Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Keetie schreef op 19-10-2021 om 10:19:

Laten we het dan weghalen ipv iets toevoegen. Ik vind het wel naar van jou beertjelief dat je zo lelijk tegen RB doet en het verleden erbij haalt. Voegt namelijk helemaal niks toe

Nou ik vind woorden als woke idioterie als het gaat om iemands gender ook niet heel erg vriendelijk. En ik kan me goed voorstellen dat het voor iemand die niet in het man/vrouw hokje past ontzettend kwetsend is om zo te worden weggezet. Dus ik snap dat vriendelijk blijven dan misschien wat lastig is.

OrganicDeer76

OrganicDeer76

19-10-2021 om 10:23

Lollypopje schreef op 19-10-2021 om 10:22:

[..]

Nou ik vind woorden als woke idioterie als het gaat om iemands gender ook niet heel erg vriendelijk. En ik kan me goed voorstellen dat het voor iemand die niet in het man/vrouw hokje past ontzettend kwetsend is om zo te worden weggezet. Dus ik snap dat vriendelijk blijven dan misschien wat lastig is.

Ah dus dan wordt het oké gevonden zo te reageren. Lekker volwassen discussie is het dan. En ik had het niet tegen jou he

letterlijk

letterlijk

Moderator

19-10-2021 om 10:25

De standpunten zijn duidelijk. Ik ga het voorleggen aan het forumbeheer. 

Keetie schreef op 19-10-2021 om 10:23:

[..]

Ah dus dan wordt het oké gevonden zo te reageren. Lekker volwassen discussie is het dan. En ik had het niet tegen jou he

Dan had je ook wat tegen RB moeten zeggen en niet enkel tegen de persoon die door haar gekwetst wordt.

Maargoed ik stap nu uit de discussie en hoop dat er iets mee wordt gedaan. Of het nu helemaal weg halen van de functie is of wat opties toevoegen.

letterlijk schreef op 19-10-2021 om 10:25:

De standpunten zijn duidelijk. Ik ga het voorleggen aan het forumbeheer.

Heel erg bedankt

Keetie schreef op 19-10-2021 om 10:19:

Laten we het dan weghalen ipv iets toevoegen. Ik vind het wel naar van jou beertjelief dat je zo lelijk tegen RB doet en het verleden erbij haalt. Voegt namelijk helemaal niks toe

Ik had het niet tegen jou hè

Maar dit raakt me enorm ja! 
En ik reageer niet vaak uit emotie

Ik heb therapie gehad, 2x zelfs op geheel vrijwillige basis
Puur omdat ik dacht dat er psychisch iets mis met me was
Ik heb inderdaad autisme, maar waar ik die 2x hulp voor vroeg ging over mij als mens in het geheel
Ik ben anders, ik voel me anders, ik voel me geen vrouw en ik hoor en lees dat het raar is
Ben ik ziek is er psychisch iets goed mis met me? 
Gelukkig was dat niet het geval
Maar die periode en zo opgesloten zitten is ‘n ware hel 

En om daar nog steeds mee geconfronteerd te worden doet me zo ontzettend veel! 
Want waarom noemt ze me psychisch ziek? En niet alleen mij? Waarom moet dat benoemd worden als ze er verder “geen last van heeft?” 

En dan zet ik helaas een stapje omlaag, dat geef ik toe

Knip, ongepast 

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

19-10-2021 om 10:49

Dapper dat je hier je verhaal doet Beertjelief, het lijkt me zwaar om op te moeten boksen tegen zoveel weerstand, uitsluiting en onbegrip in de samenleving. 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

19-10-2021 om 10:51

Lollypopje schreef op 19-10-2021 om 10:25:

[..]

Dan had je ook wat tegen RB moeten zeggen en niet enkel tegen de persoon die door haar gekwetst wordt.

Maargoed ik stap nu uit de discussie en hoop dat er iets mee wordt gedaan. Of het nu helemaal weg halen van de functie is of wat opties toevoegen.

Het ging mij om het verleden erbij halen met het andere forum

Waarschuwing: Nu graag weer on-topic! Dergelijke discussies kunnen -mits respectvol- elders worden gevoerd. 

Ik heb het eerder gevraagd (pagina of 50-60 terug maar toen kreeg ik geen antwoord), maar kan er een dark mode komen? 
Mijn telefoon staat ingesteld om overal waar mogelijk standaard de dark mode te pakken, zoveel rustiger aan de ogen ipv al dat wit. Vooral als je 's avonds nog even wat leest. 

Lollypopje schreef op 18-10-2021 om 22:05:

bij je profiel kun je je gender aangeven. Echter zijn de enige keuses man, vrouw en zeg ik liever niet. Zouden de opties non-binair en/of anders toegevoegd kunnen worden voor de mensen die dit graag zouden willen invullen, maar dit nu niet kunnen?

De optie Anders is vanaf heden toegevoegd! Dank voor de suggestie

Drakenvlieg schreef op 19-10-2021 om 16:35:

Ik heb het eerder gevraagd (pagina of 50-60 terug maar toen kreeg ik geen antwoord), maar kan er een dark mode komen?
Mijn telefoon staat ingesteld om overal waar mogelijk standaard de dark mode te pakken, zoveel rustiger aan de ogen ipv al dat wit. Vooral als je 's avonds nog even wat leest.

Ah sorry, ja, dit staat ook op mijn eigen wishlist heb hem toegevoegd aan het lijstje, is helaas niet 1-2-3 te fixen omdat ik in feite de hele stijl moet herzien.

Maar we willen toch niet "anders" genoemd worden. Zo horen we er toch nooit bij!

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

19-10-2021 om 19:49

Resetta schreef op 19-10-2021 om 19:48:

Maar we willen toch niet "anders" genoemd worden. Zo horen we er toch nooit bij!

Inderdaad juist 'anders' vind ik nogal een rare benaming/keuze. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.