Relaties Relaties

Relaties

Singles unite, vierde editie 2021 deel 10


Nou Mats, dat is toch echt van ouder rijmpjes, opgestaan plaats vergaan. Idd als ze zijn van "ja ik weet niet, mijn eigen leven op regel maken" is voor mij moeilijk doen om wat eigenlijk. Tja niks houdt je dan tegen om verder te kijken en te daten.  Als hun dan later eventueel wat teleurgesteld kunnen zijn, is een klein risico. Lekker de puber blijven uithangen, is leuk.

Na enkele maanden afwezigheid hier dan ook maar een account aangemaakt. Aan de overkant was dit aanvankelijk lange tijd mijn nick totdat ik gepermaband werd, daarna incarneerde ik geheel zonder pun als Permafrost. Nu eerst maar eens het wel en wee van iedereen bijlezen.

Kritisch zijn mag zeker.

Voor mij heeft woest aantrekkelijke dame een groot gevoel voor empathie, zij is geïnteresseerd in wat mij bezig houdt en wie ik ben, heeft een heel warme persoonlijkheid en is, voor mij, dus woest aantrekkelijk, of fysiek vlak een enorme klik.
Ik vermoed alleen wel dat hier geen stabiele relatie kan ontstaan door waar zij mee handelt.
Uiteraard toon ik interesse naar alle vrouwen, ben oprecht in wie ik ben en waar ik voor sta.

Met de vrouw waar ik afgelopen weekend een date mee had heb ik heel goede en ook diepgaande gesprekken kunnen voeren ( ook voor onze ontmoeting al ).
Zij is iemand die echt wil investeren in een contact, eveneens een warme persoonlijkheid, empathies, toon échte interesse, weet heel goed wat ze wel maar ook niet wil en ziet er goed uit.
Op een of andere manier voelt het goed om iemand te kunnen zijn voor die specifieke vrouw, wat zij nog niet eerder ervaren heeft.
En dat is tevens ook echt wel mijn valkuil, ik weet het.

Vrouw die ik al langer ken is gewoon echt leuk, we kunnen serieus kletsen met elkaar maar net zo hard enorm slap ouwehoeren.
We hadden voorheen enkel contact tijdens verjaardagen maar daar is nu iets in veranderd.
Wij hebben een echte klik en die is ontstaan in een moment waar het nog te vroeg is maar wel heel onverwacht is gekomen.
Het contact is leuk, we voelen ons veilig bij elkaar tijdens de ontmoetingen en met wat we met elkaar delen.
Zij is minder empathies, meer een harde buitenkant maar zachte binnenkant, goudeerlijk en er is een behoorlijke aantrekkingskracht.
Samen kunnen we heel volwassen zijn maar net zo hard ook pubers en dat is heel grappig om te ervaren!
We koesteren met wat we op het moment hebben.
Helaas is de tijd nog niet rijp maar zij is dus wel echt iemand waar ik moeite voor wil doen maar het is allemaal onzeker wat de toekomst brengt hoewel zij wel aangeeft een klik te hebben maar eerst orde op zaken moet stellen voordat ze zich er weer voor open kan stellen.
En niet weet hoe het zich ontwikkelt.

De tijd dat ik op iemand 'wacht' heb ik achter mij gelaten, ik leef in het nu en merk denk ik heel gauw waar ik mij goed bij voel.
Ga ik voor iemand dan ga ik er ook voor maar dat moment is nog een ver van mijn bed show.
Ik ben al even alleen en heb veel energie ( misschien niet altijd op de juiste manier ) gestoken in iemand waar ik heil in zag, misschien is de huidige aandacht ook wel gewoon even prettig.

Julia_

Julia_

21-07-2021 om 23:03 Topicstarter

Ik reageerde meer omdat alle 3 de dames iets nog uit te werken hebben lijkt het en nog niet klaar zijn voor relatie of deze te onderzoeken. Terwijl de klik of de aantrekking er wel is. 

