Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

01-09-2021 om 22:36

Hen74 schreef op 01-09-2021 om 22:30:

[..]

Ik heb hetzelfde. Maar misschien kan refreshen van de pagina helpen. Zelf nog niet geprobeerd.

Lukt niet zie ik net.

Ik weet niet of ik jullie helemaal snap maar je kunt rechtsklikken op de quote en dan openen in een nieuw tabblad.

Lollypopje schreef op 01-09-2021 om 21:56:

[..]

Ahhh okee. Ik hou het gewoon bij en begin standaard bij de onderste ongelezen. Haalt bij mij daardoor nooit de tweede pagina.

En ik persoonlijk vind het fijn te kunnen zien waar recente reacties zijn.

Zo doe ik het ook ja, dat gaat prima.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-09-2021 om 07:27

U2fan schreef op 01-09-2021 om 22:02:

[..]

Mag ik je vragen waarom? Als je nl een bericht quote om op te reageren, dan kom je na bericht plaatsen op het eind vh topic. Klik je dan weer op de datum vd quote, ga je automatisch terug naar waar je was gebleven. Of is dit niet de reden waarom je een quote in een nieuw tabblad wilde openen?

Omdat ik dan nog niet op de laatste pagina ben. Ik open de quote dan in een nieuw tabblad en als later blijkt dat er al door velen gereageerd is en alles wel gezegd is dan klik ik het weg. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-09-2021 om 07:33

Moxxie schreef op 01-09-2021 om 22:33:

[..]

Maar dat gaat heel makkelijk. Als je je vinger op de datum van de post die je wilt quoten legt (even vasthouden, geen klik, op de computer waarschijnlijk rechter muisklik), kan je kiezen voor openen op nieuw tabblad. Dan ga je gelijk naar die post en hoef je alleen de aanhalingstekens nog aan te klikken.

Dat zie ik nu ook. Had op de " geklikt met rechts maar dat werkt dus niet. Alleen heb ik dan wel weer de hele pagina boven de quote staan. Ik bedoelde eigenlijk wat Viva heeft, alleen de quote in het reactieveld zonder pagina erboven. 


AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

02-09-2021 om 11:26

Vf_Watervrouw schreef op 20-07-2021 om 12:33:

Ooit op een forum gezeten (phpp? denk ik) waar je zelf in instellingen tussen twee kleurstijlen kon kiezen. Weet niet of dat technisch ingewikkeld is.

Dat is technisch best simpel. Je heb dan meerdere thema's op de server staan. Volgens mij zijn er zelfs 'modifications' voor gemaakt, maar het is al héél lang geleden dat ik een phpBB forum had, dus hang me er niet aan op. 

Tickel schreef op 01-09-2021 om 21:19:

[..]

Als ik ze gelezen heb of gereageerd dan is de rode tekst weg. Maar ze zakken dan niet naar onder de topics waar nog wel rode reacties staan. Heb ik 2 pagina's met gereageerde topics, dan moet ik ze allemaal nalopen om te zien of er gereageerd is.

Alleen topics waar ik net op gereageerd heb gaan naar bovenaan de lijst. Ik vind dat niet logisch.

Screenshot-20210901-212030.png

Die zonder rood heb ik dus kort geleden gelezen en gereageerd. Die zouden, m.i., naar beneden moeten zakken, tot er weer een nieuwe reactie is waardoor ze naar boven komen.

Maar dan heb je Wat mist er nog bijgelezen en De kinderen van mijn vriend nog niet. Terwijl bij de eerste een recentere reactie is. Als je pagina 2 van je gereageerde topics hebt bijgelezen, komen ze vanzelf weer bovenaan als er gereageerd is. Ik vind het eigenlijk wel logisch dat ze in volgorde van geplaatste reacties staan. Bij mijn pagina 2 zijn al zolang geen reacties geweest dat er ook niks bij te lezen valt

idee: naast het nummer van de laatste pagina het woord 'next' zetten zodat ik met mijn dikke vingers op m'n telefoonschermpje makkelijk naar volgende pagina kan 😁

Gr Angela

Angela1967 schreef op 03-09-2021 om 17:05:

idee: naast het nummer van de laatste pagina het woord 'next' zetten zodat ik met mijn dikke vingers op m'n telefoonschermpje makkelijk naar volgende pagina kan 😁

Gr Angela

Dit vind ik wel n goeie, ik druk nog vaak mis, of op t verkeerde nummer.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

03-09-2021 om 17:14

Angela1967 schreef op 03-09-2021 om 17:05:

idee: naast het nummer van de laatste pagina het woord 'next' zetten zodat ik met mijn dikke vingers op m'n telefoonschermpje makkelijk naar volgende pagina kan 😁

Gr Angela

Je kunt toch ook op de “>>” klikken?

letterlijk

letterlijk

Moderator

03-09-2021 om 17:21

U2fan schreef op 03-09-2021 om 17:14:

[..]

Je kunt toch ook op de “>>” klikken?

Daar hebben mijn worstenvingertjes het ook moeilijk mee 😄. En mijn ogen ook, ben nog in de ontkennende fase, wil nog geen leesgedeelte in mijn bril 😬

kheb dat dus met mn nagels...

Ja ja, moet ik maar geen nagels laten zetten, maar toch.. aangezien ik niet de enigste ben die problemen heeft met mis klikken.

letterlijk schreef op 03-09-2021 om 17:21:

[..]

Daar hebben mijn worstenvingertjes het ook moeilijk mee 😄. En mijn ogen ook, ben nog in de ontkennende fase, wil nog geen leesgedeelte in mijn bril 😬

Haha doe nou maar voordat je ogen sneller achteruit gaan en je een jampotleesbril nodig hebt.

Sophia_!

Sophia_!

03-09-2021 om 17:27

letterlijk schreef op 03-09-2021 om 17:21:

[..]

Daar hebben mijn worstenvingertjes het ook moeilijk mee 😄. En mijn ogen ook, ben nog in de ontkennende fase, wil nog geen leesgedeelte in mijn bril 😬

Zelfs met net nieuwe leesbril zie ik die pijltjes niet 🙉🤣

letterlijk

letterlijk

Moderator

03-09-2021 om 17:30

Rachel. schreef op 03-09-2021 om 17:25:

[..]

Haha doe nou maar voordat je ogen sneller achteruit gaan en je een jampotleesbril nodig hebt.

Ik heb al -7 🤓

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.