Relaties Relaties

Relaties

Tinder voor dummies


Mamali schreef op 18-02-2023 om 17:16:

[..]

Ik voldoe aan alles wat goed is,behalve foto waar ik helemaal op sta..dus dat is alvast positief haha

En ook als ik dagelijks swipe gebeurt er weinig..

Maar goed de aanhouder wint dus volhouden maar..

Heb je een gratis of betaald account? Want dan kan je gerust heel veel likes hebben zonder dat je het doorhebt omdat het geen matches zijn. Ik weet niet wat normale cijfers zijn voor vrouwen dus ga hier ook niet met nummers strooien maar ik heb geloof ik heel veel likes en "maar" 30 matches. Ik raad het iedereen aan om gewoon eens 1 maand een betaald account te doen. Het is niet goedkoop maar het kan wel handig zijn.

Brabeau schreef op 18-02-2023 om 18:33:

[..]

Heb je een gratis of betaald account? Want dan kan je gerust heel veel likes hebben zonder dat je het doorhebt omdat het geen matches zijn. Ik weet niet wat normale cijfers zijnvoor vrouwen dus ga hier ook niet met nummers strooien maar ik heb geloof ik heel veel likes en "maar" 30 matches. Ik raad het iedereen aan om gewoon eens 1 maand een betaald account te doen. Het is niet goedkoop maar het kan wel handig zijn.

Heb ik op Tinder en Lexa weleens gehad, maar ook weinig succes.. Zag mijn likes idd en kwam weleens tot een match en gesprek online en af en toe wel gedate maar dat is op 1 hand te tellen..

Ik denk dat ik stiekem ook wel kritisch ben..

Mijn date, die vorige week na 2 zinnen appen vroeg of we een biertje gingen drinken, blijkt nog steeds ontzettend leuk En het is wederzijds  We zijn veel samen geweest dit weekend (we passen tot nu toe prima in het lesbisch daten cliche plaatje ). Ik heb mijn datingapps uitgeschakeld nu.
We zien wel waar het naar toe leidt maar voor nu is het super leuk

wat leuk om te lezen @stokstaart! 

stokstaart schreef op 18-02-2023 om 20:48:

Mijn date, die vorige week na 2 zinnen appen vroeg of we een biertje gingen drinken, blijkt nog steeds ontzettend leuk En het is wederzijds We zijn veel samen geweest dit weekend (we passen tot nu toe prima in het lesbisch daten cliche plaatje ). Ik heb mijn datingapps uitgeschakeld nu.
We zien wel waar het naar toe leidt maar voor nu is het super leuk

Wat leuk! 

wat heb ik een [insert woord naar keuze] hekel aan dat ghosten 

Brabeau schreef op 19-02-2023 om 20:45:

wat heb ik een [insert woord naar keuze] hekel aan dat ghosten

Ik begrijp dat je niks meer gehoord hebt van die ene waar je nog contact mee had?
Ghosten is ook heel naar, en ik snap dat ook nog steeds niet..
Zeg het gewoon..

Mamali schreef op 19-02-2023 om 22:32:

[..]

Ik begrijp dat je niks meer gehoord hebt van die ene waar je nog contact mee had?
Ghosten is ook heel naar, en ik snap dat ook nog steeds niet..
Zeg het gewoon..

Nee dit was weer een andere  die degene waar jij t over hebt, heb ik geen contact meer mee. 

Inderdaad, zeg gewoon dat het tegenvalt of wat dan ook, maar dat ghosten... brrr.

Brabeau schreef op 20-02-2023 om 07:51:

[..]

Nee dit was weer een andere die degene waar jij t over hebt, heb ik geen contact meer mee.

Inderdaad, zeg gewoon dat het tegenvalt of wat dan ook, maar dat ghosten... brrr.

Zo kinderachtig en laf..

We zijn toch geen pubers meer..

stokstaart schreef op 18-02-2023 om 20:48:

Mijn date, die vorige week na 2 zinnen appen vroeg of we een biertje gingen drinken, blijkt nog steeds ontzettend leuk En het is wederzijds We zijn veel samen geweest dit weekend (we passen tot nu toe prima in het lesbisch daten cliche plaatje ). Ik heb mijn datingapps uitgeschakeld nu.
We zien wel waar het naar toe leidt maar voor nu is het super leuk

Wat fijn voor je, geniet er van en koester de leuke momenten!

