Relaties Relaties

Relaties

Zoon verbied contact met kleindochters

Broadway schreef op 16-06-2026 om 11:39:

[..]

dat is inderdaad in iets minder woorden precies wat ik zeg

Maar lunchen bij ex van zoon om je kleinkinderen te zien is wel het andere uiterste. Gewoon een vaste dag om de kinderen te zien zonder al te betrokken te zijn bij ex is sowieso beter, TO kan ook thuis/uit gaan lunchen met de kleinkinderen lijkt mij. Ik snap de nieuwe vriendin wel. En de zoon ook. TO behandelt de ex van haar zoon als een vriendin, afspreken op ex haar vrije dagen, samen lunchen en dat alles onder het mom van kleinkinderen kunnen zien. TO kan ook gewoon vragen om een vaste dag om de kinderen te hebben waarbij zij geen echt contact met de ex hoeft te hebben behalve praktisch contact wbt halen/thuisbrengen. Lunchen of afspreken is niet nodig. 

Edit: ik zie nu dat deze persoon een ban heeft, geen idee waarom want dit topic leek mij vrij normaal? Anyone enlighten me please?

Nick90 schreef op 17-06-2026 om 03:48:

[..]

Maar lunchen bij ex van zoon om je kleinkinderen te zien is wel het andere uiterste. Gewoon een vaste dag om de kinderen te zien zonder al te betrokken te zijn bij ex is sowieso beter, TO kan ook thuis/uit gaan lunchen met de kleinkinderen lijkt mij. Ik snap de nieuwe vriendin wel. En de zoon ook. TO behandelt de ex van haar zoon als een vriendin, afspreken op ex haar vrije dagen, samen lunchen en dat alles onder het mom van kleinkinderen kunnen zien. TO kan ook gewoon vragen om een vaste dag om de kinderen te hebben waarbij zij geen echt contact met de ex hoeft te hebben behalve praktisch contact wbt halen/thuisbrengen. Lunchen of afspreken is niet nodig.

Edit: ik zie nu dat deze persoon een ban heeft, geen idee waarom want dit topic leek mij vrij normaal? Anyone enlighten me please?

Daar hebben zoon en nieuwe partner niets over te zeggen. 

mijn schoonmoeder is dood én ik ben niet gescheiden, maar mijn schoonmoeder was buiten schoonmoeder ook echt een vriendin van mij. als ik en mijn man uit elkaar gegaan zouden zijn dan zou de relatie met mijn schoonmoeder niet verbroken zijn. ik en zij zijn namelijk in staat om zelf relaties op te bouwen en die zijn niet afhankelijk van degene die er toevallig toe geleid heeft dat je elkaar ooit ontmoette. 

[..]

Die snap ik ook niet, ook even gekeken naar reacties in andere topics, maar daar zie ik ook zo snel niets banwaardigs. Kan ook zijn dat er een reactie verwijderd is van haar of dat ze via persoonlijke berichten iets naars heeft gedaan? Normaal geven de moderators niet zo snel een ban, dus er zal ergens iets gebeurd zijn.

[..]

Ik ben 20 jaar gescheiden, mijn kind is volwassen en nog steeds kom ik bij mijn schoonouders over de vloer en zij bij mij.

Ook de schoonmoeder die ik daarna had heb ik nog regelmatig contact mee terwijl haar zoon en ik maar 2 jaar samen zijn geweest en ook al ruim 10 jaar uit elkaar zijn.

Mijn exen zijn gelukkig niet zo kleinzerig en vinden het vooral leuk voor alle partijen.

Iets wat ik zou verwachten van volwassen mensen. 

Schemerlampje schreef op 17-06-2026 om 08:23:

[..]

Die snap ik ook niet, ook even gekeken naar reacties in andere topics, maar daar zie ik ook zo snel niets banwaardigs. Kan ook zijn dat er een reactie verwijderd is van haar of dat ze via persoonlijke berichten iets naars heeft gedaan? Normaal geven de moderators niet zo snel een ban, dus er zal ergens iets gebeurd zijn.

@Mods

Ik begrijp dat jullie hier geen openbaar ban-topic hebben, maar het  is best vreemd dat in dit, vrij normale topic, opeens blijkt dat TO een ban heeft. Kunnen jullie dan ook niet even melden hier dat Schippertje1968 een ban heeft en of deze tijdelijk is of niet? Er zijn 9 pagina’s aan reacties en als het op de één of andere manier een trolltopic is, zou ik dat best prettig vinden om te weten namelijk. Ook voor mensen die serieus blijven reageren en niet weten dat Schippertje niet meer komt reageren. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.