Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 16:25

Wat zie jij in de avatar van anderen?

Omdat ik blijkbaar forummers volledig in verwarring achterlaat als gevolg van mijn avatar, is hier een topic om je verwarde brein even lucht te geven zodat een bezoek aan de psych nog even uitgesteld kan worden. Kortom, wat zie jij in de avatars van anderen? 


Rachel. schreef op 28-07-2021 om 07:25:

[..]

De vrouw op jou plaatje geeft mij een vibe alsof ze de mannen die haar ooit gekwets hebben vast heeft zitten in haar kelder.😆

Vind het trouwens echt een stoere avatar!😎

Oh, die vibe vind ik wel leuk

Ik ook, past wel bij me! 

Diyer schreef op 27-07-2021 om 18:11:

Ik vind de oningevulde avatars wel een schattig retro printje achterlaten, maar toch hoop ik dat mensen hun oude avatar van viva meenemen. Als de namen veranderd zijn, kan ik toch ten minste aan de avatar zien wie het is.

Ik had eerst mijn oude avater meegenomen, maar dat was een tekstblok, dus ging op zoek naar iets anders.



watervrouw.jpeg

Deze werd wat raar met een vierkante uitsnede.

Daarna kwam ik mijn huidige avater in het rood tegen en mijn digibetisme wist er toch nog een blauw kleurtje overheen te gooien.


aquariuslove.png


Een drietand, hartje en wat water.
Het idee van kandelaar / kaarsjes vind ik ook wel leuk gezien, maar wie weet kijk ik nog wat rond voor variaties op het thema

Rachel. schreef op 28-07-2021 om 07:24:

[..]

Muahah omg maar echt, ik krijg diezelfde vibe van dat plaatje

O echt? Dan ga ik serieus eens rondkijken naar iets wat iets vrolijkers uitstraalt, want dat (creepy) is wel zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik van mijn nick en avatar wil.

Zo, ander jasje. Zelfde idee, maar ook nog met een paar persoonlijke touches eraan, dus stiekem voor mij nog leuker ook dan m'n oude.

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 09:19

Primavera schreef op 27-07-2021 om 22:55:

[..]

Ik zie bij jou een blokje chocola. Met nageltjes.


Logisch.

Edit: inzoomen was euhm... verhelderend.

Zo hee, dat was wel even wat anders wat te voorschijn kwam.

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 09:24

Maree schreef op 28-07-2021 om 07:11:

[..]

Die van jou is een creepy bloemenveldje, alsof ze me komen halen!

Primavera is het spaanse woord voor lente, en er staan frisgele tulpen bij -

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 09:26

Vf_Watervrouw schreef op 28-07-2021 om 09:00:

[..]




aquariuslove.png


Een drietand, hartje en wat water.
Het idee van kandelaar / kaarsjes vind ik ook wel leuk gezien, maar wie weet kijk ik nog wat rond voor variaties op het thema

Ik vind het met dat blauw wat duister worden, zo'n beetje een duivelse drietand. Met dit roze krijg ik veel meer een feest / taartjes gevoel. Mooi, abstract plaatje zo!

Ik kwam nog een andere optie tegen.

CharliesA schreef op 28-07-2021 om 09:24:

[..]

Primavera is het spaanse woord voor lente, en er staan frisgele tulpen bij -

Klopt, maar dat was nog niet zo toen Maree haar (?) reactie plaatste. Toen was het ook een veldje bloemen, maar dan bij zonsopkomst. En dat zag er in het klein toch wat minder lente-achtig uit dan ik wilde, vandaar dat ik een nieuwe heb opgezocht. 

Vf_Watervrouw schreef op 28-07-2021 om 09:34:

Ik kwam nog een andere optie tegen.

Die is leuk

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 09:45

Vf_Watervrouw schreef op 28-07-2021 om 09:34:

Ik kwam nog een andere optie tegen.

Ik dacht eerst oh wow, wat een mooie vrouw. Gelijk ingezoomd, maar, sorry hoor, haar mond staat wel heel wijd open - het is net pijpelientje

SugaryPanther19

SugaryPanther19

28-07-2021 om 09:46

Primavera schreef op 28-07-2021 om 09:36:

[..]

Klopt, maar dat was nog niet zo toen Maree haar (?) reactie plaatste. Toen was het ook een veldje bloemen, maar dan bij zonsopkomst. En dat zag er in het klein toch wat minder lente-achtig uit dan ik wilde, vandaar dat ik een nieuwe heb opgezocht.

ohhhh, ik snapte het al niet, ik denk leuke frisse tulpjes, hoe kan je daar nou het gevoel bij krijgen dat ze je in een dwangbuisje gaan stoppen..... Ook weer opgelost.

Primavera schreef op 28-07-2021 om 09:18:

Zo, ander jasje. Zelfde idee, maar ook nog met een paar persoonlijke touches eraan, dus stiekem voor mij nog leuker ook dan m'n oude.

Ja leuk! 

CharliesA schreef op 28-07-2021 om 09:45:

[..]

Ik dacht eerst oh wow, wat een mooie vrouw. Gelijk ingezoomd, maar, sorry hoor, haar mond staat wel heel wijd open - het is net pijpelientje

Tanden op elkaar volgens mij, maar weet niet of ik deze associatie nog/snel kwijt zal raken

Goed excuus om nog eens wat te googelen af en toe

Rachel. schreef op 28-07-2021 om 07:25:

[..]

De vrouw op jou plaatje geeft mij een vibe alsof ze de mannen die haar ooit gekwets hebben vast heeft zitten in haar kelder.😆


Ik ben er nog steeds niet uit, of ik mijn avatar houd. Ik vind hem wel grappig en hij past goed bij mijn naam, maar eigenlijk niet zo bij mij. Maar ik denk wel, dat hij opvalt/dat mensen hem aan mij koppelen. 

Tot zover mijn gedachtenspinsels. Ik doe nu mijn dagboek weer dicht. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.