Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

Vandaag: bed verschonen / wassen draaien / opruimen / voorraaddozen kopen / spullen op marktplaats zetten / boodschappen (helft vergeten, dus morgen weer)
Gisteravond was het te gezellig geworden, en de buren wilden graag schreeuwen vannacht om 14:30 uur, dus moe: straks nog even naar de oppaskat en vroeg naar bed, nog wat Netflixen…
Morgen: opruimen (ben verhuist en wil toch nu wel graag wat afronden 😁) / oppaskat verzorgen / vergeten boodschappen halen / behang halen (en behangen hoop ik) / eind van de middag borrel bij buurvrouw.

vrouw92

vrouw92

16-09-2023 om 20:38 Topicstarter

Heerlijke slow zaterdag met alleen een bezoekje aan de stad en verder een heel leuk Tinder-gesprek. Enige ding is het leeftijdsverschil van 15 jaar ouder.. Maar verder was het echt een heel leuk gesprek. 

Morgen pilates, even naar de bieb en verder wat huishoudelijke klusjes. 

Vandaag: wat geklust, want lekkage in de badkamer    Toen we daarna net zaten te relaxen met een drankje,  kwamen de buren terug van twee maanden vakantie en ze kwamen mee borrelen.  Heel gezellig was het! 
Morgen zal een hopelijk rustig dagje worden. Als het niet regent zal ik nog wat onkruid uit de tuin gaan plukken. En anders de was/opruimen/stofzuigen. Ofzo...

Vandaag het huis eens onder handen nemen, het is rommelig en ben het zat. Muziek aan en gaan. Verder boodschappen doen en vanavond komt date eten, voor het eerst bij mij thuis. 

Straks eerst was erin, bed opmaken en koffie. Dan even bedenken wat eerst. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-09-2023 om 09:30

Gisteren gezellig geborreld met nieuwe buren en vrienden van hun die hadden geholpen. Ik had snel wat hapjes gemaakt. 
Vandaag niets op de planning, ik zie het wel. 

ik heb besloten om pyjamadag te houden. Ik zou gaan zwemmen maar het stortregent hier. Vannacht ook onrustig geslapen door rotnieuws wat ik gekregen heb.. even een dagje voor mezelf nu.

Broodjebrie schreef op 17-09-2023 om 09:36:

ik heb besloten om pyjamadag te houden. Ik zou gaan zwemmen maar het stortregent hier. Vannacht ook onrustig geslapen door rotnieuws wat ik gekregen heb.. even een dagje voor mezelf nu.

Lijkt me een goed plan, hopelijk heb je toch nog een fijne dag en kom je tot rust! 

HAHA!wait..what schreef op 17-09-2023 om 11:03:

[..]

Lijkt me een goed plan, hopelijk heb je toch nog een fijne dag en kom je tot rust!

Ja dat hoop ik ook. Nu even wat eten en dadelijk ga ik wandelen. Het is eindelijk droog!

Vandaag nog vrij dus telt als weekend. Zou met date wat doen maar die is ziek en nu heb ik geen plannen. Ik denk dat ik even ga kijken wat er in de bios draait vandaag! 

Broodjebrie schreef op 17-09-2023 om 09:36:

lientje69 schreef op 18-09-2023 om 11:47:

[..]

Dank je wel. Vandaag gewerkt dus heb gelukkig wel afleiding. 

vrouw92

vrouw92

22-09-2023 om 20:53 Topicstarter

Ik zit weer in de fase dat ik de weekenden niet zo leuk vind. 

Het is fijn dat je even niet geleefd wordt (dagen van 7.20-17.00 op het werk) en lekker kunt uitslapen.

Maar sociaal gezien nog steeds een grote uitdaging. Ik zie en spreek soms niemand. Mijn kringetje is echt klein en wordt maar niet groter, ondanks pogingen. En daar worstel ik mee. Omdat je iedereen wel leuke dingen ziet doen. Ik kan ook al die dingen doen, maar alleen. En soms is alleen dingen doen fijn, maar nu even niet. Omdat het geen keuze is.

Ik ben al 2 maanden geblesseerd (verrekte enkelband) en kan heel weinig. De energie is laag.. 

Kortom, ik kan genoeg dingen bedenken die ik kan doen, maar de motivatie is er niet zo. 
Ook dit weekend eigenlijk niets op de planning. 

vrouw92 schreef op 22-09-2023 om 20:53:

Ik zit weer in de fase dat ik de weekenden niet zo leuk vind.

Ah wat rot

Ik hoop dit weekend te bevallen 

Regendrup. schreef op 22-09-2023 om 21:48:

Ik hoop dit weekend te bevallen

Ik wens je een voorspoedige bevalling!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.