Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Het gaat echt even helemaal niet goed met me

Elmie

Elmie

10-10-2025 om 12:26 Topicstarter

Knutselkei schreef op 09-10-2025 om 15:29:

Kijk dat is goed om te horen. Ik groet ook altijd, vanuit de kant om iemand even te "zien". Het is fijn om even gezien te worden.

Zeker!

Elmie

Elmie

10-10-2025 om 12:27 Topicstarter

Elmie

Elmie

12-10-2025 om 10:17 Topicstarter

1,5 week geen paniek gehad. Vanmorgen voor het eerst weer. Voelde me erg onrustig in mijn lijf bij het wakker worden.
Straks even een stukje lopen. 

Elmie schreef op 12-10-2025 om 10:17:

1,5 week geen paniek gehad. Vanmorgen voor het eerst weer. Voelde me erg onrustig in mijn lijf bij het wakker worden.
Straks even een stukje lopen.

Lekker al zo lang geen paniek. Ben je vandaag goed doorgekomen?

Elmie

Elmie

12-10-2025 om 20:21 Topicstarter

Mvtj schreef op 12-10-2025 om 19:21:

[..]

Lekker al zo lang geen paniek. Ben je vandaag goed doorgekomen?

Zeker fijn!

De ochtend verliep moeizaam maar de middag ging beter. Zelfs nog in een restaurant kunnen zitten tot de koek opeens op was 🫣 Maar dat is niet gek.

Gisteren was een drukke dag. Ik heb een elektrische fiets uitgezocht. Wel heel fijn 😀 Dus misschien wel daardoor overprikkeld vandaag.

Elmie

Elmie

14-10-2025 om 09:53 Topicstarter

Drie dagen op rij dat ik niet goed start. Slecht alleen kunnen zijn en paniek. In de middag gaat het dan beter. Ik hoop vandaag ook.
Zie er ook tegenop dat man vrijdagavond en zaterdag weg is. Maar gun het hem ook.

Kun jij nog hulp inschakelen op de vrijdag en zaterdag? Of dat er iemand een uur/paar uur bij jou komt of dat zoon uit te spelen gaat?

Elmie

Elmie

15-10-2025 om 11:34 Topicstarter

Mvtj schreef op 14-10-2025 om 21:26:

Kun jij nog hulp inschakelen op de vrijdag en zaterdag? Of dat er iemand een uur/paar uur bij jou komt of dat zoon uit te spelen gaat?

Ik heb wel een vriendin achter de hand die kan bijspringen mocht dat nodig zijn.

Vandaag voel ik me gelukkig een stuk beter. Net lekker naar de kapper geweest. Lekker gekletst en mijn haar zit weer mooi 😀

Hopelijk zit je haar vandaag nog mooi en kun je een fijne dag tegemoet. Wandelingetje, even groeten, genieten van de kleuren?

Elmie

Elmie

18-10-2025 om 15:43 Topicstarter

Knutselkei schreef op 18-10-2025 om 07:55:

Hopelijk zit je haar vandaag nog mooi en kun je een fijne dag tegemoet. Wandelingetje, even groeten, genieten van de kleuren?

Toen ik dit las, was ik het net van plan 💡Lekker van genoten. En vanmiddag met mijn moeder ook nog van het zonnetje 🌞

Een fijne dag tot nu toe 😀

WAt fijn!! Je zag er tegen op maar goed gedaan!  Die heb je toch maar weer gehad! 

Elmie

Elmie

19-10-2025 om 09:58 Topicstarter

Vandaag voor het eerst op bezoek bij (schoon) familie sinds ik ziek ben. Ben benieuwd, vind het spannend maar ook fijn.

Elmie

Elmie

19-10-2025 om 09:59 Topicstarter

Vandaag voor het eerst op bezoek bij (schoon) familie sinds ik ziek ben. Ben benieuwd, vind het spannend maar ook fijn.

Ik hoop dat het een fijn bezoek wordt. 
Je bent echt goed bezig Elmie 

Mvtj schreef op 19-10-2025 om 10:04:

Ik hoop dat het een fijn bezoek wordt.
Je bent echt goed bezig Elmie

Hier sluit ik mij bij aan .

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.