Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Alsteblieft geen ban-topic, diegene die een ban hebben weten het en de rest gaat het niet aan, geeft inderdaad alleen maar meer gezeur.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

30-08-2021 om 19:25

U2fan schreef op 30-08-2021 om 19:24:

[..]

Jammer Nose dat mijn antwoord via pb niet voldoende genoegdoening gaf en je het hier op deze manier duidelijk probeert te maken. Dit is helaas niet de manier om je gelijk te halen.

Het was een grapje.....zie mijn emoticon 🙈

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

30-08-2021 om 19:29

Nose schreef op 30-08-2021 om 19:25:

[..]

Het was een grapje.....zie mijn emoticon 🙈

Dat snap ik, maar ik vind dat niet echt grappig onder het mom van toevoeging van deze emoticon. Nergens voor nodig lijkt mij.

WickedCurlew89

WickedCurlew89

30-08-2021 om 19:29

Ik mis de functie om na x minuten je post nog te kunnen aanpassen, evt. met datum/tijd van de aanpassing.

Is er bewust voor gekozen om deze functionaliteit niet beschikbaar te maken? Zoja: waarom?

Hetvrijewoord schreef op 30-08-2021 om 19:29:

Ik mis de functie om na x minuten je post nog te kunnen aanpassen, evt. met datum/tijd van de aanpassing.

Is er bewust voor gekozen om deze functionaliteit niet beschikbaar te maken? Zoja: waarom?

Daarmee voorkom je dat mensen hun OPs leeghalen en discussies onleesbaar worden. Een half uur is lang zat om je typefouten aan te passen en nog even een zinnetje toe te voegen. 

redbulletje schreef op 30-08-2021 om 19:25:

[..]

Het zou leuk zijn als er op de plek waarbij bij de moderators hun functie als moderator staat dan automatisch komt te staan dat je even op de strafbank zit idd.

Oh, dat is eigenlijk best en leuk idee. Maar heel erg ongewenst, als ik zo lees.  

WickedCurlew89

WickedCurlew89

30-08-2021 om 19:34

redbulletje schreef op 30-08-2021 om 19:32:

[..]

Daarmee voorkom je dat mensen hun OPs leeghalen en discussies onleesbaar worden. Een half uur is lang zat om je typefouten aan te passen en nog even een zinnetje toe te voegen.

Daar zullen de meningen over verschillen, ik hoor het dus graag van een moderator. 

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

30-08-2021 om 19:36

Hetvrijewoord schreef op 30-08-2021 om 19:34:

[..]

Daar zullen de meningen over verschillen, ik hoor het dus graag van een moderator.

Eigenlijk wat Redbulletje zegt 😃. Discussie’s worden oa onleesbaar en men kan altijd (na 30 min) een verzoek indienen hun posts aan te passen.

U2fan schreef op 30-08-2021 om 19:36:

[..]

Eigenlijk wat Redbulletje zegt 😃. Discussie’s worden oa onleesbaar en men kan altijd (na 30 min) een verzoek indienen hun posts aan te passen.

Ik vind dit idd goed werken. Heb ook al 'ns een titel van mijn topic laten aanpassen langs deze weg. Vind het meer dan prima zo!

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

30-08-2021 om 19:41

redbulletje schreef op 30-08-2021 om 19:38:

[..]

Ik vind dit idd goed werken. Heb ook al 'ns een titel van mijn topic laten aanpassen langs deze weg. Vind het meer dan prima zo!

Fijn om te horen en deze terugkoppeling hebben wij vaak mogen ontvangen. Wij zijn met voldoende Mods om een verzoek als dit snel in te willigen.

WickedCurlew89

WickedCurlew89

30-08-2021 om 19:43

U2fan schreef op 30-08-2021 om 19:36:

[..]

Volgens mij worden discussies onleesbaar als er posts worden weggehaald, dat is iets anders dan kleine aanpassingen. Een verzoek mogen doen om je eigen posts aan te passen vind ik toch eigenlijk best de omgekeerde wereld. 

Ik denk dat jullie hier toch eens beter naar moeten kijken.
Hoe vaak komt het nu eigenlijk voor dat discussies niet meer te volgens zijn omdat iemand wat aanpast.

Hetvrijewoord schreef op 30-08-2021 om 19:29:

En je kunt altijd aan de mods vragen bij topics met tabellen/updates, etc of de mod je toegang kan geven tot het zelf aanpassen van je topic na 30 min.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

30-08-2021 om 20:07

U2fan schreef op 30-08-2021 om 18:30:

[..]

Heel grappig inderdaad. Ik ben juist blij dat hier niet gekozen is voor een zgn bantopic gezien het alleen maar discussie uitlokt en het verder ook niemand iets aangaat.

Persoonlijk vind het het wel handig om op een bantopic te zien waarom iemand al langere tijd niet gepost heeft. De discussie zal wel meevallen als je de reacties uitschakelt.

DistinctMarten43

DistinctMarten43

30-08-2021 om 20:09

Tickel schreef op 30-08-2021 om 20:07:

[..]

Persoonlijk vind het het wel handig om op een bantopic te zien waarom iemand al langere tijd niet gepost heeft. De discussie zal wel meevallen als je de reacties uitschakelt.

Dit. En als er af en toe een vraag komt waarom iemand geband is, is toch niet erg?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

30-08-2021 om 20:10

er.is.maar.1.Pino schreef op 30-08-2021 om 10:42:

[..]

Ja, maar je zelfbeeld klopt op dit punt niet

Jawel! Ik hoor het terug van mijn omgeving. Ben er ook pas echt achtergekomen doordat ik (nog meer) zicht kreeg op mezelf na de diagnose ADD. En ik ben er hard mee aan de slag gegaan.

Dus het zal misschien hier minder opvallen. Of ik het laat het soms voor wat het is. Maar oh, wat loop ik vaak tegen miscommunicatie aan in het dagelijks leven. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.