Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 16:25

Wat zie jij in de avatar van anderen?

Omdat ik blijkbaar forummers volledig in verwarring achterlaat als gevolg van mijn avatar, is hier een topic om je verwarde brein even lucht te geven zodat een bezoek aan de psych nog even uitgesteld kan worden. Kortom, wat zie jij in de avatars van anderen? 


Primavera schreef op 28-07-2021 om 09:09:

[..]

O echt? Dan ga ik serieus eens rondkijken naar iets wat iets vrolijkers uitstraalt, want dat (creepy) is wel zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik van mijn nick en avatar wil.

Hahaha ik denkt dat het aan mezelf ligt hoor, ik kijk gewoon teveel fantasie en horror films want zo eng was het ook weer niet 🤣🤣 maar die wat je nu hebt vind ik ook heel mooi en straalt precies uit wat je wilt🥰

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 16:46

Kijk, mijn avatar is live - wat zien jullie erin ??

ik zie (oningezoomd uiteraard!) een tropisch eiland met afrikaans boompje. ziet eruit als een fijne plek om te vertoeven

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 17:33

safari schreef op 28-07-2021 om 17:22:

ik zie (oningezoomd uiteraard!) een tropisch eiland met afrikaans boompje. ziet eruit als een fijne plek om te vertoeven

Ja, ik had een spannende foto beloofd, en heb allerlei plaatjes van Charlie's Angels bekeken, waar mijn nick een shortcut van is - er is zo'n silhouetten logo maar daar zitten ook wapens in. Nou, liever dan een ontspannende tropische vibe. Ben tenslotte met vakantie

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

28-07-2021 om 17:46

CharliesA schreef op 28-07-2021 om 17:33:

[..]

Ja, ik had een spannende foto beloofd, en heb allerlei plaatjes van Charlie's Angels bekeken, waar mijn nick een shortcut van is - er is zo'n silhouetten logo maar daar zitten ook wapens in. Nou, liever dan een ontspannende tropische vibe. Ben tenslotte met vakantie


Ziet er heel aantrekkelijk uit! Ik ben momenteel in Nederland met vakantie en hier valt de regen met bakken uit de lucht. 

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 17:50

Wednesday schreef op 28-07-2021 om 17:46:

[..]


Ziet er heel aantrekkelijk uit! Ik ben momenteel in Nederland met vakantie en hier valt de regen met bakken uit de lucht.

Ik heb de foto niet zelf genomen hoor, ben ook gewoon in Nederland en fijn aan het cruisen tussen de regenbuien door .

Gelukkig valt de meeste regen naast je
Leuke ava, en handig dat het zonder zoomen herkenbaar is

Vf_Watervrouw schreef op 28-07-2021 om 19:18:

Gelukkig valt de meeste regen naast je
Leuke ava, en handig dat het zonder zoomen herkenbaar is

Jij blijft je ava ook aanpassen he

Eens zien of deze de volgende maand haalt

Sophia_!

Sophia_!

28-07-2021 om 22:46

OxfordComma schreef op 28-07-2021 om 12:39:

Ja goede vraag eigenlijk, hoe ik er precies op gekomen ben weet ik eigenlijk niet meer 🤔. Maar het valt in de categorie nerdy-fun-facts, en dat vind ik dan weer grappig 🤓.

Ik moest bij jou aan een Magische Worm denken, maar dan met brilletje op 🤗

Screenshot-20210728-224235-Chrome.jpg

Ja die snap ik wel, nu je het zo zegt ja 😊.

OxfordComma schreef op 28-07-2021 om 23:27:

Ja die snap ik wel, nu je het zo zegt ja 😊.

ik ook! plus heel leuk om weer even stil te staan bij t bestaan van magische wormpjes, dat doe ik écht te weinig 

CharliesA schreef op 28-07-2021 om 16:46:

Kijk, mijn avatar is live - wat zien jullie erin ??

Joehoe! Ik zie een scheve boom op een mooie plek. Bij deze goedgekeurd Charlie.

CharliesA schreef op 28-07-2021 om 16:46:

Kijk, mijn avatar is live - wat zien jullie erin ??

Ik wordt er blij van, ik zie een stukje van een eiland met mooi water en een mooie lucht. Het geeft mij een fijne vibe 😊

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

29-07-2021 om 10:11

Moxxie schreef op 29-07-2021 om 10:04:

[..]

Joehoe! Ik zie een scheve boom op een mooie plek. Bij deze goedgekeurd Charlie.

Ik vind 'm afgekeurd. Ik wil mind fuck-plaatjes, rorschach-toestanden, dirty minds, etc. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.