Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Hoe oud is dat kind? Klinkt niet alsof hij op een sociaal hele veilige plek terecht is gekomen. Die begeleider schreeuwt al zo hard dat jij het binnen kunt horen, en je vindt dat ie nog verder uit z'n dak moet gaan?

"Als je echt aan de slag gaat moet het vol te houden zijn." Dat klinkt nog steeds niet echt comfortabel. Ga er maar aan staan, ik zou er ook geen zin in hebben, jij wel?...

Tijgeroog schreef op 29-01-2026 om 18:48:

Hoe oud is dat kind? Klinkt niet alsof hij op een sociaal hele veilige plek terecht is gekomen. Die begeleider schreeuwt al zo hard dat jij het binnen kunt horen, en je vindt dat ie nog verder uit z'n dak moet gaan?

"Als je echt aan de slag gaat moet het vol te houden zijn." Dat klinkt nog steeds niet echt comfortabel. Ga er maar aan staan, ik zou er ook geen zin in hebben, jij wel?...

Ik denk dat die knullen rond de 18 zijn. Als mijn voortuin net zo groot was als mijn achtertuin  dan stonden ze in mijn tuin, de straat is zo smal dat er naar aan 1 kant geparkeerd mag worden en niet eens overal. Als mijn ventilatie roosters open staan dan kan ik het goed horen en dan hoeven ze niet eens echt heel hard te schreeuwen. 

Ik werk 2 ochtenden in de week buiten.  Dat is koud als ik niets doe maar alleen mag kijken en helaas was woensdag mijn uurtje observeren. Als ik fysiek bezig ben dan heb ik het niet koud. Als die knullen actief naar de keet lopen en niet zo lopen te slenteren hadden ze het en stuk warmer denk ik. 

Dat die begeleider/collega geïrriteerd raakt dat snap ik wel een beetje. Mijn zoon kijkt er ook op uit als hij huiswerk maakt,  die zei vorige week ook: Die knul moet wat peper in zijn reet. 

800 euro voor concert kaarten.... dan klopt er toch iets niet in je bovenkamer... + in deze economie.. 

55681bef06dbf425a151a478d1a71596.gif

Rogue schreef op 30-01-2026 om 08:45:

800 euro voor concert kaarten.... dan klopt er toch iets niet in je bovenkamer... + in deze economie..

55681bef06dbf425a151a478d1a71596.gif

Harry styles zeker?

Broodjebrie schreef op 30-01-2026 om 14:00:

[..]

Harry styles zeker?

yep, zag op insta een meisje die er 800 euro voor had betaald... 🙃

Rogue schreef op 30-01-2026 om 14:48:

[..]

yep, zag op insta een meisje die er 800 euro voor had betaald... 🙃

Net even gekeken, maar bij de ticketverkoop zie ik eersterang kaartjes voor 279 Euro. Dat vind ik nog bizar veel, maar ik vraag me af waar zij haar kaartje dan gekocht heeft.

Schemerlampje schreef op 30-01-2026 om 17:27:

[..]

Net even gekeken, maar bij de ticketverkoop zie ik eersterang kaartjes voor 279 Euro. Dat vind ik nog bizar veel, maar ik vraag me af waar zij haar kaartje dan gekocht heeft.

er zijn doorverkoopsites. Iedereen raadt af om daar te kopen, maar ja, als de reguliere kaarten uitverkocht zijn en je wil absoluut per se gaan…..

Ginevra schreef op 30-01-2026 om 20:32:

[..]

Dat snap ik, maar ik had nu nog 6 kaartjes kunnen kopen op die ene dag die ik heb gekeken. Dus het was nog niet uitverkocht.

En hoe groot fan ik ook zou zijn, 800 Euro zou ik echt veel te veel vinden.

ga je nog rijden met je bek!!! Bent al laat godsamme zeg!!!! 

De nieuwe overburen hebben zo te zien ook een kind. 
Hopelijk wel eentje die ook enigszins opgevoed wordt.. 
(We hebben al genoeg uren voortdurend kindergekrijs en afval ook 'savonds als het donker is in deze buurt..)

Je houd jezelf voor de gek, maar dat doe je al zolang dat het onderdeel van je identiteit is geworden. Je bent daardoor volstrekt onbereikbaar en volstrekt ombetrouwbaar. Het ligt niet in mijn aard maar ik heb je afgeschreven als serieus te nemen persoon en speel mooi weer tot ik mijn doel heb bereikt.

Dat ik bijna geen geld meer op mijn rekeningen heb staan. En vandaag mijn premie van de CZ. heb terug geboekt zodat ik kon tanken en boodschappen kon doen. 
Ik gisteren bij de gemeente ben geweest om financiële bijstand te krijgen.
Nog steeds bij mijn ouders woon, waar de gemoederen steeds hoger oplopen. 
Mijn dochter, haar vriend en ik als ik financieel weer wat meer lucht met ons drieën iets willen gaan huren.
En dat ik zo ontzettend moe ben lichamelijk en geestelijk... 😮‍💨🥺

Dat ik bijna geen geld meer op mijn rekeningen heb staan. En vandaag mijn premie van de CZ. heb terug geboekt zodat ik kon tanken en boodschappen kon doen. 
Ik gisteren bij de gemeente ben geweest om financiële bijstand te krijgen.
Nog steeds bij mijn ouders woon, waar de gemoederen steeds hoger oplopen. 
Mijn dochter, haar vriend en ik als ik financieel weer wat meer lucht met ons drieën iets willen gaan huren.
En dat ik zo ontzettend moe ben lichamelijk en geestelijk... 😮‍💨🥺

Wat akelig Lichtbron, ik hoop dat er gauw een oplossing voor jullie komt. 

Dat hoop ik ook. Soort uitkering aangevraagd met terugwerkende kracht. 
Fingers crossed. 
Ondertussen Veel solliciteren. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.