Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

03-09-2021 om 17:35

letterlijk schreef op 03-09-2021 om 17:21:

[..]

Daar hebben mijn worstenvingertjes het ook moeilijk mee 😄. En mijn ogen ook, ben nog in de ontkennende fase, wil nog geen leesgedeelte in mijn bril 😬

Haha, 1 voordeel, klik gewoon met je worstenvingertje naast het cijfer vd laatste pagina, altijd goed! 🤪

letterlijk

letterlijk

Moderator

03-09-2021 om 17:44

U2fan schreef op 03-09-2021 om 17:35:

[..]

Haha, 1 voordeel, klik gewoon met je worstenvingertje naast het cijfer vd laatste pagina, altijd goed! 🤪

Hebben ze daar geen hulphonden voor ofzo? Ik ga me er eens in verdiepen 

letterlijk schreef op 03-09-2021 om 17:30:

[..]

Ik heb al -7 🤓

Oh joh, maar wel knap dat je dan gewoon nog kan lezen, maar lijkt me wel erg lastig lezen. En vermoeiend voor je ogen ook lijkt me.

die pijltjes zijn nog kleiner dan de nummers🤣

letterlijk schreef op 03-09-2021 om 17:44:

[..]

Hebben ze daar geen hulphonden voor ofzo? Ik ga me er eens in verdiepen

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

03-09-2021 om 17:52

Rachel. schreef op 03-09-2021 om 17:48:

die pijltjes zijn nog kleiner dan de nummers🤣

Klopt, maar kan niet missen als je naast het laatste cijfer klikt 😅

letterlijk

letterlijk

Moderator

03-09-2021 om 17:58

U2fan schreef op 03-09-2021 om 17:52:

[..]

Klopt, maar kan niet missen als je naast het laatste cijfer klikt 😅

Daar zit nog een centimeter of 3 oneindige leegte, vergis je niet 😆

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

03-09-2021 om 18:15

letterlijk schreef op 03-09-2021 om 17:58:

[..]

Daar zit nog een centimeter of 3 oneindige leegte, vergis je niet 😆

Toch tijd voor een leesgedeelte in je bril 😂😂

U2fan schreef op 01-09-2021 om 22:02:

[..]

Mag ik je vragen waarom? Als je nl een bericht quote om op te reageren, dan kom je na bericht plaatsen op het eind vh topic. Klik je dan weer op de datum vd quote, ga je automatisch terug naar waar je was gebleven. Of is dit niet de reden waarom je een quote in een nieuw tabblad wilde openen?

Je stelt de vraag niet aan mij, maar ik zou dat ook fijn vinden omdat je dan ook kan quoten vanaf meerdere pagina’s én omdat je dan ook in het topic verder kunt lezen (en of je bericht dus inmiddels al mosterd is).

Ik zie dat dit iets is waaraan wordt gewerkt: Bij een lange OP, de OP uitklapbaar maken.
Is het eventueel ook mogelijk om dat bij die ellenlange quotes te doen?
Want er zijn nog best veel mensen die het eens zijn met een lang verhaal en een like niet als voldoende ervaren.
Wel fijn dat er ook veel mensen zijn die een groot deel zelf al wegknippen

Heidi-Forumbeheer schreef op 02-09-2021 om 00:18:

Ik weet niet of ik jullie helemaal snap maar je kunt rechtsklikken op de quote en dan openen in een nieuw tabblad.

Verhip! Ik ga het even proberen. Mobiel werkt dat ook (langer drukken op “)

Update: bij mij (mobiel) opent hij dan gewoon het hele forum opnieuw in een nieuw tabblad, zonder de quote. Dus mobiel werkt die truc niet. 

U2fan schreef op 03-09-2021 om 17:14:

[..]

Je kunt toch ook op de “>>” klikken?

K zal je zeggen: ik denk bij >> dat ik naar de laatste pagina wordt geleid. Dat betekent het in de meeste gevallen. Als het 1 pagina verder moet betekenen dan moet het er eentje zijn > .

Maar zoals iemand terecht opmerkt: die >> zijn net zo te klein als het cijfer 😆


Jullie moeten gewoon een ouderwets toetsenbord aan je mobiel hangen. Zijn er gelijk 113 problemen opgelost.

En er een 24" monitor  aan hangen.

En als je dan buiten op straat wil forummen zet je het op de rollator van je moeder.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.