Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


Leuk om van anderen te lezen wat ze doen inderdaad.

Ik ben van plan om morgen eerst te gaan sporten. Dan douchen en even wandelen met man als het droog is. Dan gaat hij met vrienden bowlen en uit eten en ik heb een koffie-afspraak staan maar weet niet of dat doorgaat. Zo niet dan ga ik lezen en series kijken. 
Zondag nog geen plannen.

Morgen eerst sporten en dan wat (leuke!) winkels bezoeken met mijn vriend en mijn moeder, als ze mee wil. Ik wil aan mijn vest verder haken met een lekkere playlist aan en in de avond hebben we vrienden op bezoek… hmmm of gingen wij nou daarheen?
Beste vriendin heeft corona dus mijn vriend kan zondag ook van mijn gezelschap genieten, ik wil naar de film, Avatar kijken. En samen met hem wat sporten, beetje freestylen en oefenen. Ik moet wil oefenen voor mijn volgende dan examen. Zondag schijnt het mooi weer te zijn en dan wil ik een paar uurtjes in mijn eigen tuin aan de slag. Hmmm ik weet niet of alles wel in mijn dag past, zondag. Het huishouden een slinger geven kan ik vast wel schrappen 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

30-09-2022 om 21:19

Morgen staat een lange wandeling met een groep kennissen op de planning. Dat doen we elke maand. Ik ben benieuwd hoeveel er morgen komen, nu er voor het eerst in maanden regen op onze wandeldag wordt verwacht.

Zondag wil ik een rondje kringloop maken, op zoek naar een leuk kastje/tafeltje om naast de vensterbank bij het raam te zetten. Liefst een oude houten met deurtje of lades. En dan waarschijnlijk verven (wie weet een leuke kleur? En anders toch maar gewoon wit). Mijn eerste diy projectje dit najaar.

Morgen in de ochtend doe ik rustig aan alle boodschappen zijn al in huis. Dus rustig ontbijten en koffie drinken met de krant erbij. 's-Middags ga ik golfen hoop dat het droog is en daarna uitgebreid koken.
Zondag ga ik lekker wandelen weet nog niet waar en verder een beetje rommelen in huis.

Ik wilde eigenlijk met mijn hond een lange wandeling maken, maar ik denk dat het weer roet in het eten gaat gooien. Wat ik nog wel ga doen is muffins bakken, naar de bibliotheek en wat low budget warmte oplossingen kopen zoals een warm fluffy vloerkleed voor onder mijn thuiswerkbureau en een gordijn voor bij de voordeur tegen de tocht.

Wij gaan morgen naar mijn ouders, blijven daar ook eten. Mijn moeder appte al dat ze een appeltaart aan het bakken is, lief. 

Oei, ik lees mensen die boodschappen gaan doen, dat moet ook nog ergens gebeuren. En het huishouden... nouja zondag maar hier en daar wat doen. Verder rustig aan, de weken zijn al spannend genoeg.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-09-2022 om 22:24

Morgen eerst boodschappen doen en dan in huis klussen. We zijn de boel extra aan het isoleren, dat kon geen kwaad. 

Zondag op visite bij mijn schoonmoeder,  ze is jarig. Als het mooi weer is nog wat in de tuin rommelen en verder lekker rustig aan. 

morgen nog wat hh-klussen: Stofzuigen, kledingkast opruimen, en dan verder rustig aan
zondag hoop ik wat uitslapen en 's middags op visite. Uurtje rijden dus wat langer daar en dus ook wat later thuis. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

30-09-2022 om 23:04

De keuken opruimen en schoonmaken, ik heb gisteren de achterwand geschilderd en afgelakt en vandaag afgekit. Daarna de trapleuningen opschuren en schilderen. Misschien dat ik zondag alle trap en overloopbekleding kan verwijderen en kraaklatten verwijderen. 

ik ben dit weekend het hele weekend bij de voetbalclub. Morgen mijn taak als coördinator kantine maar eens volledig uitvoeren (meestal ben ik er alleen ‘s ochtends en zie ik dus niks van de middag…) en zondag hebben we openingsfeest met oa een dj, dus dat wordt ‘n lekker biertje drinken!

Ik heb een weekendje voor mezelf. Net een avondje bij een maat van me en de rest van het weekend sporten, kloten met foto's voor Vinted en lekker aanrommelen. Zondagavond is vriend weer thuis en gaan we misschien uiteten.

ik heb twee verjaardagen dit weekend. Gezellig hoor maar het voelt toch alsof mijn vrije tijd weg gesnoept wordt. Heb nog zoveel plannen. Nu vroeg wakker dus dadelijk vast wat naaien of misschien nog even onder een dekentje netflixen nu de kinderen en man nog slapen. Heb ik eigenlijk ook wel even zin in nu het nog zo donker is. En nog koud in huis. 
Verder nog de gewone dingen. Wassen, boodschappen enz.  Ik hoop nog wat te kunnen naaien en eigenlijk ook nog wat studeren

Ik ga zo eerst even naar de markt denk ik, broodjes halen en naar de poelier. Om 9 uur is het nog lekker rustig en de laatste tijd ben ik steeds zo vroeg wakker. Ik wil ook nog naar de intratuin en wat foto’s uitzoeken die nog op het sd kaartje van mijn camera staan. Verder lekker rustig weekend, misschien morgen ergens lunchen.

Ik ben ook al wakker en uit bed. Wil straks gaan sporten maar ze zijn volgens mij pas  om 8:30 of 9 uur open op zaterdag.

Ik moet vanmorgen folders bezorgen.
Verder staat er een flinke wandeling met de honden op het programma, regenpak en laarzen aan en gaan..
Ook heb ik nog wat huishoudelijke klusjes die gedaan moeten worden 

Voor zondag nog niet echt plannen gemaakt 
Kan een luie dag worden met een boek of voor de tv 
Maar als het droog is, gaan we misschien ook nog wel even richting het bos met de kinderen en honden 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.