbij hoort mag er zijn! 

Ow Elmervrouw, wat een heftig besluit. Maar het klinkt wel alsof het ook goed voelt. Daarnaast een knuffel voor het verdriet wat je ook hebt.

Warhoofd, wat weet je (al) goed te omschrijven wat je kinks zijn. Ik vermoed dat je nu contacten kunt gaan leggen in de BDSM wereld. En kijken of je met iemand een dominante klik hebt.

Lollypopje

Lollypopje

11-07-2022 om 17:15 Topicstarter

@Warhoofd Welkom in ons topic

Als eerste. Ga zitten. Sluit je ogen en haal een paar keer rustig adem
Dat klinkt misschien heel flauw, maar ik lees je frustratie en de daarbij behorende ongeduld. En helaas is ongeduld en het liefst alles gisteren nog willen de snelste weg naar nare ervaringen. 

Ben je lid van fl? Dan kan ik je aanraden om daar naar de groep Netherlands Newbies te gaan. Daar staan allemaal nuttige stukken in de index. Als eerste zou ik het stuk over (sub)frenzy lezen   Frenzy is het beruchte gevoel onder mensen die net beginnen en dus het liefst alles gisteren nog willen en daardoor eerder handelen en zoeken uit hun verlangen en ongeduld. 

Daarna zou ik gaan naar de stukken over hoe je met mensen in contact komt en over munches. Over munches heb ik een pagina terug zelf hier ook nog een stuk geschreven. Er zijn ook speciale munches waar alleen vrouwen komen als dat je het meest aanspreekt.

Als je geen fl hebt vind via onderstaande link ook diverse stukken over frenzy.

https://submissiveguide.com/search?query=Frenzy&types=Article

De reden dat ik je aanraad om je eerst daar in te verdiepen is dat als je het bij jezelf herkent je er beter mee kunt om gaan en het hopelijk makkelijker is je er niet door te laten meeslepen.

Lollypopje schreef op 11-07-2022 om 08:38:

@Feniks Ik duim voor je dat hij dan ook kan

Goede punten ook voor Stars om alles eerst voor zichzelf op papier te zetten.

@Tikki Van mij dezelfde vragen als van Martje
In dit topic zijn we het gewend met elkaar in gesprek te gaan en dan is het fijn als mensen wat uitgebreider reageren dan enkel met een zin.

Nog een aanvullende vraag, wat is Imvu? Was dat een soort second life? Want ik weet dat daar best een grote online kinki community zat vroeger.

sorry ja imvu is als second life maar leuker vind ik toch
voor jullie niet interesant denk ik maar ik leg toch wat meer uit
je hebt er dus een avi persoon dus die en je kan er heel wat dingen doen
en ik ontmoete er een meeseres en ik was slavin en eerst moest ik gewoon op mijn knieën zitten in bikini
en dan in een dungeon met toestellen was ik vast gebonden maar dat was dus niet echt
sorry ja voor jullie niet interesant denk ik want jullie doen dat gewoon irl
maar voor mij was het wel kinky dus mischien wil het later ook wel irl maar niet meteen
dus nu vooral verhalen van jullie horen
maar nu ben ik niet meer op imvu want het maakt de computer traag
en ik heb een nieuwe computer en wil niet dat die traag word

Welkom Warhoofd. Leuk dat je komt meeschrijven. Vooral vragen blijven stellen en lekker meekletsen.

Fijn dat je wat meer uitleg geeft, Tikki. Is het voor jou alleen online, of voel je wellicht ook behoefte om het een keer in het echt te ontdekken?

Helaas geen kink voor mij komend weekend. Hij is geveld door corona. Vandaag positief getest.

Lollypopje

Lollypopje

12-07-2022 om 15:32 Topicstarter

@Tikki welkom, dankjewel voor je uitleg

Blijf vooral lekker meelezen en vraag het gerust als je iets wilt weten.

@Feniks ahh neee, wat een pech zeg. Het zit je ook niet mee. Hopelijk heeft hij er weinig last van en kunnen jullie snel in de herkansing.

@Tikki: oké, zo snap ik het wat beter. Er zijn volgens mij wel meer kinksters die online spelen. Zeker de afgelopen tijd met corona. Dus voor mij is het wel 'echt' kink. Met echt tussen haakjes, want iedereen mag zelf bepalen wat ie echt vindt. 

@Feniks: ah nee, balen. Andere keer dan weer.

@Elmervrouw, hoe is het vandaag met jou?

Lollypopje

Lollypopje

13-07-2022 om 11:21 Topicstarter

In de groep Durftevragen is momenteel een topic dat ik velen kan aanraden om te lezen (die over uiers). Daarin wordt goed het belang van goede communicatie in neutrale verhoudingen duidelijk, maar ook de risico's van spelen met vernedering als je er niet voldoende kennis van hebt. 

Overigens is dat bij elk spel belangrijk, zorg dat je voldoende kennis hebt, voordat je er aan begint. Niet alleen over techniek, maar juist ook over de risico's en welke dingen belangrijk zijn op voorhand met elkaar te bespreken.

Uiers?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.