Dus wat maakt het dat jij deze dames treft/aantrekt...en niet iemand niet er vol voor gaat bij een klik. 

Niet dat ik de wijsheid in pacht hebt of overloop in dates. 😳...zero to be correct

Julia_

Julia_

21-07-2021 om 23:05 Topicstarter

Dubbel😊 

FormalLemur62

FormalLemur62

22-07-2021 om 01:22

Mats2.0, ben jij zelf wel echt beschikbaar voor een relatie, of heb je misschien nog iets te verwerken? Vaak trek je dan ook emotioneel onbeschikbare types aan. Misschien vindt je beschikbare types saai op het eerste gezicht?

genieten in het nu, Mats! Uiteindelijk kom je iemand tegen met wie je verder kan bouwen.

ik had vanavond een tinder date (en was al 1,5 jaar seksloos). Hij viel qua uiterlijk een beetje tegen (oude foto’s op tinder) maar wat een leuke persoonlijkheid en lach! Ik ben mijn eigen opgelegde grenzen wat over gegaan en we hebben een hele gezellige avond gehad! Ik ben benieuwd waar dit heen gaat

Julia, ik heb blijkbaar een zwak voor vrouwen die niet bereikbaar of nog niet stabiel zijn.
Vraag me niet waarom want ik vind het zelf behoorlijk irritant namelijk.
Probeer het ook al tijden te achterhalen en heb lange tijd niet gedate om eens bij mezelf te rade te gaan wat het toch veroorzaakt om regelmatig in dergelijke situaties te belanden.

LaCasa, Voor zover ik weet niet.
Wat ik net schreef: heb bewust langere tijd niet gedate om diverse redenen.
Ik wilde tot mezelf komen na mijn laatste ervaring.
Beschikbaar ben ik en beschikbare types zijn juist prettig, naar blijkt komen er dan toch instabiele verhalen naar voren en ik haak niet zomaar af.

Julia_

Julia_

24-07-2021 om 10:29 Topicstarter

@mats 
Ik heb ook een zwak voor niet bereikbare mannen. Het is mij nu een paar keer in mijn leven gebeurd.
 Heel wat jaren geleden was er een waar ik prachtige gesprekken mee kon hebben, we zouden gegeven moment zelfs een reis gaan maken, vluchten zaten vol en ineens hoorde ik ook niets meer. Maar ondanks de prachtige gesprekken communiceerde we eigenlijk ook weer niet goed.  Achteraf gezien was het gewoon vriendschap van zijn kant, alleen hield ik telkens die hoop op meer. 

En misschien wilde ik het ook niet horen hoor en legde ik zijn woorden anders uit. 

FormalLemur62

FormalLemur62

26-07-2021 om 11:55

Trouwens vervelend dat de forum gebruikers nu gesplit zijn. Dit forum is wat fijner, maar aan de andere kant is de aanloop wat groter.

Julia_

Julia_

26-07-2021 om 19:19 Topicstarter

LaCasa schreef op 26-07-2021 om 11:55:

Trouwens vervelend dat de forum gebruikers nu gesplit zijn. Dit forum is wat fijner, maar aan de andere kant is de aanloop wat groter.

Niet altijd. 

Deze is inderdaad fijner.


Mats2.0 schreef op 23-07-2021 om 21:28:

Julia, ik heb blijkbaar een zwak voor vrouwen die niet bereikbaar of nog niet stabiel zijn.
Vraag me niet waarom want ik vind het zelf behoorlijk irritant namelijk.
Probeer het ook al tijden te achterhalen en heb lange tijd niet gedate om eens bij mezelf te rade te gaan wat het toch veroorzaakt om regelmatig in dergelijke situaties te belanden.


LaCasa, Voor zover ik weet niet.
Wat ik net schreef: heb bewust langere tijd niet gedate om diverse redenen.
Ik wilde tot mezelf komen na mijn laatste ervaring.
Beschikbaar ben ik en beschikbare types zijn juist prettig, naar blijkt komen er dan toch instabiele verhalen naar voren en ik haak niet zomaar af.

