Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie, vol. 3


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
BeneficialJay65

BeneficialJay65

07-10-2021 om 22:32

Waarom mag het poll topic over wel/niet vaccineren geopend blijven? 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

08-10-2021 om 21:29

Mods, leven jullie nog? Jullie zijn zo stil; is zo’n contrast met eerder dat ik me (bijna) zorgen ga maken.

IrritatingRam15

IrritatingRam15

11-10-2021 om 02:55

willem1959 schreef op 02-10-2021 om 12:34:

[..]

Dus je kunt als beheerder sturen. Iemand die je liever ziet vertrekken geef je gewoon drie keer een ban in korte tijd, daar is niet over te discussiëren en dan kan iemand toegang tot het forum ontzegd worden. Vat ik dat zo een beetje goed samen?

Infobericht: reageren hier op elkaar is niet toegestaan. Zie het gele vlak voor meer info.  

IrritatingRam15

IrritatingRam15

11-10-2021 om 02:57

Tickel schreef op 02-10-2021 om 23:10:

[..]

Ik snap echt die fixatie en reacties op haar niet. Blokkeer dan als je het zo storend vindt. En daar bedoel ik al die mensen mee die bovenop iedere reacties van haar springen.

Infobericht: reageren hier op elkaar is niet toegestaan. Zie het gele vlak voor meer info. 


IrritatingRam15

IrritatingRam15

11-10-2021 om 03:00

willem1959 schreef op 03-10-2021 om 09:53:

[..]

Dank voor je reactie Alex.

Maar het kan toch zo zijn dat er binnen het team geen overeenstemming is? Bijvoorbeeld dat een paar iets banwaardig vinden en anderen dat niet vinden, dat de een meer woke is dan de ander, dat de een provoceren anders interpreteert dan een ander. Of interpreteert iedereen alles op dezelfde manier?

Ik zou een slechte moderator zijn, iemand die een hoop toestaat en vindt dat mensen het zelf maar moeten beslechten tenzij het echt de spuigaten uitloopt of schuurt met de wet. Het is geen kleuterklasje met snel gekwetsten. Er is namelijk ook een blokkeer optie.

Infobericht: reageren hier op elkaar is niet toegestaan. Zie het gele vlak voor meer info. 


IrritatingRam15

IrritatingRam15

11-10-2021 om 03:02

Infobericht: reageren hier op elkaar is niet toegestaan. Zie het gele vlak voor meer info. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

13-10-2021 om 23:07

Beste,

Ik weet niet goed of dit hier thuishoort, maar ik zat met een vraag. Ik heb recent een link naar een artikel geplaatst achter een betaalmuur en daarbij een deeltje van het artikel geciteerd. 
Is dit een probleem? 
De quote is slechts een beperkt deel van het artikel en de bron is duidelijk vermeld. 

Ik weet dat jullie in verband met privacy niks delen over de reden van afwezigheid van de mods, maar kunnen jullie misschien wel aangeven of Heidi ooit nog terug komt? Ze wordt echt gemist. 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

15-10-2021 om 17:12

Leven jullie uberhaupt nog? Zo stil hier

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

15-10-2021 om 19:33

Valdemar schreef op 13-10-2021 om 23:07:

Beste,

Ik weet niet goed of dit hier thuishoort, maar ik zat met een vraag. Ik heb recent een link naar een artikel geplaatst achter een betaalmuur en daarbij een deeltje van het artikel geciteerd.
Is dit een probleem?
De quote is slechts een beperkt deel van het artikel en de bron is duidelijk vermeld.

Excuses, beetje late reactie 😃

Ik heb de link even verwijderd, verder was het prima Valdemar!

Ik heb een vraagje.
Sinds een tijdje ben ik bezig met het samenstellen van een online cursus Latijn. Deze plaats ik op een website, maar het loopt niet bepaald storm.
Zou het spam zijn als ik hier een topic zou openen om deze cursus bij meer mensen bekend te maken?
Uiteraard is de cursus gratis en er valt ook anderszins geen brood me te verdienen op deze manier. Het is pure hobby voor mij en het zou leuk zijn om meer mensen te enthousiasmeren voor het Latijn.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

16-10-2021 om 21:28

@Kopjekoffie, ik ga het even voor je navragen!

Bedankt

BrightEchidna89

BrightEchidna89

16-10-2021 om 21:46

@ U2Fan:
Nu je hier bent. Ik begrijp niet zo goed waarom de link verwijdert is. Is het niet belangrijk dat het bronmateriaal bij zo'n citaat wordt meegedeeld? 
Bedoel, ik had het omgekeerde verwacht: link laten staan en citaat verwijderen.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

17-10-2021 om 10:26

euh wordt hier überhaupt nog wel gemodereerd? Ik heb vrijdag al een mail gestuurd met de vraag of mijn account geanonimiseerd kan worden maar er gebeurd verder helemaal niks helaas. Ook heb ik al via een rapportage nogmaals deze vraag gesteld maar zonder actie of zelfs maar antwoord. 
Dus vandaar dat ik hem hier nog maar een keer stel: Kan mijn account alsjeblieft op anoniem?  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.