Relaties Relaties

Relaties

Singles unite, vierde editie 2021 deel 10


Mamali schreef op 13-07-2021 om 13:04:

[..]

Ik heb dit precies hetzelfde, anderhalf jaar op en af....Al paar keer contact verbroken, dan de één dan de ander, maar 1 van ons begint elke keer weer met appen...

Ook gelijk een klik bij de eerste date, en dat is nog steeds zo..hij is gewoon soort onderdeel van mijn leven geworden..

Snap dat je even niet weet wat je met liefdesverklaring aan moet, sta jij niet open voor meer?


op zich wel denk ik, maar lijkt me ook weer veel gedoe. En ik heb vrij jonge kinderen ( die weten van zijn bestaan en zouden hem zo graag ontmoeten). Ook bang dat het tegenvalt in het echte leven. 
Ik ben nu op vakantie dus daarna maar weer eens een goed gesprek voeren

Hoi hoi, Wat fijn dit topic ook hier zijn plekje heeft gevonden!

Vaker een meelezer hier dan een schrijver. Nog nooit op datingsites gezeten en dat nog steeds niet van plan 😊 dus heb nooit veel spannends te melden op date gebied. 
Na een tijdje met een man wat gedate te hebben toch weer meegestopt. Twijfelde teveel, daar in dit topic nog wel eea over geschreven. Het claimerige gedrag bleef, een naar stukje had ie ergens, dus denk mijn onderbuikgevoelens niet voor niets waren. Blij dat ik het heul rustig aan heb gedaan, dus geen man overboord maar voorlopig heb ik er wel even genoeg weer van.

Fladder schreef op 13-07-2021 om 23:30:

[..]

Ja dat zijn allemaal dingen die meespelen idd...je weet wat je hebt..

Maar aan de andere kant zcals hij echt de moeite waard is, misschien weer zonde om te laten gaan.. 

Geniet van je vakantie! 

FormalLemur62

FormalLemur62

14-07-2021 om 10:42

Fladder schreef op 13-07-2021 om 23:30:

[..]

Het probleem is zolang je elkaar aantrekt en afstoot blijft het spannend.

Bekijk je het op de lange termijn, dan zie je meestal dat zo'n knipperlicht als relatie niets wordt.

Ik ben er ook! Vervroegd, vanwege de trol op Viva. 

alongwiththesunshine schreef op 15-07-2021 om 00:01:

Ik ben er ook! Vervroegd, vanwege de trol op Viva.

Nou dat snap ik dat je daar voor weg bent gegaan.. Wat een moeilijk mens zeg,en nog even op het nippertje de boel komen verzieken.. 

Ik heb ook nog nooit een ONS of FWB gehad. Daar ben ik te serieus (en gevoelig ?) voor.

Nu weer maandje aan het daten met man die ik in het echie heb ontmoet. Dus dat kan nog steeds ook. Alleen hoop ik dat dit eens langer gaat duren dan 2 a 3 maanden.

Ik voel me hier anoniemer dan op Viva. Moet steeds nogal zoeken om dit Forum weer te vinden. Leuk om velen weer te horen. Julus kom je ook terug ?

present

Fijn om hier de bekende namen weer langs te zien komen. Ondanks het feit dat ik van de 'markt' ben, leuk om jullie belevenissen te blijven volgen. Datertje heb jij dat ook, dat wanneer je alle perikelen hier leest, dat je dan zo blij bent dat je niet meer hoeft te daten?

Ik heb het al vaker gezegd, ik vond het date gebeuren heel leuk maar werd er op het laatst ook moe van. Telkens weer opnieuw beginnen, gegohst worden, teleurstellingen enz.

We zijn nu aan het kijken naar trouwlocaties, jurk, bloemen, kapsel, hoeveel gasten enz. Heb altijd heel hard geroepen dat ik niet wilde trouwen maar denk nu dat dat komt omdat ex dat pertinent niet wilde en ik het te pijnlijk vond om te zeggen dat ik dat eigenlijk best leuk zou vinden. En straks dus rond mijn 53e verjaardag gaat het zover zijn. Heel erg spannend en leuk.

Wat leuk Dido! Waar heb je 'm ontmoet?

Pavlova, dat herken ik toch ook wel al heb ik niet zo heel lang op datingapps gezeten. Na een paar weken op Tinder had ik deze leukerd gevonden  
Nog gefeliciteerd! Wanneer gaan jullie ongeveer trouwen? Geniet van de voorbereidingen!

Hier gaat nog alles goed tussen ons. We hebben het zo fijn samen. Vorige week waren we lekker wezen eten, een filmpje gepakt en nog even op terras gezeten. Gisteren even blijven eten voordat zijn zoontje terug kwam. Nu een weekje wachten, want hebben beide de kindjes. Ik geniet nog steeds wanneer ik hem zie, hij is nog steeds erg leuk en kunnen zo goed met elkaar lachen. 

Pavlova schreef op 15-07-2021 om 23:00:

Fijn om hier de bekende namen weer langs te zien komen. Ondanks het feit dat ik van de 'markt' ben, leuk om jullie belevenissen te blijven volgen. Datertje heb jij dat ook, dat wanneer je alle perikelen hier leest, dat je dan zo blij bent dat je niet meer hoeft te daten?

Ik heb het al vaker gezegd, ik vond het date gebeuren heel leuk maar werd er op het laatst ook moe van. Telkens weer opnieuw beginnen, gegohst worden, teleurstellingen enz.

We zijn nu aan het kijken naar trouwlocaties, jurk, bloemen, kapsel, hoeveel gasten enz. Heb altijd heel hard geroepen dat ik niet wilde trouwen maar denk nu dat dat komt omdat ex dat pertinent niet wilde en ik het te pijnlijk vond om te zeggen dat ik dat eigenlijk best leuk zou vinden. En straks dus rond mijn 53e verjaardag gaat het zover zijn. Heel erg spannend en leuk.

Jaaaaahhh absoluut. Zo fijn om iemand te hebben waar je gewoon jezelf kan zijn. Het wordt wel even bikkelen voor ons de komende periode. We hebben onze vakanties contra dus we moeten echt effe buffelen deze weken. 

Wat een spannende en leuke tijd ga jij tegemoet. Trouwen wie had dat gedacht. Houd ons een beetje op de hoogte.

Wat een leuke trouwberichten.  

Ik app nu met een paar mannen via Tinder en heb ook een paar keer afgesproken. Ik vind het vrijblijvende tot nu toe wel fijn eigenlijk. Ik heb zo lang in een relatie vast gezeten, dat dit flierefluiten me wel even bevalt. Als er ergens meer gevoelens bij komen kijken, dan zie ik wel weer verder. 😊

Bij mij als het een match is dan doen ze alsof we al in een relatie zitten terwijl we elkaar nog niet eens in echt gezien hebben? ik vind veel mannen opdringerig 

welwelwel...Viva blijft dus gewoon bestaan... 

Dan maar nog een tabje erbij open. Welke fora blijft het drukst. Wel een beetje mixed feelings trouwens.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.