Psyche en mentaal Psyche en mentaal

Psyche en mentaal

Het gaat echt even helemaal niet goed met me

Ik lees je Elmie

Elmie

Elmie

20-06-2025 om 13:04 Topicstarter

Roos57 schreef op 20-06-2025 om 13:00:

Ik lees je Elmie

♥️

Elmie

Elmie

20-06-2025 om 13:07 Topicstarter

masatu schreef op 20-06-2025 om 12:57:

Sterkte vandaag! Heb je al een oplossing voor vanavond?

Nou ja, een tussenoplossing. Zoon gaat veel zelf doen, hij kwam hier zelf mee. Begrijpt ten dele wel wat er speelt. En man komt eerder naar huis. 

Moet alleen nog een weg zien te vinden met de geluidprikkels. Drukke filmpjes trek ik nu niet. Brengt me op een idee om een koptelefoon te regelen. Kan hij toch bij me zijn maar heb ik geen last van het geluid. Is voor vanavond geen optie maar in de toekomst helpend.

Elmie

Elmie

20-06-2025 om 16:49 Topicstarter

En dank je voor het sterkte wensen!

Voor me nu even heel moe en onrustig in mijn lijf en kan weinig geluid verdragen. Zie daarom wel een beetje tegen vanavond op.

Elmie

Elmie

20-06-2025 om 18:51 Topicstarter

Ik ben nu een uurtje alleen met zoon en het gaat niet onaardig. Na het avond eten, hij even voor de tv en ik in de tuin lezen. Straks even een spelletje doen.

Goedzo! Veel plezier met het spelletje zometeen. 
Hou vol 👍️ 

Natuurlijk kan jij dat . Je bent je moeder talenten niet kwijt . 😀

Op youtube staan echt veel fijne ontspannende yogafilmpjes, zelf vind ik ik als ik gestressed ben in het nederlands Everything is Ohm een fijn kanaal en iets aktiever Yoga met Milou. Geen idee of je het herkent, maar bij stress gaat mijn vertaalcomputertje uit. 

Elmie

Elmie

20-06-2025 om 19:59 Topicstarter

Jullie reacties laten me glimlachen 🙂. Fijn!

Dank je citroen voor de tips. Ik houd wel van de meditaties van meara luz.

Elmie

Elmie

20-06-2025 om 21:53 Topicstarter

Zo man is weer thuis. Misschien "stom" om te zeggen maar ik ben wel een beetje trots hoe de avond verlopen is ☺️
Het naar bed brengen ging ook goed. Hij is toch een stukje meegaander nu hij weet hoe met mij gaat. Hij helpt me zelfs als hij er is door een paniekaanval heen, was overigens niet nodig vanavond.

Nou bedankt voor jullie support voor deze avond en tot nu toe ❤️

Helemaal niet stom om te zeggen hoor: je hebt het goed gedaan en daar mag je in jouw situatie/gevoel ook trots op zijn! En als het even niet goed gaat, mag dat trouwens ook!
Eén stap tegelijk hoor, en nu even met een goed gevoel het weekend in 🌸  

Elmie

Elmie

21-06-2025 om 09:38 Topicstarter

Loulou39 schreef op 20-06-2025 om 22:24:

Helemaal niet stom om te zeggen hoor: je hebt het goed gedaan en daar mag je in jouw situatie/gevoel ook trots op zijn! En als het even niet goed gaat, mag dat trouwens ook!
Eén stap tegelijk hoor, en nu even met een goed gevoel het weekend in 🌸

Lief en waar wat je zegt!

Zeker met een goed gevoel het weekend in. Ik heb sinds tijden weer eens goed geslapen en heb net fatsoenlijk kunnen eten (lukt de laatste tijd niet). Voel me hierdoor gelijk een stukje blijer.

Stap voor stap verder vandaag 😎

Elmie

Elmie

21-06-2025 om 11:02 Topicstarter

Mijn zoon gaat woensdag op kamp en daar moet natuurlijk op voorbereid worden. Het was even onzeker of man dit nu op zich neemt en dan krijg ik gelijk weer paniek. Om dit soort (kleine) dingen dus al terwijl de paniek daarvoor dan ver weg lijkt. Man vindt dat ik moet doen wat ik kan maar dat het sowieso goed komt. Ik ben meer gebaat bij zwart wit op dit moment. Dat is me met dat soort dingen even helemaal niet bezig hoe te houden. Dus dat ga ik hem maar zeggen, dat ik dat even nodig heb. 

Sorry, weer een lang verhaal maar nog steeds heel fijn om het hier kwijt te kunnen. 

Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is het al eerder gezegd. 
Wellicht vind je herkenning en informatie op deze Facebook groep :
https://www.facebook.com/groups/566228524087592/?ref=share

Bio-identieke hormonen bij overgang / menopauze

Elmie

Elmie

21-06-2025 om 11:44 Topicstarter

Marie111 schreef op 21-06-2025 om 11:19:

Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is het al eerder gezegd.
Wellicht vind je herkenning en informatie op deze Facebook groep :
https://www.facebook.com/groups/566228524087592/?ref=share

Bio-identieke hormonen bij overgang / menopauze

Ik ken de groep niet. Bedankt voor de tip!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.