Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

PrizeHeron68

PrizeHeron68

23-02-2024 om 12:37

Korte opname of niet? Help

Ik lees steeds mee en wil je laten weten dat ik je dapper vindt. Je beschrijft volgens mij heel goed hoe je je voelt. Het lijkt me erg vervelend om je zo te voelen. Heel goed dat je hulp zoekt. Dat vind ik dapper en sterk  van je. 

Sterkte, en veel succes

PrizeHeron68

PrizeHeron68

26-03-2024 om 10:23

TrefleQ schreef op 26-03-2024 om 06:53:

Ik lees steeds mee en wil je laten weten dat ik je dapper vindt. Je beschrijft volgens mij heel goed hoe je je voelt. Het lijkt me erg vervelend om je zo te voelen. Heel goed dat je hulp zoekt. Dat vind ik dapper en sterk van je.

Sterkte, en veel succes

Heel lief. Dankjewel 

Heel veel succes vanavond/ vannacht en morgen. Nóg even volhouden. Door de zenuwen en onzekerheid heenboksen. Zet ‘m op, jij kunt dit kanjer!

Het zal vast heel onrustig in je hoofd zijn. Maar het is zo dapper van je dat je het toch aangaat! Natuurlijk is het geen wondermiddel, zo’n opname, maar het belangrijkste is misschien wel dat je aan jezelf en je omgeving toegeeft dat het zo niet langer kan. Dat je hulp nodig hebt. 
Dat je partner en zijn of je eigen moeder dan mss niet meteen begrijpen waarom dat nodig is, dat is hun probleem. Dat zij je niet snappen heeft veel meer met willen dan met kunnen te maken vermoed ik. 
Succes morgen! Ik hoop eigenlijk dat er toch iemand is die je wil brengen want het klinkt best eenzaam als je zo in je eentje gaat. Maar; misschien helpt het als je je bedenkt dat de mensen van het forum in gedachten achter je staan. Succes

succes morgen 💪

PrizeHeron68

PrizeHeron68

26-03-2024 om 22:04

dankjewel Euphoria, biebel & Grietje2.. ik ben zo stikzenuwachtig. Haat het dat ik op het moment dat het helemaal fout gaat zo’n stuk duidelijker is. Wat ik voel denk hoe onhoudbaar het is. En nu zit ik alleen met spanning. En helpt zeker. Fijn dat jullie eraan denken 

Succes morgen! Hou vol, je bent er bijna!

PrizeHeron68

PrizeHeron68

27-03-2024 om 01:07

thanks! Morgen 6.30 vertrekken dus wordt kort nachtje. Heb echt de zenuwen. Stom dat het zo werkt. Hopelijk valt het mee 

je vertrekt bijna, de zenuwen gieren door je hele lijf denk ik, maar je kunt dit.

Jij bent het waard twijfel daar niet aan.

ik wil je even heel veel succes wensen! Je kunt dit!

Fijn dat je deze kans op een lichter, vrijer leven pakt!
Ja, het is spannend, maar je doet het toch, je kunt het 🩷

sterkte♥️ ik vind dat je erg dapper bent

Heel veel succes!

PrizeHeron68

PrizeHeron68

27-03-2024 om 07:07

wat lief. Dankjulliewel allemaal. Partner is niet eens zijn bed uitgekomen vanmorgen. Kreeg appje 5min voor vertrek of hij de jongens wakker moest maken.. fijn dat jullie er aan denken en moeite doen

succes en sterkte. Knap dat je doorzet! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.