Relaties Relaties

Relaties

Singles unite, vierde editie 2021 deel 10


Julia_

Julia_

17-07-2021 om 10:26 Topicstarter

ik vind de software zoals vele hier fijner. 
Niet dat je verkeerd drukt tijdens het laden en weer op reklame zit. Ook kom je gelijk uit waar je was met lezen. 

Julia_ schreef op 17-07-2021 om 10:26:

ik vind de software zoals vele hier fijner.
Niet dat je verkeerd drukt tijdens het laden en weer op reklame zit. Ook kom je gelijk uit waar je was met lezen.

ja, dat vind ik ook prettig.

ja vind het hier ook fijner
En wat suf zeg, toch doorgaan 
Hadden ze toch wel kunnen bedenken?!

lovely, het plan is volgend jaar zomer. 

Wat suf zeg, is eerst iedereen afscheid aan het nemen of gaan verhuizen en dat blijft het bestaan.
Ik blijf mooi hier nu.

Mats2.0 schreef op 17-07-2021 om 21:57:

Wat suf zeg, is eerst iedereen afscheid aan het nemen of gaan verhuizen en dat blijft het bestaan.
Ik blijf mooi hier nu.

Ik hou het bij beiden. Vind dit forum ook prettig.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-07-2021 om 01:38

LaCasa schreef op 14-07-2021 om 10:42:

[..]

Het probleem is zolang je elkaar aantrekt en afstoot blijft het spannend.

Bekijk je het op de lange termijn, dan zie je meestal dat zo'n knipperlicht als relatie niets wordt.

Een knipperlichtrelatie wordt in de regel op lange termijn meestal niets. Wat dat betreft is het net als een lamp. Als een lamp gaat knipperen in plaats van dat de lamp voluit brandt, dan is dat ook meestal een voorbode dat de lamp gauw kapot gaat.

roosje1111 schreef op 17-07-2021 om 04:37:

Bij mij als het een match is dan doen ze alsof we al in een relatie zitten terwijl we elkaar nog niet eens in echt gezien hebben? ik vind veel mannen opdringerig

Die schud ik snel af inderdaad. 🤣

FormalLemur62

FormalLemur62

19-07-2021 om 08:02

We blijven dus hier?

LaCasa schreef op 19-07-2021 om 08:02:

We blijven dus hier?

Ik wel!!

ik ook

Julia_

Julia_

19-07-2021 om 19:19 Topicstarter

Ikke ok 😎


Yep!
Sterker nog, ik kon niet eens meer op het vorige forum, zouden ze mijn onvrede gelezen hebben?

Hier
weer even een update, als het goed is aanstaand weekend weer een date
met woest aantrekkelijke vrouw, ik kijk er naar uit maar merk nu al weer
waar zij mee kampt en dat vind ik, vooral voor haar, sneu.
We hebben een erg leuke klik maar ik vermoed dat dit niet heel serieus kan gaan worden en ergens geeft het ook wel een domper op het contact.

Afgelopen zaterdag een leuke date gehad met een heel interessante vrouw, er was
zeker een klik en dit zou voor potentiëel serieus zijn.
Heel enthousiast, veel contact gehad ook voorafgaand, kwam goed overeen in met wat we beide zoeken en prettig vinden, al direct een nieuwe ontmoeting afgesproken maar de volgende dag kreeg ik bericht dat ze is gaan nadenken en toch geen tijd had om een relatie aan te gaan op dit moment.
Whut? nu weet ik weer waarom ik heel dat daten zo verschrikkelijk vind.

Met toch wel een kleine kater naar de verjaardag van vrienden gegaan en geheel onverwacht kwam ik dé ontzettend leuke semi-bekende daar tegen terwijl ik haar daar helemaal niet verwacht had.
Zij en ik hebben écht een leuke klik!
We hebben nu al even contact op een relaxte manier aangezien zij eerst nog een aantal zaken voor zichzelf in rustiger vaarwater moet zien te krijgen en daar ook eerlijk over is.Dat kan nog wel even duren.

Maar wát was het ontzettend leuk en fijn om haar daar tegen te komen, we trokken vrijwel direct en heel de tijd naar elkaar toe en hebben elkaar 'stiekem' buiten de tuin even een knuffel gegeven zodat niemand dat hoefde te merken hahaha, hoe goed is dat hahaha, we leken wel pubers!
Het zal vast opgevallen zijn dat we enkel met elkaar in gesprek waren denk ik.
Zij is echt iemand waar ik werk van zou willen maken maar het moet met hele kleine stapjes, het ene moment is zij heel benaderbaar en dichtbij, het andere moment mijlenver weg maar daar heeft zij haar redenen voor.

Ik vraag mij oprecht af wat mij bezielt op dit moment, zo hoor je niet te doen maar ik heb er ook weinig behoefte aan om afwachtend en geduldig te zijn, dat heb ik al lang genoeg gedaan en nu is het heerlijk zomerweer dus waarom niet genieten van de mooie dingen die mogelijk zijn?
Van de andere kant vind ik het wel slecht van mezelf.

Mats, ik vind dat zolang je eerlijk bent tegen de dame, je niets verkeerd doet wanneer je date met andere vrouwen. Wanneer ze exclusiviteit wil zal ze je tegemoet moeten komen. Het kan niet zo zijn dat jij alle andere eventuele leuke opties links laat liggen inafwachting van. Dat zou niet eerlijk zijn. Maar dat is mijn mening. 

Julia_

Julia_

19-07-2021 om 22:45 Topicstarter

Lastig zo te lezen kampen beide dames (eigen ook de dames die uiteindelijk afzegde) met problemen. Wat gebeurt er als dat vertrouwen vanuit de dames er is....wie het eerst komt....

Wat trekt/trok je aan in hen? 

Geen aanval hé..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.