Psyche en mentaal
PrizeHeron68
23-02-2024 om 12:37
Korte opname of niet? Help
vanuit behandelaar is er een advies om een kortdurende opname te overwegen. Vooral om de druk thuis in combi met therapie doebaar te houden/maken. Drukke thuissituatie met 3 jonge kinderen en ik ben met regelmaat compleet ontregeld. Behandeling valt zwaar. Waardeer mijn psych enorm maar dwang/angst fout te doen (normale leven) komt ook in therapie heel consequent terug. Met als gevolg dat ik nog meer ontregel. Maar ik vind het eng. En confronterend, ik wil niet dat mensen weten hoe slecht ik ga. Maar op mijn slechtste momenten is het heel donker. Maar ik wil stiekem verdwijnen. Ik weet niet waar ik goed aan doe. Ik wil niet zo slecht zijn. Maar m’n hoofd is giga obsessief. Hoe maak je keuze: en 3 weken van huis hoe?? Partner etc vinden t overdreven. Ik weet niet wat ik moet en voel me zo onstabiel dat dit nog enger is. Iemand tips?
TrefleQ
26-03-2024 om 06:53
Ik lees steeds mee en wil je laten weten dat ik je dapper vindt. Je beschrijft volgens mij heel goed hoe je je voelt. Het lijkt me erg vervelend om je zo te voelen. Heel goed dat je hulp zoekt. Dat vind ik dapper en sterk van je.
Sterkte, en veel succes 
PrizeHeron68
26-03-2024 om 10:23
TrefleQ schreef op 26-03-2024 om 06:53:
Ik lees steeds mee en wil je laten weten dat ik je dapper vindt. Je beschrijft volgens mij heel goed hoe je je voelt. Het lijkt me erg vervelend om je zo te voelen. Heel goed dat je hulp zoekt. Dat vind ik dapper en sterk van je.
Sterkte, en veel succes
Heel lief. Dankjewel
Euphoria
26-03-2024 om 19:11
Heel veel succes vanavond/ vannacht en morgen. Nóg even volhouden. Door de zenuwen en onzekerheid heenboksen. Zet ‘m op, jij kunt dit kanjer!
Biebel
26-03-2024 om 20:27
Het zal vast heel onrustig in je hoofd zijn. Maar het is zo dapper van je dat je het toch aangaat! Natuurlijk is het geen wondermiddel, zo’n opname, maar het belangrijkste is misschien wel dat je aan jezelf en je omgeving toegeeft dat het zo niet langer kan. Dat je hulp nodig hebt.
Dat je partner en zijn of je eigen moeder dan mss niet meteen begrijpen waarom dat nodig is, dat is hun probleem. Dat zij je niet snappen heeft veel meer met willen dan met kunnen te maken vermoed ik.
Succes morgen! Ik hoop eigenlijk dat er toch iemand is die je wil brengen want het klinkt best eenzaam als je zo in je eentje gaat. Maar; misschien helpt het als je je bedenkt dat de mensen van het forum in gedachten achter je staan. Succes
PrizeHeron68
26-03-2024 om 22:04
dankjewel Euphoria, biebel & Grietje2.. ik ben zo stikzenuwachtig. Haat het dat ik op het moment dat het helemaal fout gaat zo’n stuk duidelijker is. Wat ik voel denk hoe onhoudbaar het is. En nu zit ik alleen met spanning. En helpt zeker. Fijn dat jullie eraan denken 
PrizeHeron68
27-03-2024 om 01:07
thanks! Morgen 6.30 vertrekken dus wordt kort nachtje. Heb echt de zenuwen. Stom dat het zo werkt. Hopelijk valt het mee
Ysenda
27-03-2024 om 06:05
je vertrekt bijna, de zenuwen gieren door je hele lijf denk ik, maar je kunt dit.
Jij bent het waard twijfel daar niet aan.
TrefleQ
27-03-2024 om 06:26
Fijn dat je deze kans op een lichter, vrijer leven pakt!
Ja, het is spannend, maar je doet het toch, je kunt het 🩷
PrizeHeron68
27-03-2024 om 07:07
wat lief. Dankjulliewel allemaal. Partner is niet eens zijn bed uitgekomen vanmorgen. Kreeg appje 5min voor vertrek of hij de jongens wakker moest maken.. fijn dat jullie er aan denken en moeite doen 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.