Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Roos57
01-06-2026 om 19:01
Groentespies schreef op 01-06-2026 om 18:56:
[..]
Mijn kaak lag ergens op de grond en ik was te pissig om er iets constructiefs van te maken, maar mijn man heeft zijn mond opengetrokken en gezegd dat we dit dus niet gingen doen.
😳. Nou ben ik wel erg nieuwsgierig wie dit voorstelt?
😊
madee
02-06-2026 om 09:28
Rogue schreef op 29-05-2026 om 14:19:
waarom hoor ik steeds hetzelfde muziek nummer?!
Misschien zit er een boodschap in de tekst waar je mee geholpen bent mbt een vraagstuk, dilemma, probleem?
Rogue
02-06-2026 om 10:06
madee schreef op 02-06-2026 om 09:28:
[..]
Misschien zit er een boodschap in de tekst waar je mee geholpen bent mbt een vraagstuk, dilemma, probleem?
nee, het restaurant had gewoon een playlist op repeat staan
madee
02-06-2026 om 10:35
Rogue schreef op 02-06-2026 om 10:06:
[..]
nee, het restaurant had gewoon een playlist op repeat staan
![]()
Ah, dat kan natuurlijk ook 😂
Groentespies
02-06-2026 om 19:49
Roos57 schreef op 01-06-2026 om 19:01:
[..]
😳. Nou ben ik wel erg nieuwsgierig wie dit voorstelt?
😊
Zijn zus. Ik heb altijd iets van: jouw familie, jouw zaken, maar ik vond dit wel heel moeilijk.
rionyriony
03-06-2026 om 08:24
Wat een ongelooflijke stomme z***-winkel, die witgoed keten die zo adverteert met die eeuwige nepglimlach!
Ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijke retailer in deze categorie meegemaakt. Dit is de derde keer met drie verschillende bestellingen. Ik was kennelijk te kort van memorie om een volgende bestelling niet te doen.
Eerste keer kreeg ik een niet-werkende retourcode. Tweede keer werd mijn bestelling afgeblazen want er was iets mis gegaan. En nu wil ik een deel van een zending retourneren, maar ik ben in een of andere voorbedrukte "oplossing" getrapt en nu blijk ik gekozen te hebben voor reparatie.
Nee oen, ik wil niet iets binnen retourtermijn laten repareren; wie wil dat nou? Dacht ik een gewoon retourverzoek in te dienen, net als duizenden per dag binnenkomen bij bol.com, die dan gewoon een code afdrukken, je sleept je pakket naar een retourpunt en klaar. Dat is al een hoop gezeur. En nu dit.
Dit was echt de aller- allerlaatste keer dat ik bij deze allerklantonvriendelijkste winkel ooit iets heb gekocht. De vierde laatste kans krijgen ze niet meer.
Oh wat een ellende is deze retailer. Nou moet ik weer gaan bellen maar er is een urenlange wachttijd en dan zal je daarna zien dat ze alles opnieuw verkeerd begrijpen. De standaardopties bij elke andere shop zijn kennelijk voor hen onbegrijpelijk. En wat een ongelooflijk onintelligente chatbox hebben ze daar. Een muur van slechte chatmogelijkheden, urenlange rijen voor de telefoon, slechte keuzebomen met torenhoge kans dat je je "vergist".
Nou "alles voor een glimlach" is bepaald benedenmaats.
Nee, ik ga liever voor minder glimlach en meer normale standaard service.
Bakblik
03-06-2026 om 14:11
Sorry lamlul en huppeltrut met die achterlijke electrisch opgevoerde fietsen van jullie.
Wij leren mensen fietsen en die gaan niet a la seconde aan de kant als jij er langs wil!
En nee ik ga niet op afgesloten terrein fietsen, want dan leren ze niet deelnemen aan het verkeer!
Heb en beetje begrip! Jullie kunnen nog heel wat leren van vrachtwagenchauffeurs!
Auwereel
03-06-2026 om 14:37
Bakblik schreef op 03-06-2026 om 14:11:
Sorry lamlul en huppeltrut met die achterlijke electriscj opgevoerde fietsen van jullie.
Wij leren mensen fietsen en die gaan niet a la seconde aan de kant als jij er langs wil!
En nee ik ga niet op afgesloten terrein fietsen, want dan leren ze niet deelnemen aan het verkeer!
Heb en beetje begrip! Jullie kunnen nog heel wat leren van vrachtwagenchauffeurs!
Ik ben een erg ervaren fietser op een gewone trapfiets, maar heb geen zin om me super in te spannen, dus als ik de wind niet mee heb, ga ik max 15 km/u. Tegenwoordig word ik regelmatig gesneden door mensen op ebikes die me inhalen en het kennelijk niet ok vinden dat ik met deze, vroeger vrij normale, snelheid fiets...
