Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

Regendrup. schreef op 22-09-2023 om 21:48:

Ik hoop dit weekend te bevallen

Ik hoop het voor je!

Ik wil morgen en zondag gaan zwemmen. Zondagavond nog een etentje. Verder houd ik me rustig en bereid ik me voor op een uitvaart die ik maandag heb.

🤞🏼💕

Wat spannend!

Ik was vandaag al vrij, heb een dagje Netflix ingelast want gisteren laat thuis.
Morgen eerst sporten en dan met vrienden morgen en overmorgen naar een lokaal festival. Maandag ook nog vrij.

Druk vandaag met werken 
Morgen ochtend hondencursus 
En 's middags zal het wel bijkomen zijn, want gisteren ook de hele dag aan het werk geweest 

Regendrup, spannend

Dit weekend helaas 2 keer een late dienst....vanmiddag met een client de stad in om kleren te kopen... en morgen met een andere naar het bos.....heb sinds ik weet dat ik een nieuwe baan heb een hekel aan late diensten in het weekend...

gisteravond pizza besteld en met een wijntje Netflix gekeken. Toen waren we om half elf zo moe dat we maar zijn gaan slapen. Vanochtend om negen uur weer wakker dus het slapen was nodig blijkbaar. Vriend heeft hier wat klusjes gedaan en is inmiddels weer naar z’n eigen huis. Ik heb boodschappen gedaan en een wasje etc. Alle kinderen zijn aan t werk. Die haal ik straks in één keer op want ze werken in verschillende winkels vlakbij elkaar toevallig en zijn allemaal tegelijk klaar. Dan lekker hapjes op tafel. Vanavond gaan de oudste twee vast op stap en zal ik met de jongste een spelletje doen of film kijken. Morgen moet middelste weer werken en ga ik met oudste en jongste winkelen.
En nu ga ik een taart bakken. 
Lekker weekend zo wel.  

Is je hoop waarheid geworden? 

Ben dit weekend alleen, en vind dat dus af en toe heerlijk! Ga zo met de honden het bos in. Daarna naar de wijnboer voor een lekker flesje wijn. Rommel vanmiddag nog een beetje in de tuin, en vanavond is de tv van mij. 

Morgen is iedereen er weer; dus dat word weer wassen, koken, etc....

Ik wil vandaag even naar het tuincentrum met man, heb zakken aarde nodig voor in bakken en plantjes voor in die bakken. Kost me niks want ik heb nog cadeaubonnen dus dat is leuk winkelen 
Morgen ga ik met iemand naar het theater.
Ook nog ergens sporten, wandelen en boodschappen vandaag en morgen. 
Voel me alleen al zo'n 2 weken niet fit dus rustig aan.

Ik ga straks naar de markt en stad heb een flinke boodschappenlijst, vanmiddag klussen in de tuin en lekker koken.
Morgen ga ik golfen.

_Audrey schreef op 25-09-2023 om 11:51:

[..]

Is je hoop waarheid geworden?

Nee helaas haha, wel een paar dagen later 

Kleuter heeft nu dansles en daarna hebben we een uur te overbruggen voor het boekenweek feest bij de bieb begint. Ik heb een zak krentenbollen mee, dus ik we gaan zo lekker ergens zitten om die op te eten. Op de terugweg nog even een paar boodschappen doen. Vanavond gezellig zelf pizza maken met kleuter. Man en ik willen een bordspel doen als ze in bed ligt. 

Voor zondag hebben we niks gepland en zien we het wel.

Vanmorgen vroeg thuis gekomen van werk en in bed gedoken 
Heb geslapen tot kwart over 11.
Zo een broodje eten en daarna naar de welkoop voor iets dat ik besteld heb.

Morgen ochtend hondencursus 
En de rest van de dag nog niet echt plannen gemaakt 

Moet nog wat huishoudelijke klusjes doen, dat zal ergens vandaag of morgen  worden

Regendrup. schreef op 07-10-2023 om 10:28:

[..]

Nee helaas haha, wel een paar dagen later

Ahhhww,  gefeliciteerd!!   

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.