Ergens moet er toch iets zijn wat je zo aantrekt in instabiele/onbereikbare vrouwen. Zit het 'm in het instabiele of onbereikbare? Kunnen twee losstaande dingen zijn nl. 

Wat is voor jou instabiel? Op een bepaalde leeftijd hebben de meesten nu eenmaal al wat voor de kiezen gehad en dragen dat zo goed en zo kwaad als het kan met zich mee, zonder daar een ander continu mee lastig te vallen.

Voor mij houdt instabiel in: hoge pieken, diepe dalen, enorme wisseling in emotie(regulering), manipulatie. Ik zie daar niks leuks/spannends in, voor een toekomst opbouwen. Dat lekt bij mij dan teveel energie, laat staan dat ik er dan in wil investeren.

Helemaal eens met de omschrijving van instabiel. Zelf ben ik denk ik niet de makkelijkste om een relatie mee te hebben, maar mijn instabiliteit zit niet meer zo in uitersten. 

Ik heb nu met een paar mannen contact via Whatsapp en dat gaat wel leuk eigenlijk. Met eentje al een paar keer afgesproken. Als het goed is, weet hij hoe ik er in sta (geen behoefte aan een vaste relatie). 

Ik ben trouwens Mea ve (plak even aan elkaar vast, maar zo kan google het niet vinden en mijn ex dus ook niet 😉)

Icetea,

Instabiel in de zin zoals je benoemd niet, gelukkig.
Woest aantrekkelijke dame heeft sombere maar ook heel vrolijke en positieve momenten, vermoedelijk teweeg gebracht dat zij ergens wil staan op haar leeftijd maar dat simpelweg niet kan vanwege adhd en dat ze heel veel tijd nodig heeft voor dingen, lastig vind om beslissingen te maken.

Date van laatst was juist heel bereikbaar, open en gaf de indruk te willen investeren.
Ging na de date nadenken wat het in kon houden en is er toen achter gekomen dat haar leven het niet toelaat ondanks zij het heel graag zou willen.
Overigens geen contact meer.

Andere dame die ik al lang ken staat er nu niet voor open, dat zij en ik een duidelijke klik hebben is helder.
Ze geeft aan niet in de toekomst te kunnen kijken maar dat de ingrediënten zeker aanwezig zijn, zij is leuk.

Voor nu een paar daagjes weg geboekt eind deze maand met woest aantrekkelijke dame.
Ik moet gewoon weten hoe het zich houdt als we een paar dagen met elkaar optrekken.

Julia_

Julia_

01-08-2021 om 11:16 Topicstarter

Mats2.0 schreef op 31-07-2021 om 21:39:

Icetea,

Instabiel in de zin zoals je benoemd niet, gelukkig.
Woest aantrekkelijke dame heeft sombere maar ook heel vrolijke en positieve momenten, vermoedelijk teweeg gebracht dat zij ergens wil staan op haar leeftijd maar dat simpelweg niet kan vanwege adhd en dat ze heel veel tijd nodig heeft voor dingen, lastig vind om beslissingen te maken.

Date van laatst was juist heel bereikbaar, open en gaf de indruk te willen investeren.
Ging na de date nadenken wat het in kon houden en is er toen achter gekomen dat haar leven het niet toelaat ondanks zij het heel graag zou willen.
Overigens geen contact meer.

Andere dame die ik al lang ken staat er nu niet voor open, dat zij en ik een duidelijke klik hebben is helder.
Ze geeft aan niet in de toekomst te kunnen kijken maar dat de ingrediënten zeker aanwezig zijn, zij is leuk.

Voor nu een paar daagjes weg geboekt eind deze maand met woest aantrekkelijke dame.
Ik moet gewoon weten hoe het zich houdt als we een paar dagen met elkaar optrekken.

Beste manier om erachter te komen. Langere tijd samen doorbrengen. 

Wel iets anders. Met vriendinnen kan ik leuke en fijne momenten hebben. Vakantie samen is iets anders. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.