Bakblik
03-06-2026 om 15:01
Auwereel schreef op 03-06-2026 om 14:37:
[..]
Ik ben een erg ervaren fietser op een gewone trapfiets, maar heb geen zin om me super in te spannen, dus als ik de wind niet mee heb, ga ik max 15 km/u. Tegenwoordig word ik regelmatig gesneden door mensen op ebikes die me inhalen en het kennelijk niet ok vinden dat ik met deze, vroeger vrij normale, snelheid fiets...
Zwaar bejaard en electrisch ondersteund rijden ze als dolle dwazen zonder helm je keihard voorbij. Nog even lekker schelden dat ik aan de kant moet.
De tieners van vandaag hadden een goed tempo met zo'n 17-20 km per uur. Het zijn allen geen zeer ervaren fietsers dus wegrijden bij het stoplicht is wat wiebelig. De bocht naar rechts wat ruim een kop het moment dat ze achterom kijken draait het stuur een beetje mee.
Dat die bejaarden zo kunnen foeteren/ schelden dat valt me echt tegen.
Ik verbaas me echt dat ze ook 25 km per uur moeten fietsen nu ze dat weer halen met die ondersteuning.
We hebben veiligheidsvesten aan in diverse hysterische kleuren zodat het duidelijk is dat we een bijzondere groep zijn. Bij een stoplicht geven we uitleg dus wie bij ons staat kan ook horen dat we instructies geven.
Bakblik
03-06-2026 om 16:11
Herfstappeltaart schreef op 03-06-2026 om 15:53:
Gaan we weer even lekker ebikers bashen?
Nee echt niet alle ebikers maar wel die 2 setjes die mij vanochtend grommend en snauwend passeerden.
In mijn voorbeeldfunctie mag ik niet terug schreeuwen dus dat doe ik na werktijd hier even.
En het zijn trouwens niet alleen ebikers hoor die grommen, snauwen en tieren als je met nieuwkomers het verkeer in gaat. De bakfietsgeneratie kan er ook wat van.
Ik heb met 2 groepjes gefietst vanochtend en met de eerste groep 1x en met de tweede groep 2x de volle laag gehad. Midden Randstad ben ik echt verbaasd wat er uit de monden van die mensen komt.
De frustratie zit dan na 3 uur echt vol in mijn kop. Dat gooide ik er hier even uit.
Zal ik volgende keer de toevoeging electrisch/ebike weglaten?
Herfstappeltaart
03-06-2026 om 16:15
Bakblik schreef op 03-06-2026 om 16:11:
[..]
Nee echt niet alle ebikers maar wel die 2 setjes die mij vanochtend grommend en snauwend passeerden.
In mijn voorbeeldfunctie mag ik niet terug schreeuwen dus dat doe ik na werktijd hier even.
En het zijn trouwens niet alleen ebikers hoor die grommen, snauwen en tieren als je met nieuwkomers het verkeer in gaat. De bakfietsgeneratie kan er ook wat van.
Ik heb met 2 groepjes gefietst vanochtend en met de eerste groep 1x en met de tweede groep 2x de volle laag gehad. Midden Randstad ben ik echt verbaasd wat er uit de monden van die mensen komt.
De frustratie zit dan na 3 uur echt vol in mijn kop. Dat gooide ik er hier even uit.
Zal ik volgende keer de toevoeging electrisch/ebike weglaten?
Ik denk dat velen tegenwoordig huftergedrag vertonen in het verkeer. Zowel sommige ebikers, als fatbikers, als automobilisten én op een normale fiets fietsende jeugd. Bij ons achter is een middelbare school en sommige tieners fietsen daar drie, vier man sterk naast elkaar op het fietspad. Als ik er (op mijn ebike met een normaal gangetje) aan kom, vertikken ze om opzij te gaan. Ik vind het altijd een beetje jammer om etiketten te plakken op groepen.
Je hebt nu eenmaal hufters en aardige mensen. En ook bejaarden zijn niet allemaal hetzelfde.
Grindelwald
03-06-2026 om 16:29
Mensen staan tegenwoordig direct op hun achterste benen. Op de fiets, in de auto. Echt overal 
Bakblik
03-06-2026 om 16:42
Grindelwald schreef op 03-06-2026 om 16:29:
Mensen staan tegenwoordig direct op hun achterste benen. Op de fiets, in de auto. Echt overal
Ja dit! Als ze in de auto zitten te schelden hoor ik het niet maar die fietsers die mopperen en rare dingen roepen dus wel.
De tieners zijn ook niet allemaal even braaf maar die zitten op school als ik fietsles geef, daar heb ik geen last van.
Met 4 ervaren fietsers rijd je vloeiend weg bij een stoplicht dat groen wordt. Wij zijn als groep een beetje wiebelig soms. Die leerlingen hebben nog geen duizenden fietskilometers in de benen die wij wel hebben.