Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

19-10-2021 om 19:52

Anders?? Dus je bent of man, of vrouw, of “anders”? Hoe negatief en discriminerend verwoord. Je bent niet anders, je bent gewoon (jezelf), net als iedereen.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

19-10-2021 om 20:04

Waarom ipv anders geen optie om zelf je voorkeur aan te kunnen geven? Of is dat moeilijker te realiseren dan alleen een optie te kunnen kiezen?

De optie is letterlijk "Anders dan bovenstaand", en is deels gebaseerd op de website https://iedereenisanders.nl/

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

19-10-2021 om 20:06

Yolo schreef op 19-10-2021 om 20:04:

Waarom ipv anders geen optie om zelf je voorkeur aan te kunnen geven? Of is dat moeilijker te realiseren dan alleen een optie te kunnen kiezen?

Als dat zo zou zijn, laat het dan geheel weg. Wat je bent/voelt/wil moet niet uitmaken voor wat je post toch?

Trans,pan, non-binair, inter, queer, genderfluide, je krijgt al gauw een flinke lijst als je alle varianten wil benoemen en dan nog zullen er mensen zijn die zich buitengesloten voelen omdat ze zich in geen van de genoemde labels herkennen.
De uitleg van Alex lijkt me een redelijke oplossing. 

'Anders' is toch de lading dekkend als je zowel geen man als geen vrouw wil aanvinken? Idd wordt de lijst dan wel errug lang als je alle varianten die men anno nu heeft verzonnen of nog gaat verzinnen moet benoemen. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

19-10-2021 om 22:07

Maak er "XX" en "XY" van... meer mogelijkheden zijn er niet. Dan ben je er ook.

Daddy_gijs schreef op 19-10-2021 om 22:07:

Maak er "XX" en "XY" van... meer mogelijkheden zijn er niet. Dan ben je er ook.

Jawel hoor: XXY; XYY; in sommige cellen XY, in andere cellen XX. En dan ook nog XY met vrouwelijke uitwendige geslachtsorganen en XX met ogenschijnlijk mannelijke geslachtsorganen. De groep waarbij het niet simpel XX of XY is, wordt bij elkaar op ongeveer 0.5 procent geschat; 1 op de 200 mensen. 

AlexOudersnl schreef op 19-10-2021 om 19:06:

[..]

Ah sorry, ja, dit staat ook op mijn eigen wishlist heb hem toegevoegd aan het lijstje, is helaas niet 1-2-3 te fixen omdat ik in feite de hele stijl moet herzien.

Bedankt voor je antwoord!

Ik wacht geduldig af. Voor ooit 

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

20-10-2021 om 19:01

Voor iedereen die deze update hebben gemist mbt blokkeren rubrieken:

Als je rechtsboven naar je profiel gaat en ‘profiel bewerken’ aanklikt en daarna ‘negeerlijst’, kun je ook rubrieken uitschakelen. 😉





LawfulLark45

LawfulLark45

20-10-2021 om 19:34

Daddy_gijs schreef op 19-10-2021 om 22:07:

Maak er "XX" en "XY" van... meer mogelijkheden zijn er niet. Dan ben je er ook.

Jij hebt ook het buskruit niet uitgevonden he?

Heel iets anders. Ik kreeg een amber alert op mijn telefoon. Zou het geen goed idee zijn om die ook hier te laten zien? Heb je alleen 'last' van als er een actieve alert is en dat is 1-2x per jaar

Joszy schreef op 28-10-2021 om 16:38:

Heel iets anders. Ik kreeg een amber alert op mijn telefoon. Zou het geen goed idee zijn om die ook hier te laten zien? Heb je alleen 'last' van als er een actieve alert is en dat is 1-2x per jaar

Waarom zou je daar mensen ongewenst mee lastig willen vallen? Ik heb dat niet voor niks niet geactiveerd. 

Keetie schreef op 19-10-2021 om 10:19:

Laten we het dan weghalen ipv iets toevoegen. Ik vind het wel naar van jou beertjelief dat je zo lelijk tegen RB doet en het verleden erbij haalt. Voegt namelijk helemaal niks toe

Precies!

redbulletje schreef op 28-10-2021 om 20:01:

[..]

Waarom zou je daar mensen ongewenst mee lastig willen vallen? Ik heb dat niet voor niks niet geactiveerd.

Als je het niet wil lezen dan Lees het toch niet? Dat geldt voor alle postings van iedereen.

Gr Angela

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.