@mamali

Kritisch zijn is helemaal niet erg, is juist hartstikke goed. Zou juist wanhopig zijn wanneer je niet kritisch zou zijn. Echter snap ik wel wat je bedoelt, ik ervaar namelijk hetzelfde. Met online daten tot nu toe weinig succes. Is eigenlijk ook helemaal niet mijn ding, en stap ik ook echt uit m'n comfort zone. Denk dat het bij mij een combinatie van is... Online daten (onbewust?) geen kans willen geven, en hierdoor juist NOG kritischer zijn. Betaalde lidmaatschappen bij dating sites doe ik niet meer. Vorig jaar een periode betaald lidmaatschap gehad bij Lexa, maar voldeed helemaal niet aan m'n verwachtingen. En als ik de prijzen nu zie wat je betaald voor een willekeurige datingsite, valt je bijna de broek af. Als ik dan de reviews lees over betaald lidmaatschap, dan betwijfel ik ten zeerste of het mij dat geld wel waard is. Vorige week op Lexa een filter toegepast, om alleen matches te zoeken met een bereik tot max 30KM. Kreeg allemaal profielen te zien met een afstand van 30+KM. Dus je gaat betalen voor iets wat totaal niet aan je wensen voldoet. Aan de andere kant; met een "gratis" account kun je tegenwoordig nog maar heel weinig waardoor je moeilijk in contact kunt komen met een potentiële date. 

-knip-


Moet wel toegeven dat door het uitblijven van een succesvolle match, de behoefte is veranderd. Waar ik voorheen echt op zoek was naar een relatie, vind ik het nu prima om gewoon contact te hebben en evt een nieuwe vriendschap op te bouwen. Ervaren jullie dat ook?

@Brabeau

"Ook sowieso een bio. Op internet lees je dat mannen geen bio's lezen maar een leeg profiel werkt niet hoor, tenzij je echt een 10 bent qua uiterlijk. NIET in een bio zetten wat je niet zoekt, dat heeft een negatieve ondertoon. Zet er iets in waardoor een man niet eerst 3 minuten moet nadenken wat hij als eerste zal zeggen, zelfs al is het het meest simpele inkoppertje. Maak het ze makkelijk om te reageren, het zijn tenslotte mannen 😜"

Als man kan ik dit zeker beamen! Een profiel zonder bio swipe ik bij voorbaat al naar links. Komt bij mij namelijk over als "ik ben te lui om hier energie in te steken". Ik swipe zelfs naar links als het uiterlijk van de persoon in kwestie een "10" is. Roept bij mij gelijk vraagtekens op of dit profiel wel echt is, en dan haak ik al af. Heb liever dat het innerlijk een 10 scoort, dan de buitenkant. 

Online daten, het nieuwe normaal. De jeugd van tegenwoordig gaat weinig meer op stap, gezien de hoge prijzen. Die gaan thuis met wat vrienden een drankje doen. Voor hun wordt het ook steeds lastiger om iemand tegen te komen tijdens het uitgaan. 

Damoontje

Damoontje

25-02-2023 om 15:40 Topicstarter

Even tussendoor, ik heb al dagen storing en foutmeldingen, jullie niet?

Damoontje schreef op 25-02-2023 om 15:40:

Even tussendoor, ik heb al dagen storing en foutmeldingen, jullie niet?

Nee ik niet. Het enige wat ik een paar dagen geleden merkte is dat de stapel niet op raakte en er mensen dubbel voorbij kwamen. Ook een keer dat iets van mn profiel verdwenen was. Maar geen storingen of foutmeldingen. 

Ik heb alles eraf gegooid omdat we dit echt een serieuze kans gaan geven.

stokstaart schreef op 26-02-2023 om 12:43:

Ik heb alles eraf gegooid omdat we dit echt een serieuze kans gaan geven.

Jaaa wat goed 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.