Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

20-07-2021 om 12:00

appeltje_ schreef op 20-07-2021 om 11:58:

[..]

Zeker handig om daar rekening mee te houden als je een forum opzet.

Ik heb liever dat het goed werkt of dat er nog gewerkt wordt aan technische zaken.  Voor mij heeft het geen prioriteit. 

Idris schreef op 20-07-2021 om 12:00:

[..]

Ik heb liever dat het goed werkt of dat er nog gewerkt wordt aan technische zaken. Voor mij heeft het geen prioriteit.

Voor mij is het gehele plaatje belangrijk, je kunt een forum opzetten wat op technisch vlak pico bello in elkaar zit maar ook visueel moet het aantrekken/de juiste stemming oproepen wat maakt dat mensen actief willen deelnemen.. 

appeltje_ schreef op 20-07-2021 om 11:58:

[..]

Toch heeft kleur invloed op ons humeur en emoties, bij de ene kleur legt je brein associaties waar je een blij opgewekt gevoel van krijgt waar je bij een andere kleur juist inkakt omdat het te donker/somber is..

Zeker handig om daar rekening mee te houden als je een forum opzet.

Precies!

En als je zoals ik forumhopt dan moet ik me telkens weer realiseren of ik nu op viva of viafora zit door die roze knoppen. 

redbulletje schreef op 20-07-2021 om 12:11:

[..]

Precies!

En als je zoals ik forumhopt dan moet ik me telkens weer realiseren of ik nu op viva of viafora zit door die roze knoppen.

Daar heb ik totaal geen last van. Via heeft echt een veel strakkere uitstraling.

Persoonlijk vind ik Sage ook echt niet vrolijker dan grijs. Ik vind het een vrij sombere groentint, al is het licht. Maar als anderen er blij van worden, mij boeit het niet, zolang het maar een beetje neutraal is.

Ooit op een forum gezeten (phpp? denk ik) waar je zelf in instellingen tussen twee kleurstijlen kon kiezen. Weet niet of dat technisch ingewikkeld is.

Laatste Viva ligt morgen in de winkel zegt men, dus ik gok dat áls het forum langdurig blijft bestaan naam en huisstijl wel gaat wijzigen.  Of gewoon bij de ene je adblock aan en bij de andere niet, dan is het verschil vast ook wel duidelijk zichtbaar

De mogelijkheid om het formaat van een afbeelding in je post aan te passen en dus kleiner te kunnen maken zou fijn zijn.

Auran schreef op 20-07-2021 om 13:56:

De mogelijkheid om het formaat van een afbeelding in je post aan te passen en dus kleiner te kunnen maken zou fijn zijn.

Via https://postimages.org/ (en vast ook andere uploadopties) kun je daar zelf wat mee experimenteren.

Bij quoten een afbeelding als link in de quote ipv (grote) afbeelding zou (soms) handig zijn

Al vaak genoemd in dit topic, maar staat nog niet OP om aangepast te worden: er staan te weinig reacties op een pagina.
Graag naar 25-30 reacties per pagina brengen.

Metallover schreef op 20-07-2021 om 17:42:

Al vaak genoemd in dit topic, maar staat nog niet OP om aangepast te worden: er staan te weinig reacties op een pagina.
Graag naar 25-30 reacties per pagina brengen.

Neeeee! Inderdaad al vaker genoemd, maar ik vind 10 juist fijn 

Ik heb liever zoveel mogelijk onder elkaar. Misschien dat het individueel instelbaar kan worden? 10, 25 en 50 bijv. 

Wij van Viva zijn wel goed in wensen verzinnen hè?

SugaryPanther19

SugaryPanther19

20-07-2021 om 19:40

Moxxie schreef op 20-07-2021 om 19:00:

Wij van Viva zijn wel goed in wensen verzinnen hè?

De gemiddelde webbouwer vraagt 80 euro per uur ex BTW, dus ik zat van het weekend al een rekensommetje te maken wat de kostprijs is van alle wensen

Ik kan niet de grootte van de letters in mijn antwoord veranderen.

Behalve door ergens grote letters vandaan te kopiëren:
(en die kan ik dan weer niet kleiner maken).

Blijven Gooise ‘kopschoppers’ van Mallorca uit handen van Spaanse justitie?

link die getoond wordt met een omschrijving  ("klik hier ") , in plaats van
https://sleutelstad.nl/2021/07/10/peukmeuk-leiden-duizenden-sigarettenpeuken-uit-de-gracht-gevist/

CharliesA schreef op 20-07-2021 om 19:40:

[..]

De gemiddelde webbouwer vraagt 80 euro per uur ex BTW, dus ik zat van het weekend al een rekensommetje te maken wat de kostprijs is van alle wensen

Dat we wensen mogen uiten betekent niet dat ze ze allemaal uit laten komen en dat verwacht ik ook niet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.