Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Het gaat echt even helemaal niet goed met me

Elmie

Elmie

28-09-2025 om 18:11 Topicstarter

Vanmiddag 2 uur op een druk terras gezeten en genoten van een hapje en een drankje. Zo blij dat ik dit weer kon 😀

Heerlijk!! Fijn!

Elmie

Elmie

28-09-2025 om 20:35 Topicstarter

Elmie

Elmie

01-10-2025 om 13:33 Topicstarter

Vandaag helaas een slechte dag. Paniekerig en onrustig in mijn lijf. Probeer mezelf met puzzelen een beetje af te leiden. 
Morgen weer alleen. Vind ik altijd lastig als ik me voel zoals nu.
Dus stapje terug na een opwaartse spiraal.

Elmie schreef op 01-10-2025 om 13:33:

Vandaag helaas een slechte dag. Paniekerig en onrustig in mijn lijf. Probeer mezelf met puzzelen een beetje af te leiden.
Morgen weer alleen. Vind ik altijd lastig als ik me voel zoals nu.
Dus stapje terug na een opwaartse spiraal.

Het zal vaak met twee stappen vooruit en één stap terug gaan. Ik heb geleerd dat het heel erg helpt om niet weer in de paniek te schieten om de paniek. Babysteps...

Elmie

Elmie

01-10-2025 om 21:39 Topicstarter

Mvtj schreef op 01-10-2025 om 18:32:

[..]

Het zal vaak met twee stappen vooruit en één stap terug gaan. Ik heb geleerd dat het heel erg helpt om niet weer in de paniek te schieten om de paniek. Babysteps...

Klopt, dat weet ik en herken ik 😎 En oppassen dat dat niet gebeurt inderdaad.

Vandaag kwam het vooral door emoties heb ik gemerkt. Toen ik even gehuild en gepraat had, werd ik rustig en verdween de paniek naar de achtergrond.

Elmie

Elmie

02-10-2025 om 18:00 Topicstarter

Ik heb een prima dag gehad 💪 Had ik gisteren niet gedacht 💡

Lekker

fijn 

Elmie

Elmie

08-10-2025 om 09:21 Topicstarter

Gisteren had ik een vriendin op bezoek die ik 4 maanden niet gezien had. Was heel fijn!
Ik heb een goede week achter de rug zonder paniek 💪
Vanmorgen was het even stressig omdat zoon over de rooie was en ik hem bijna niet naar school kreeg.
Nu zo even een boodschapje doen.
Man is vandaag op kantoor en ik voel me iets minder dus laat de dag maar op me af komen.

Elmie

Elmie

09-10-2025 om 10:25 Topicstarter

Gisteren een goede dag gehad. Fijn!
Nu richting paniek in mijn gevoel. Werd al zo wakker. Na het douchen wel iets beter. Zit te twijfelen om iets in te nemen. Zo even brood halen. Op dit soort momenten zou ik iemand om heen moeten hebben voor afleiding.
De laatste nachten zijn ook onrustig en dat neem ik dan mee de dag in. Maar nemen zoals het komt 💪

Zonnetje schijnt, groet de mensen die je tegenkomt. Dat leidt ook af. 

Elmie

Elmie

09-10-2025 om 15:09 Topicstarter

Knutselkei schreef op 09-10-2025 om 11:13:

Zonnetje schijnt, groet de mensen die je tegenkomt. Dat leidt ook af.

Ja dat doe ik altijd. Fijn om zo even contact te maken 😊

Sinds vorige week woensdag geen paniek meer gehad. Een mijlpaal 😃

Straks naar de fysio.

Kijk dat is goed om te horen. Ik groet ook altijd,  vanuit de kant om iemand even te "zien". Het is fijn om even gezien te worden.

Elmie schreef op 09-10-2025 om 15:09:

[..]

Sinds vorige week woensdag geen paniek meer gehad. Een mijlpaal 😃

🎉 top

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.