Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie, vol. 2 (gesloten ivm vol. 3)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ginevra schreef op 10-09-2021 om 23:53:

standaardzin met kans op heropening volgens mij. Ik denk dat die zin automatisch gegenereerd wordt als je als moderator een topic sluit.

Dat klopt helemaal

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-09-2021 om 23:55

Ginevra schreef op 10-09-2021 om 23:53:

standaardzin met kans op heropening volgens mij. Ik denk dat die zin automatisch gegenereerd wordt als je als moderator een topic sluit.

Dank je. In de tijd dat ik die vraag stelde, werd het antwoord al duidelijk toen ik zag dat het topic weer geopend was.

Mag er nu zowel over islamofobie en terrorisme gesproken worden in het "20 years ago" topic? Of allebei niet? 

Hoe kan het nu provoceren zijn om ook te benoemen hoe het was voor jonge moslims (die niet alleen ook onder de slachtoffers en hulpverleners aanwezig waren, trouwens), maar ook opeens in staatsvijand nummer 1 veranderden? Of is het alleen maar aangemerkt als provoceren omdat DanGun het schreef?

Sophia_!

Sophia_!

11-09-2021 om 00:12

Renmuis schreef op 11-09-2021 om 00:06:

Mag er nu zowel over islamofobie en terrorisme gesproken worden in het "20 years ago" topic? Of allebei niet?

Hoe kan het nu provoceren zijn om ook te benoemen hoe het was voor jonge moslims (die niet alleen ook onder de slachtoffers en hulpverleners aanwezig waren, trouwens), maar ook opeens in staatsvijand nummer 1 veranderden? Of is het alleen maar aangemerkt als provoceren omdat DanGun het schreef?

Er mag over alles gesproken worden wat met 9/11 te maken heeft. Zolang het op een respectvolle wijze gebeurt 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

11-09-2021 om 00:14

En ik krijg een waarschuwing voor provoceren, omdat ik aangeef dat dangun provoceert. en dangun heeft die ook een ban dan of iets?? Echt Hen74 ben het zo met jou eens. Bah.

Pfff, ik lees nou de hele avond dat gezeur al. Kan dat eens stoppen? Ga dan iets anders doen als je geen zin hebt in de regels hier.

SilSil schreef op 11-09-2021 om 00:17:

Pfff, ik lees nou de hele avond dat gezeur al. Kan dat eens stoppen? Ga dan iets anders doen als je geen zin hebt in de regels hier.

nou dat idd

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-09-2021 om 00:21

SilSil schreef op 11-09-2021 om 00:17:

Pfff, ik lees nou de hele avond dat gezeur al. Kan dat eens stoppen? Ga dan iets anders doen als je geen zin hebt in de regels hier.

Of je leest het zelf niet.  

Het gaat niet om geen zin hebben denk ik. Het gaat om het niet duidelijk zijn van de regels. Maar daar is al meer over gesproken, maar die gesprekken praten langs elkaar heen lijkt het wel. Jammer, want voor niemand is het nog duidelijk.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

11-09-2021 om 00:22

Hen74 schreef op 11-09-2021 om 00:21:

[..]

Of je leest het zelf niet.

Het gaat niet om geen zin hebben denk ik. Het gaat om het niet duidelijk zijn van de regels. Maar daar is al meer over gesproken, maar die gesprekken praten langs elkaar heen lijkt het wel. Jammer, want voor niemand is het nog duidelijk.

Ach de regels gelden hier voor de 1 meer dan voor de ander, dat blijkt wel weer. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

11-09-2021 om 00:26

SilSil schreef op 11-09-2021 om 00:17:

Pfff, ik lees nou de hele avond dat gezeur al. Kan dat eens stoppen? Ga dan iets anders doen als je geen zin hebt in de regels hier.


Dit topic gaat over feedback op moderatie, niet feedback op andere forummers die feedback en vragen hebben over moderatie.  💡

Sophia_!

Sophia_!

11-09-2021 om 00:30

Hen74 schreef op 11-09-2021 om 00:21:

[..]

Of je leest het zelf niet.

Het gaat niet om geen zin hebben denk ik. Het gaat om het niet duidelijk zijn van de regels. Maar daar is al meer over gesproken, maar die gesprekken praten langs elkaar heen lijkt het wel. Jammer, want voor niemand is het nog duidelijk.

De huisregels zijn zeker wel duidelijk en wij volgen deze ook altijd.

 Het is niet zo dat, omdat jij of anderen het soms niet met beslissingen eens zijn, de regels dan onduidelijk zijn. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

11-09-2021 om 00:30

Gelijk nog een vraag: moderators mogen meeschrijven in topics, als je oplet zie je dan ook dat het moderators zijn.

Mogen moderators ook onder een alias (of met een ander, niet mod-account) meeschrijven in topics? Zodat er niet te zien is dat ze óók moderators zijn?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-09-2021 om 00:33

Hetvrijewoord schreef op 11-09-2021 om 00:30:

Gelijk nog een vraag: moderators mogen meeschrijven in topics, als je oplet zie je dan ook dat het moderators zijn.

Mogen moderators ook onder een alias (of met een ander, niet mod-account) meeschrijven in topics? Zodat er niet te zien is dat ze óók moderators zijn?

Scherp! Dat heb ik ook al een paar keer ervaren. En vroeg het me ook af. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-09-2021 om 00:34

Sophia_! schreef op 11-09-2021 om 00:30:

[..]

De huisregels zijn zeker wel duidelijk en wij volgen deze ook altijd.

Het is niet zo dat, omdat jij of anderen het soms niet met beslissingen eens zijn, de regels dan onduidelijk zijn.

Als het echt zo duidelijk was, zou er niet zoveel reuring zijn...

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

11-09-2021 om 00:34

Hen74 schreef op 11-09-2021 om 00:33:

[..]

Scherp! Dat heb ik ook al een paar keer ervaren. En vroeg het me ook af.

En zelf ook off topic gaan..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.