Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

wil de idioot die de zomertijd heeft ingevoerd, deze dit jaar ook weer  definitief afschaffen?

Bord voor je kop!! En dat flink volhouden  dan eindig je alleen.

Hé engerd!  Je begon goed, vragen of je iets mocht vragen. Toen ik toestemming gaf mocht je iets vragen en gaf ik ook gewoon antwoord. 
Ik dacht: Keurige man, goed voorbeeld voor zijn kleinkind. Want die stond naast je. 
Ik was en ben nog steeds een vreemde voor je na zo'n kort gesprekje. Waarom je dan als dank een arm om mijn schouder sloeg is voor mij een raadsel.
Je had geluk dat er nog minstens 70 andere kinderen in de buurt waren en ik een voorbeeldfunctie had op die locatie anders had ik je echt je bril van je neus getimmerd!
Iets vragen doe je alleen met je mond en daar hoef je mij niet voor aan te raken. 

Nee, moeder, laat mij maar niet je verband wisselen omdat je wond bloed. Kan vanavond je kleinkind veel beter toch, die is verpleegkundige inwording. 
😩🙄 

Mijn hoofd ontploft 🤯 van alles wat er de komende dagen mis kan gaan, vergeten kan worden en gechagrijn kan opleveren. Dat er nu ook van alles is en moet waardoor ik geen rust kan vinden, helpt ook niet echt.

Bloemenzee schreef op 28-05-2026 om 22:40:

Mijn hoofd ontploft 🤯 van alles wat er de komende dagen mis kan gaan, vergeten kan worden en gechagrijn kan opleveren. Dat er nu ook van alles is en moet waardoor ik geen rust kan vinden, helpt ook niet echt.

Tot noch toe valt het gelukkig mee.

Bloemenzee schreef op 29-05-2026 om 13:32:

[..]

Tot noch toe valt het gelukkig mee.

Gelukkig!

En je blijft maar door roken. Lekker verstandig met de operatie die eraan zit te komen.

waarom hoor ik steeds hetzelfde muziek nummer?! 

Priveomstandigheden zijn privé, dan heb je als niet-directe collega dus geen recht op informatie. Anders waren de omstandigheden in de algemene mail wel benoemd. 

(Als directe collega heb je dat overigens ook niet, maar in dit geval is het wel met ons gedeeld.)

Je bent totaal delulu dat je jezelf uitnodigt voor de verjaardag van mijn kind en tegelijk dan ook de verjaardag van jouw kind in mijn huis wil vieren. Omdat je het zelf zo druk hebt of gewoon te krenterig bent om zelf een feestje te organiseren.

JtM

JtM

31-05-2026 om 11:32

Groentespies schreef op 30-05-2026 om 16:36:

Je bent totaal delulu dat je jezelf uitnodigt voor de verjaardag van mijn kind en tegelijk dan ook de verjaardag van jouw kind in mijn huis wil vieren. Omdat je het zelf zo druk hebt of gewoon te krenterig bent om zelf een feestje te organiseren.

Dit zou ik zéker hardop zeggen! Wauw, hoe krijg je het bedacht!

Groentespies schreef op 30-05-2026 om 16:36:

Je bent totaal delulu dat je jezelf uitnodigt voor de verjaardag van mijn kind en tegelijk dan ook de verjaardag van jouw kind in mijn huis wil vieren. Omdat je het zelf zo druk hebt of gewoon te krenterig bent om zelf een feestje te organiseren.

o my..

Dat heb je hopelijk toch wél hardop gezegd hè?

Zo te zien valt de appel niet ver van de boom, raar dat je daar verbaasd over bent.
Wat je erin stopt, komt er ook weer uit.
Geschreeuw in, is geschreeuw uit.
Opvoeden is voorleven.
Na starten met een spreekwoord besluit ik met een spreekwoord:
Wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet.

lientje69 schreef op 31-05-2026 om 11:55:

[..]

o my..

Dat heb je hopelijk toch wél hardop gezegd hè?

Mijn kaak lag ergens op de grond en ik was te pissig om er iets constructiefs van te maken, maar mijn man heeft zijn mond opengetrokken en gezegd dat we dit dus niet gingen doen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.